0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
از تنش تا آرامش

معرفی، خرید و دانلود کتاب از تنش تا آرامش

چگونه استرس خود را مدیریت کنیم؟
درباره از تنش تا آرامش

کتاب از تنش تا آرامش: چگونه استرس خود را مدیریت کنیم؟ کتابی با نویسندگی مشترک احمد‌علی نوربالا، سیده الهام شرفی و مرضیه آمحمد شیرازی است که روش‌هایی ساده و کاربردی برای رهایی از تنش‌های روزمره و احساس آرامش بیان می‌کند.

در دنیای امروز با تنش‌های زیادی روبه‌رو هستیم که هیچ راه گریزی هم از آنها نیست. اما هنر انسان در این است که بتواند با این تنش‌ها کنار بیاید و با آن‌ها مقابله کند. بدیهی است که داروها نقش پیشگیرانه چندان شناخته شده این دارند. اینجاست که جایگاه روان‌درمانی پراهمیت می‌شود.  نویسندگان این کتاب معتقدند آموزش و یادگیری مهارت‌های تکنیکی و رفتاری کنترل و مدیریت استرس می‌تواند به انسان در مقابله با استرس‌ها در مقابل تنش‌های روزمره کمک کند و لزوماً نیازی به شرکت در جلسات روان‌درمانی نیست.

معرفی احمد‌علی نوربالا، سیده الهام شرفی و مرضیه آمحمد شیرازی

دکتر احمد‌علی نوربالا از اساتید گروه روان‌پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران و رئیس بخش روان‌تنی بیمارستان امام خمینی (ره) است. دکتر سیده الهام شرفی  دکتر روان‌پزشک، دانش‌آموخته فلوشیپ طب روان‌تنی و استادیار گروه روان‌پزشکی در بخش روان‌تنی بیمارستان امام خمینی است. مرضیه آمحمد شیرازی در زمان نگارش این کتاب دانشجوی دکترای روان‌شناسی بالینی بوده است.

4 دلیل برای خواندن کتاب از تنش تا آرامش

اگر در تلاش برای ایجاد یک تغییر مثبت در زندگی خود هستید و دوست دارید آرامش بیشتری تجربه کنید این کتاب به شما کمک می‌کند. در ادامه به دلایلی اشاره می‌کنیم که نشان می‌دهند چرا باید این کتاب را بخوانید:

  • با مطالعه کتاب از تنش تا آرامش بدون نیاز به پرداخت هزینه گزاف جلسات روان‌درمانی می‌توانید مقابله با استرس را بیاموزید
  • به‌کاربستن توصیه‌های این کتاب به شما در مدیریت استرس کمک می‌کند.
  • احساس آرامش و در امان بودن از آسیب‌های استرس حاصل مطالعه این کتاب هستند.
  • این کتاب با بیانی شیوا و رسا تنظیم شده و همگان می‌توانند از آن بهره ببرند.

کتاب از تنش تا آرامش که حاصل تلاش مشترک احمد‌علی نوربالا، سیده الهام شرفی و مرضیه آمحمد شیرازی است، توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است. همچنین نسخه الکترونیکی این کتاب ارزشمند در دسته‌بندی روان‌شناسی در سایت فیدیبو برای علاقه‌مندان در دسترس است.

در بخشی از کتاب تنش تا آرامش می‌خوانیم

روش‌های مواجهه استرس بر اساس شیوه‌های نگرش فرد:

- روش متمرکز بر مشکل: در روش متمرکز بر مشکل، فرد با بررسی مجدد افکار، نیازها و کسب مهارت‌های جدید توانایی خود را برای رویارویی با مشکل ‎افزایش می‌دهد.

- روش متمرکز بر هیجان: در روش متمرکز بر هیجان، سعی می‌کند ازطریق اظهار ناراحتی، گریه، از خشم و۔۔ صرف ناراحتی خود را کاهشی دهد. معمولاً زمانی که افراد در خود توان رویارویی با مشکل را نمی‌بینند، از روش متمرکز بر مشکل استفاده می‌کنند وزمانی که آن را فراتر از توانایی‌های خود تخمین می‌زند، روش‌های متمرکز بر هیجان را به کار می‌برند.

لازم به ذکراست که استفاده از هیچکدام از دو روش فوق بر دیگری برتری نداشته و در واقع دراکثر موارد ترکیبی ازهردو روش می توند مؤثر ماند. به عنوان مثال زمانی که مشکلی دررابطه بین همسران (سردی روابط) به وجود می آید؛ درصورتی که همسر با بررسی جزئیات مسائلی که باعث ایجاد مشکل در رابطه شده اقدام به پیدا کردن راه حل کند، از روش متمرکز بر مشکل استفاده کرده و زمانی که صرفا با ابراز نگرانی‌ها و احساسات خود به شکل گریه، غرولند کردن، شکایت کردن یا جلب حمایت اطرافیان سعی در کاهش ناراحتی هیجانی خود کند، روش متمرکز بر هیجان را انتخاب کرده است.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب از تنش تا آرامش

مطالعه کتاب از تنش تا آرامش در روزهای پرتنش زندگی مدرن برای همه افراد، آموزنده و مفید خواهد بود. همچنین مطالعه کتاب‌های زیر را نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۴۰ مگابایت
تعداد صفحات
96 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۳:۱۲:۰۰
نویسنده احمد علی نوربالا
نویسنده دوم ه الهام شرفی
نویسنده سوم مرضیه آمحمد شیرازی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۶/۰۸
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۴۰ مگابایت
۹۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
55,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
از تنش تا آرامش
از تنش تا آرامش
چگونه استرس خود را مدیریت کنیم؟
انتشارات نسل نواندیش
0
(بدون نظر)
55,900
تومان