0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
راهنمای زنان آلفا

معرفی، خرید و دانلود کتاب راهنمای زنان آلفا

درباره مردان و ازدواج، عشق چه تأثیری می گذارد
نویسنده:
سوزان ونکر
درباره راهنمای زنان آلفا

قبل از هرچیزی باید بدانید که این کتاب ممکن است شما را عصبی کند. این جمله‌ای است که نویسنده کتاب راهنمای زنان آلفا در مقدمه‌ی آن نوشته است. اگر شما به عنوان یک زن آلفا و سلطه‌جو در روابط زناشویی خود دچار چالش شده‌اید. این کتاب برای شما است.

کتاب راهنمای زنان آلفا با عنوان اصلی The Alpha Female's Guide to Men & Marriage: How Love Works  زنان آلفا را مورد خطاب قرار داده است. زنانی که نقش مادری و همسرداری را فراموش کرده‌اند و دائم در تلاش هستند تا مدیریت همه امور زندگی را در دست بگیرند. نویسنده این کتاب با نگاهی ضد فمنیستی بیان می‌کند که برابری زن و مرد به طور کامل امکان‌پذیر نیست و اگر شما به عنوان یک زن آلفا در روابط زناشویی خود دچار مشکل شده‌اید، به راهکارهای ارائه شده عمل کنید. کتاب راهنمای زنان آلفا در حال حاضر با ترجمه افسانه اکبرزاده مقدم توسط انتشارات نسل نواندیش به فارسی ترجمه و چاپ شده است. برای خواندن کتاب‌های بیشتر در حوزه موفقیت و خودشناسی به دسته‌بندی روانشناسی در فیدیبو مراجعه کنید.

با سوزان ونکر بیشتر آشنا شویم

سوزان ونکر Suzanne Venker نویسنده معروف آمریکایی است که در حوزه ازدواج و خانواده و بهبود روابط فعالیت می‌کند. او در بسیاری از نشریات مطرح مانند نیویورک پست، واشنگتن اگزمینر، فاکس نیوز و ... مطالب خود را منتشر کرده و در شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی زیادی نیز برنامه دارد. او در طی پانزده سال پیش به زنان بسیاری آموخته است که چگونه با کردان برخورد کنند. سوزان ونکر تا به امروز پنج کتاب در این حوزه نوشته است که می‌توانید عناوین آن‌ها را در زیر ببینید :

  • آن روی فمینیسم
  • چگونه یک شوهر انتخاب کنیم (How to choose a husband)
  • How to get hitched

سه دلیل برای اینکه چرا باید کتاب راهنمای زنان آلفا را بخوانیم

یکی از ویژگی‌های زنان آلفا این است که همه چیز را تحت سلطه‌ی خود درمی‌آورند از روش خرید خانه و چگونه غذا پختن تا مسائل بزرگتر. این ویژگی شاید روابط عاطفی را در زندگی مشترک به مخاطره بیندازد زیرا مردان کمتر می‌توانند با زنان آلفا کنار بیایند. خواندن کتاب راهنمای زنان آلفا کمک می‌کند تا :

  • رابطه خود را با همسرتان بهبود ببخشید.
  • ازدواجی شاد را برای خود به ارمغان بیاورید.
  • زنانگی را در خود تقویت کنید..

در بخشی از کتاب راهنمای زنان آلفا می‌خوانیم

همان لحظه فهمیدم که چه شخصیتی پیدا کرده‌ام: کسی که حرکات همسرش را مو به مو مدیریت می‌کند تا حدی که مجبور می‌شود شیشه سس را زیر صندلی‌اش پنهان کند تا بتواند شام کوفتی‌اش را با آرامش بخورد.

کنترل نکردن فقط نیمی از مبارزه است و نیمه دیگر نیز به همین اندازه اهمیت دارد: باید طرز فکر خود را درباره مردان و ازدواج تغییر بدهید. طرز فکر مهمترین و تنها معیار تعیین‌کننده موفقیت فرد در ازدواج و زندگی حرفه‌ای است.

زن بودن به معنی بی‌هویت بودن و چسبیدن به همسر نیست. این روایتی است که جامعه با آن دادوستد می‌کند اما قرار نیست درست باشد. در واقع از بدو تولد به شما آموخته‌اند درباره مردان بسیار محتاط باشید و از تمام جلوه‌های زنانه بهره ببرید تا ارزش خود را به مردم و جامعه ثابت کنید.

فرض کنیم همسرتان در چند روز اخیر کارهای کمتری بر عهده گرفته است. سه گزینه پیش رو دارید: می‌توانید به او گوشزد کنید که سهم خود را انجام دهد. مودبانه از او بخواهید تا در کارهای خانه شریک شود یا اینکه هیچ حرفی نزنید.

زن‌ها برای رهایی از احساسات خود دشواری‌های زیادی دارند. اگر من و شما درباره‌ی موضوعی ناراحت شویم، به سختی می‌توانیم به آن بی‌اعتنا باشیم و رابطه برقرار کنیم. مشکل اینجاست که ما از افکار متعدد اشباع شده‌ایم.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب راهنمای زنان آلفا

اگر در روابط زناشویی خود دچار اختلاف شده‌اید و بخش بزرگی از ذهنتان درگیر شده است کافی است کمی متفاوت بیندیشید. تغییر در طرز تفکر کمک می‌کند تا متفاوت عمل کنید. کتاب راهنمای زنان آلفا راه کارهای عملی خوبی را برای زنان آلفا مطرح کرده است. اگر شما به دنبال عناوین بیشتر در این حوزه می‌گردید، ما کتاب‌های زیر را به شما پیشنهاد می‌دهیم:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۷۳ مگابایت
تعداد صفحات
184 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۰۸:۰۰
نویسندهسوزان ونکر
مترجم افسانه اکبرزاده مقدم
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
‭The alpha female's guide to men & marriage
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۵/۲۹
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۷۳ مگابایت
۱۸۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
100 ٪
1
ستاره
0 ٪
2
(1)
69,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
راهنمای زنان آلفا
راهنمای زنان آلفا
درباره مردان و ازدواج، عشق چه تأثیری می گذارد
انتشارات نسل نواندیش
2
(1)
69,900
تومان