0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
استراتژی بازاریابی در عصر دیجیتال

معرفی، خرید و دانلود کتاب استراتژی بازاریابی در عصر دیجیتال

به کارگیری استراتژی های کاتلر در بازاریابی دیجیتال
درباره استراتژی بازاریابی در عصر دیجیتال

شما به عنوان یک مدیر، برای بازاریابی کسب و کار خود چه برنامه‌ای دارید؟‌ آیا ازاستراتژی بازاریابی در عصر دیجیتال برای گسترش حوزه فعالیت‌های خود استفاده می‌کنید؟ در عصر دیجیتال،‌ بازاریابی نیز باید به همان نسبت متحول شود و چارچوب‌های آن با زمانه، تغییر کند. این مهم‌ترین اصل بازاریابی است.

کتاب استراتژی بازاریابی در عصر دیجیتال با عنوان اصلی Marketing Strategy In The Digital Age: Applying Kotler's Strategies To Digital Marketing در سال ۲۰۲۰ برای اولین بار منتشر شد. در این کتاب میلتون کاتلر به همراه دانشجوهای خود تلاش دارد تا استراتژی‌های بازاریابی کاتلر را در عصر دیجیتال اجرا و توضیح دهد. در واقع مدل‌های بازاریابی کاتلر یکی از موفق‌ترین روش‌های بازاریابی مدرن است اما تحول صنعت دیجیتال و سرعت تغییرات تکنولوژی،‌ این نیاز را در بازاریابی ایجاد می‌کند که روش‌ها و مدل‌ها نیز باید با شرایط محیطی همگام شوند. در واقع اینترنت و فضای مجازی باید نقش بزرگی را در بهبود اثرگذاری مدل‌های بازاریابی ایفا کند. این کتاب با ترجمه معصومه حسین‌زاده شهری و مهناز حاج‌علیان توسط شرکت چاپ و نشر بازرگانی به فارسی ترجمه و منتشر شده است. در واقع این کتاب با زبانی بسیار روان و ساده،‌راهنمایی خوبی برای بازاریابان و دانشجویان است. شما می‌توانید با مراجعه به دسته‌بندی مدیریت، بازاریابی و فروش، از خواندن عناوین دیگر در فیدیبو، لذت ببرید.

با میلتون کاتلر بیشتر آشنا شویم

میلتون کاتلر Milton Kotler رئیس گروه بازاریابی کاتلر دارای بیش از چهل سال تجربه‌ی حرفه‌ای در حوزه بازاریابی و استراتژی‌های بازاریابی است. او در سال 1985 گروه بازاریابی کاتلر را تاسیس کرد که این مجموعه به مدیریت و آموزش حوزه بازاریابی می‌پردازد. میلتون کاتلر با همکاری سه نفر از شاگردانش، یعنی تایگر کائو Tiger Cao ، سم ونگ Sam Wang و کولن کیائو Collen Qiao این کتاب را که در حال حاضر به زبان‌های مختلفی ترجمه و چاپ شده است. شما می‌توانید عناوین دیگر از این استاد بازاریابی را در زیر ببینید:

چرا باید کتاب استراتژی بازاریابی در عصر دیجیتال را بخوانیم

مزیت‌های رقابتی در عصر دیجیتال در زمان کمتری دچار بیشترین تحولات می‌شوند و دانستن مسیر تغییر یکی از مهم‌ترین عواملی است که باعث می‌شود تا بنگاه تجاری همچنان سرپا بماند و از دور تجارت خارج نشود. بازاریابی سنتی دیگر توانایی و تاثیرگذاری قبل خود را ندارد و بازاریابی نیز مانند هر فعالیت دیگری باید به سرعت با شرایط منطبق شود. این کتاب برای دانشجویان و مدیران از عناصر اساسی فعالیت‌های بازاریابی است.

در بخشی از کتاب استراتژی بازاریابی در عصر دیجیتال می‌خوانیم

ما سیستم پیاده‌سازی را به دو سطح تقسیم می‌کنیم: یک سطح حالت استراتژی بازاریابی دیجیتال و سیستم پیاده‌سازی آن نام دارد و دیگری سیستم بازاریابی دیجیتال. در سیستم اول درباره نحوه ارتقا استراتژی بازاریابی، STP+4P بحث می‌کنیم.

اینترنت اشیا احتمالا اثرگذارترین روند فناوری در عصر حاضر است. یعنی همه اشیا در جهان از جمله افراد، تمام داده‌ها به طور مداوم برای گردش در میان یک یا چند میکرو رایانه یا حسگر هوشمند روی اینترنت بارگذاری می‌شوند. در اینترنت اشیا می‌توان به هر شی آی پی شبکه اختصاص داد تا اطلاعات با اینترنت مبادله شود.

برای ایجاد استراتژی کامل بازاریابی دیجیتال، اولین گام این است که شرکت درکی روشن از جایی که هست از نظر محتوای دیجیتال بازاریابی اصلی‌اش داشته باشد. این امر مستلزم بررسی بلوغ بازاریابی دیجیتال است تا بازاریابی فعلی مورد ارزیابی مجدد قرار گیرد. کی.ام.جی چهار گام را برای تکمیل این فرایند توصیه می‌کند که نشان‌دهندهد چهار نوع شرکتی است که طی ارائه خدمات مشاوره دیجیتالمان با آن‌ها برخورد داشته‌ایم...

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب استراتژی بازاریابی در عصر دیجیتال

مدیریت و مدیریت بازاریابی از موارد ی است که در هر بنگاه اقتصادی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع راه معرفی محصولات و کسب و کار، بازاریابی است و مهم‌ترین اصل در بازاریابی، به روز بودن آن و استفاده از ابزارهای روز دنیا است. در عصر دیجیتال، استفاده از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی نقش اساسی و مهمی را در بازاریابی دیجیتال ایفا می‌کنند. اگر شما به یادگیری مباحث بازاریابی علاقه دارید به عناوین زیر سر بزنید:

 

 

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
8.۷۹ مگابایت
تعداد صفحات
436 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۴:۳۲:۰۰
نویسندهمیلتون کاتلر
نویسنده دومتایگر کائو
نویسنده سومسم ونگ
مترجم معصومه حسین زاده شهری
مترجم دوم مهناز حاج علیان
ناشرشرکت چاپ و نشر بازرگانی
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۵/۱۵
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۸.۷۹ مگابایت
۴۳۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
169,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
استراتژی بازاریابی در عصر دیجیتال
استراتژی بازاریابی در عصر دیجیتال
به کارگیری استراتژی های کاتلر در بازاریابی دیجیتال
شرکت چاپ و نشر بازرگانی
0
(بدون نظر)
169,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر