0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
همه چیز به نفع تو پیش می رود

معرفی، خرید و دانلود کتاب همه چیز به نفع تو پیش می رود

نویسنده:
جوئل اوستین
درباره همه چیز به نفع تو پیش می رود

کتاب همه‌چیز به نفع تو پیش می‌رود (All things are working for your good) به چالش‌هایی در زندگی ما اشاره می‌کند که روزانه با آن‌ها دست به گریبانیم و نمی‌دانیم به چه صورت با آن‌ها کنار بیاییم. دنیای امروز ما از معنویات تهی شده است و این اتفاق به نوع زندگی در جهان صنعتی و فراموش شدن عنصر ایمان ارتباط دارد. فقدان ایمان به وجودی برتر در زندگی همراه و مقارن با سلب امید و معنازدایی اززندگی است. کتاب فوق قرار است تا به ما کمک کند معنای زندگی، ایمان و به دنبال آن امید را به زندگی خودمان بارگردانیم.

این اثر به عنوان یکی از کتاب‌های حوزه روانشناسی، خودسازی و توسعه فردی قرار می‌گیرد و با راهکارها و نکاتی که به ما می‌گوید باعث می‌شود تا زندگی بهتر و آرامش‌بخشی را تجربه کنیم. 

این کتاب از 18 بخش مختلف تشکیل شده است. هر یک از این بخش‌ها به ما کمک می‌کنند تا با یکی از کلیشه‌های ذهنی و باورهای مسموم خود روبرو شویم و آن‌ها با باورهایی جدید و مترقی جایگزین کنیم. در این میان راهکارهایی نیز ارائه شده است تا علاوه بر تغییر دیدگاه‌مان بتوانیم تغییرات بیشتری در زندگی داشته باشیم. 

کتاب فوق اولین بار در سال 2017 در ایالات متحده آمریکا به چاپ رسید و خیلی زود به زبان‌های دیگر ترجمه شد. ترجمه فارسی این اثر در سال 1398 و به همت انتشارات نسل نواندیش و با قلم افسانه اکبرزاده مقدم صورت گرفت.

درباره نویسنده

جوئل اوستین (joel osteen) در 5 مارس سال 1963 در هیوستون تگزاس دیده به جهان گشود. او در حال حاضر، یک نویسنده، واعظ و کشیش ارشد کلیسای لیک وود است. جوئل در برنامه‌های تلویزیونی گوناگونی شرکت می‌کند و ده‌ها میلیون هوادار پرو پا قرص در آمریکای شمالی دارد. کلیسایی که او متولی آن است به عنوان بزرگ‌ترین کلیسای ایالت تگزاس شناخته می‌شود. برنامه‌های هفتگی این نویسنده در تلویزیون بالغ بر 7 میلیون بیننده دارد و سخنان آن توسط مردم در بیش از 100 کشور جهان دنبال می‌شود.

این نویسنده کتاب‌های گوناگونی را تاکنون به چاپ رسانده است و هفت کتابش به لیست پرفروش‌های روزنامه نیویورک‌تایمز راه پیدا کرده‌اند. بسیاری از مردم دنیا او را با نام کشیش خنده‌رو می‌شناسند. اوستین اظهار نظرهای سیاسی جنجالی‌ای نیز دارد و بسیاری از محافظه‌کاران آمریکایی به سخنان او توجه می‌کنند.

جوئل برای خود اصول خاصی دارد و می‌گوید که متعهد به کمک به مردم در تمامی حوزه‌های زندگی شخصی آن‌هاست.

این کشیش خیلی زود توانست که در سلسله مراتب کلیسایی ارتقا پیدا کند و وقتی 36 ساله بود به عنوان کشیش ارشد لیک وود انتخاب شد. از دیگر کتاب‌های ترجمه شده جوئل می‌توان به هر روز صبح با امید از خواب بلند شو و آرامش آگاهانه اشاره کرد.

سه دلیل مهم برای خواندن کتاب همه‌چیز به نفع تو پیش می‌رود

تحمل دردها و رنج‌های روزگار ممکن است برای ما گاهی اوقات ناممکن شود، در چنین مواقعی نیاز داریم تا باورهایمان به دنیا را تغییر دهیم تا بتوانیم در برابر مشکلات خود ایستادگی کنیم.

خواندن این کتاب به سه دلیل اهمیت دارد.

  • راهکارهای زندگی آزادانه در آن به ما معرفی می‌شود.
  • تکنیک‌هایی را یاد می‌گیریم تا با دور کردن افکار منفی، آرامش خود را بازیابی کنیم.
  • با داشتن روحیه‌ای مثبت، می‌توانیم راحت‌تر به اهداف زندگی‌مان دست پیدا کنیم.

در بخشی از کتاب همه‌چیز به نفع تو پیش می‌رود می‌خوانیم

گاهی اوقات شرایط زندگی با سرعت دلخواه ما تغییر نمی‌کند. دعا می‌کنیم. باور داریم. اما وضعیت سلامتی‌مان بهتر نمی‌شود. اوضاع مالی‌مان تکان نمی‌خورد. هنوز شریک زندگی خود را پیدا نکرده‌ايم.

احساس می‌کنیم تنها هستیم و فراموش شده‌ایم. گویی شرایط ما هیچ‌وقت عوض نمی‌شود. شب شده است. ما در دل شب نمی‌بینیم خداوند چه می‌کند. انگار هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد. اما خداوند در پشت صحنه مشغول کار است. او در این ظلمات شاهکار می‌کند. ما هیچ تغییری نمی‌بینیم. هنوز با همان مشکل دست ‌به ‌گریبان هستیم. اما خداوند ما را فراموش نکرده است.

در روزهای تاریک، هنگامی که زندگی غیرمنصفانه به نظر می‌رسد. باید به خودت یادآوری کنی که خداوند کماکان بر زندگی تو نظارت می‌کند. اگر چیزی نمی‌بینی به اين معنی نیست که خداوند کاری نمی‌کند. خدا هميشه از تمام برنامه‌هایش پرده‌برداری نمی‌کند. هنگامی که اوضاع خوب پیش می‌رود و به موفقیت می‌رسی. اعتماد کردن نیست. اما باید بیاموزی در شبانگاه و هنگامی که چیزی به چشم نمی‌بینی به او اطمینان کنی.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب همه‌چیز به نفع تو پیش می‌رود

اگر از خواندن کتاب‌های توسعه فردی و معنوی خوشتان می‌آید و دوست دارید مطالعه عمیق‌تری در این حوزه داشته باشید، کتاب‌های زیر را به شما توصیه می‌کنیم.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۷۷ مگابایت
تعداد صفحات
272 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۰۴:۰۰
نویسندهجوئل اوستین
مترجم افسانه اکبرزاده مقدم
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
all things are working for your good
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۵/۰۴
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۷۷ مگابایت
۲۷۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
75,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
همه چیز به نفع تو پیش می رود
همه چیز به نفع تو پیش می رود
جوئل اوستین
انتشارات نسل نواندیش
0
(بدون نظر)
75,900
تومان