0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
‫‫13 اشتباه مُهلک مدیران و طریقۀ اجتناب از آن ها‬

معرفی، خرید و دانلود کتاب ‫‫13 اشتباه مُهلک مدیران و طریقۀ اجتناب از آن ها‬

درباره ‫‫13 اشتباه مُهلک مدیران و طریقۀ اجتناب از آن ها‬

کتاب «۱۳ اشتباه مهلک مدیران و طریقه اجتناب از آن‌ها»، یک کتاب مدیریتی بسیار تحسین شده است که توسط دابلیو استیون براون نوشته شده است. این کتاب راهنمای جامعی است که به مدیران کمک می‌کند تا مشکلات رایج در نقش خود را شناسایی کرده و از آن اجتناب کنند. این توصیه‌ها و استراتژی های عملی را برای بهبود مهارت‌های رهبری و مدیریت، ارائه می‌دهد. اگرچه این کتاب هیچ جایزه خاصی را دریافت نکرده است، اما تحسین قابل توجهی را در بین متخصصان به دست آورده است و برای سال ها جزء اصلی برنامه‌های آموزشی مدیریت بوده است.

۱۳خطای ذکر شده در این کتاب، از ناتوانی در تعیین انتظارات روشن، نادیده گرفتن توسعه کارکنان تا نادیده گرفتن مسائل مربوط به عملکرد را شامل می‌شود. سبک نوشتاری واضح و توصیه‌های عملی دابلیو استیون براون، این کتاب را به منبعی ضروری برای مدیران جدید و باتجربه تبدیل می‌کند که به دنبال تقویت مهارت‌های خود و ایجاد تیم‌های مؤثرتر هستند.

این کتاب توسط لعیا موسائی ترجمه شده و در انتشارات نسل نواندیش به چاپ رسیده است که شما می‌توانید از دسته‌بندی مدیریت، بازاریابی و فروش فیدیبو دانلود کنید و آن را روی گوشی هوشمند یا صفحه دسکتاپ خود بخوانید.

 

درباره دابلیو استیون براون

 

دابلیو استیون براون در 17 نوامبر 1941 در واشنگتن دی سی متولد شد. او نویسنده، سخنران و مشاور برجسته مدیریت با چندین دهه تجربه در این زمینه است. دابلیو استیون براون، کار خود را با فروش آغاز کرد و بعداً به سمت مدیریت رفت. او سرانجام، گروه بین المللی فورچون؛ یک سازمان آموزش رهبری و مدیریت را در سال 1970 تأسیس کرد.

دابلیو استیون براون در طول زندگی حرفه‌ای خود، به دلیل تخصص و مشارکت در این زمینه، شناخته شده است. او جوایز متعددی را دریافت کرده است از جمله جایزه معتبر حلقه برتری بین‌المللی فروش و بازاریابی. دابلیو استیون براون علاوه بر کتاب ۱۳ اشتباه مهلک مدیران و طریقه اجتناب از آن‌ها، کتاب‌های قابل توجه دیگری نیز در مورد مدیریت نوشته است، از جمله «۱۰ قانون طبیعی مدیریت موفق زمان و زندگی» و «۲۰ اشتباه رایج فروشندگان و چگونگی دوری از آنها».

 

چرا باید کتاب ۱۳ اشتباه مهلک مدیران و طریقه اجتناب از آن‌ها را بخوانیم؟

 

 

کتاب «۱۳ اشتباه مهلک مدیران و طریقه اجتناب از آن‌ها» برای هرکسی که در موقعیت مدیریتی است یا می خواهد مدیر شود، خواندنی است. با شناسایی اشتباهات رایجی که مدیران مرتکب می شوند، این کتاب به عنوان راهنمای عملی برای کمک به افراد در اجتناب از این اشتباهات و بهبود مهارت‌های رهبری خود، عمل می‌کند.

خواندن این کتاب می‌تواند به مدیران در تمام سطوح کمک کند تا در نقش‌های خود مؤثرتر باشند و منجر به افزایش بهره‌وری، رضایت کارکنان و موفقیت کلی کسب‌‌وکار شوند. سبک نوشتاری مرتبط و توصیه های عملی دابلیو استیون براون، استفاده از درس‌های آموخته شده از کتاب را در موقعیت‌های واقعی، آسان می‌کند.

 

بخشی از کتاب ۱۳ اشتباه مهلک مدیران و طریقه اجتناب از آن‌ها

 

خطای شماره 1: امتناع از پذیرش مسئولیت پذیری شخصی

خطای شماره یک که مدیران مرتکب می شوند، عدم تمایل به پذیرش مسئولیت پذیری شخصی در قبال عملکرد افرادی است که مدیریت می‌کنند. وقتی مدیران خود را قربانی زیردستان می‌دانند، تمایل دارند به دنبال راه‌هایی برای کنترل افراد خود باشند. این اشتباه است. هدف مدیریت، کنترل مردم نیست؛ این است که به آنها کمک کنیم تا پتانسیل خود را توسعه دهند.

وظیفه یک مدیر، ایجاد محیطی است که افراد بتوانند در آن، بهترین عملکرد را داشته باشند. این به این معنی است که مسئولیت نتایجی را که تیم شما به دست می‌آورد، بر عهده بگیرید و به مشکلات عملکردی که پیش می‌آید، رسیدگی کنید. با پذیرش مسئولیت پذیری، مدیران به احتمال زیاد، گام‌های پیشگیرانه‌ای برای توسعه تیم خود و ایجاد یک فرهنگ مثبت و مبتنی بر نتایج برمی‌دارند.

 

پیشنهاد‌هایی برای دوستداران کتاب ۱۳ اشتباه مهلک مدیران و طریقه اجتناب از آن‌ها

 

۱. «مدیر یک دقیقه‌ای» نوشته کن بلانچارد و اسپنسر جانسون: راهنمای کلاسیک برای مدیریت مؤثر، ارائه راهبردهای عملی برای بهبود ارتباطات و عملکرد.

۲. «۷ عادت مردمان بسیار مؤثر» نوشته استفن آر. کاوی: کتاب خودیاری همیشگی با تمرکز بر عادت هایی که منجر به موفقیت شخصی و حرفه ای می شوند.

۳. «از خوب به عالی» نوشته جیم کالینز: مطالعه جامعی در مورد شرکت هایی که به عظمت پایدار دست یافتند و ویژگی های مدیریتی که تفاوت را ایجاد کردند.

۴. «مجری مؤثر» نوشته پیتر اف. دراکر: کتابی کلاسیک در مورد اصول مدیریت، که خوانندگان را در مورد چگونگی به حداکثر رساندن بهره‌وری و تصمیم گیری بهتر، راهنمایی می‌کند.

 

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۵۲ مگابایت
تعداد صفحات
204 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۴۸:۰۰
نویسنده دابلیو استیون بران
نویسنده دومدابلیواستیون بران
مترجملعیا موسائی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
‭‭‎۱۳ Fatal errors managers make
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۲۶
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۵۲ مگابایت
۲۰۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(2)
69,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
‫‫13 اشتباه مُهلک مدیران و طریقۀ اجتناب از آن ها‬
‫‫13 اشتباه مُهلک مدیران و طریقۀ اجتناب از آن ها‬
دابلیو استیون بران
انتشارات نسل نواندیش
5
(2)
69,900
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر