0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
آموزش جامع ان ال پی
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب آموزش جامع ان ال پی

چگونه زندگی موفقی بسازیم
درباره آموزش جامع ان ال پی

نیاز دارید تا تغییراتی اساسی در زندگی خود ایجاد کنید و مهارت‌هایتان را تقویت کنید؟ کتاب آموزش جامع ان ال پی با نثری روان و ساده و داستانی به شما می‌گوید که چگونه زندگی موفقی بسازید و بر تنبلی و افسردگی خود غلبه کنید.

کتاب آموزش جامع ان ال پی: چگونه زندگی موفقی بسازیم با عنوان اصلی The Ultimate Introduction to NLP: How to build a successful life در سال 2013 برای اولین بار منتشر شد. ریچارد بندلر، نویسنده‌ی کتاب، داستان مردی به نام جو را روایت می‌کند که در کارگاه ان ال پی شرکت می‌کند و با آموزش‌های ریچارد و ملاقات با افراد مختلف، مراحل مختلف زندگی خود و دیگران را مورد بررسی قرار می‌دهد تا با راهکارهای مفید بتواند سبک زندگی خود را تغییر دهد. این کتاب به عنوان یک راهنمای مفید به شما کمک می‌کند تا مسیر زندگی را به جلو حرکت دهید و کنترل زندگی خود را در دست بگیرید. این کتاب با ترجمه رضا عمرانی و مهرداد هوشمند توسط انتشارات نسل نواندیش به فارسی ترجمه و منتشر شده است.

با ریچارد بندلر و دیگران بیشتر آشنا شویم

ریچارد بندلر Richard Bandler یکی از پایه‌گذاران انجمن برنامه‌ریزی عصبی کلامی یا ان ال پی در
آمریکا است. بندلر در طی بیش از چهل سال گذشته در این حوزه به صورت تخصصی در حال فعالیت است. او به عنوان یکی از بزرگترین صاحب‌نظران حوزه شخصیت با همکاری آلیسو روبرتی Alessio Roberti و اوئن فیتزپاتریک Owen Fitzpatrick این کتاب را به رشته تحریر درآورد. روبرتی و فیتزپاتریک از مربیان و مشاوران حوزه موفقیت فردی هستند که در دانشگاه‌ها و موسسات گوناگون در این حوزه فعالیت می‌کنند. شما می‌توانید با مراجعه به دسته‌بندی روانشناسی، از خواندن کتاب‌های دیگر در فیدیبو، لذت ببرید اما قبل از آن می‌توانید برخی عناوین چاپ شده از ریچارد بندلر را در زیر ببینید:

  • تغییر با خانواده
  • زندگی خود را امروز تغییر دهید
  • سرگذشت هرکس در ان ال پی

پنج دلیل برای اینکه چرا باید کتاب آموزش جامع ان ال پی را بخوانیم

دانش حوزه موفقیت فردی هر روز گسترده‌تر می‌شود و به همان نسبت مخاطبان آن نیز افزایش پیدا می‌کنند. معمولا با پیچیده شدن مشکلات و سبک زندگی دوران مدرن، راهکارهای ارائه شده برای زندگی بهتر و تغییر روش‌های قدیمی نیز با زبانی دیگر منتشر می‌شوند. خواندن کتاب آموزش جامع ان ال پی این امکان را به ما می‌دهد که:

  • با ان ال پی و روش‌های اصولی موفقیت و تغییر سبک زندگی آشنا شویم.
  • زندگی خود را تغییر دهیم و به دیگران نیز کمک کنیم.
  • با روش‌های اصولی کنترل زندگی را به دست بگیریم.
  • چالش‌های زندگی بهتر پشت‌سر بگذاریم.
  • زندگی و روان شادتری داشته باشیم.

در بخشی از کتاب آموزش جامع ان ای پی می‌خوانیم:

جو پس از پایان سه روز کارگاه قبلی به تدریج دریافت که امکان تغییر اوضاع و زندگی وجود دارد، حتی وقتی چالش‌ها و مشکلات برطرف‌نشدنی به نظر می‌رسند، از این رو حال مشتاق یادگیری بیشتر در این زمینه بود. «بنابراین نکات برجسته امروز چه بود؟» « شما تعدادی راهبردهای برجسته برای دستیابی به حالت‌های احساسی قوی یاد گرفتید و در ارتباط با دیگران بهتر شدید و واقعا شرایط متفاوت زندگی‌تان را بهبود دادید... »

زمانی که افکار منفی را از ذهنش محو کرد،  این کار نیز نتیجه مطلوبی برایش داشت. او پی برد تا وقتی که ندای درونی‌اش هنوز بر او تاثیر منفی دارد، باید کاری انجام دهد و به جای تمرکز بر آنچه می‌گفت در زمینه چگونه گفتن آن نیز کار کند.

امروز روزی مهم بود زیرا می‌خواستند به خانه جدید بروند. جو بسیاری از مهارت‌های ارتباطی را که از ارتباط با نامزدش یاد گرفته‌ بود به کار گرفته و متوجه شد که خیلی بهتر شدند.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب آموزش جامع ان ال پی

دغدغه‌های اجتماعی و مشغله‌های کاری در عصر مدرن ما را از خودمان دور کرده و باعث شده دچار سردرگمی در زندگی بشویم. در این شرایط خواندن کتاب‌های روانشناسی و یاد گرفتن روش‌های بهتر فکر کردن ممکن است مسیر را برایمان راحت تر کنند. اگر شما نیز به یک راهنمای اصولی در حوزه روانشناسی احتیاج دارید به عناوین زیر سر بزنید:

 

 

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۲۷ مگابایت
تعداد صفحات
200 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۴۰:۰۰
نویسندهریچارد بندلر
نویسنده دومریچارد بَندلر
نویسنده سومآلسیو روبرتی
نویسنده چهارم اوئن فیتز پاتریک
مترجمرضا عمرانی
مترجم دوممهرداد هوشمند
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The ultimate introduction to NLP : how to build a successful life , 2,013.
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۲۶
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۲۷ مگابایت
۲۰۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2.5
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
50 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
50 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

من بیش از ۷۰ صفحه خوندم و درنهایت تصمیم گرفتم که بقیه کتابو مطالعه نکنم شاید ترجمه جالب نبود ولی در هر صورت اصلا نپسندیدم

4

مرسییی ازت فیدی خیلی وقت اعصابم خوردبوداین کتاب اینجانبود😊

2.5
(2)
69,900
٪30
48,930
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
آموزش جامع ان ال پی
٪30
آموزش جامع ان ال پی
چگونه زندگی موفقی بسازیم
انتشارات نسل نواندیش
2.5
(2)
69,900
٪30
48,930
تومان