0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
کتاب کوچک آداب معاشرت

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی کتاب کوچک آداب معاشرت

(نزاکت)
درباره کتاب کوچک آداب معاشرت

کتاب صوتی کتاب کوچک آداب معاشرت به یکی از چالش‌برانگیزترین موضوعات روزگار ما می‌پردازد. در این اثر قرار است تا متانت در رفتار را یاد بگیریم و بدانیم حین نوشتن یک نامه یا وقت مسافرت از خودمان چه رفتاری را بروز دهیم. ممکن است نسبت به عبارت‌های مناسب فضاهای مختلف آگاهی کافی نداشته باشیم. اثر فوق می‌تواند در این مسیر یاری‌مان کند. بعد از یادگرفتن اصول آداب معاشرت، نکات تکمیلی و خرده‌ریزهایی نیز در این کتاب نوشته شده است تا برای ارتباط برقرار کردن محترمانه، شانس بیشتری داشته باشیم. قسمت پایانی آن نیز به کارها و خطاهایی اختصاص دارد که نباید مرتکبشان شویم. برخی از رفتارها می‌تواند به جایگاه اجتماعی‌مان آسیب‌های جدی وارد کند، باید آن‌ها را بشناسیم و انجامشان ندهیم.

این اثر با ترجمه زهره زاهدی و گویندگی نسترن حسنی در دسته‌بندی روانشناسی در وبسایت و اپلیکیشن فیدیبو موجود است. 

درباره ویجایا کومار

ویجایا کومار یکی از برجسته‌ترین مشاوران در حوزه برنامه‌ریزی است که اصالت هندی دارد و در حال حاضر در ایالات متحده آمریکا زندگی می‌کند. شرکت‌های فراوانی در آمریکا وجود دارد که از مشاوره‌های او برای بهبود عملکرد و فعالیت‌هایشان استفاده می‌کنند. ویجایا کومار در حال حاضر در موسسه طراحی وابسته به انستیتوی فناوری ایلینوی تدریس می‌‌کند. اما فعالیت‌های این استاد دانشگاه در مشاوره دادن به شرکت‌ها خلاصه نمی‌شود. Vijaya kumar کارگاه‌های گوناگونی را برای آموزش زندگی بهتر برگزار کرده است و در این زمینه آثاری را منتشر کرده است. علاوه بر کتاب فوق می‌‍توان به کتاب زبان بدن این نویسنده نیز اشاره کرد که برای مخاطبان عادی نوشته شده‌اند. ویجایا با سازمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای فراوانی سابقه همکاری مشترک دارد. کمپانی‌های بزرگی نظیر فایزر و شرکت نفتی شل از نظریات او برای توسعه کسب‌وکار خود استفاده کرده‌اند.

سه دلیل برای شنیدن کتاب صوتی کتاب کوچک آداب معاشرت

معمولا کتاب‌هایی که درباره آداب معاشرت نوشته شده‌اند، قطور و پیچیده هستند و در آن‌ها نکات زیاد و اضافی‌ای وجود دارد که دانستن آن ضروری نیست. علاوه بر این همه این نکات در ذهن‌مان نمی‌ماند تا بتوانیم آن‌ها را به کار بگیریم‌. اما کتاب کوچک آداب معاشرت همان‌گونه که از اسمش پیداست حجم کمی دارد و نکات موجود در آن به صورت خلاصه نوشته شده‌اند‌.

دومین دلیلی که خواندن این کتاب را ضروری می‌کند؛ توجه به شرایط زمانه است. در دنیای فعلی، برقراری ارتباط خوب اهمیت بسیار بالایی دارد. با ارتباط مناسب می‌توانیم موقعیت‌های شغلی، اجتماعی و عاطفی خوبی داشته باشیم‌. توصیه‌های موجود در این کتاب نیز بر مبنای تجربیات یک شخص موفق نوشته شده است و می‌تواند برای ما راهگشا باشد‌‌.

دلیل آخر این‌که‌ کتاب فوق یک راهنمای کاربردی است و می‌توانیم آن را به راحتی در زندگی روزمره خود پیاده کنیم. در این اثر ما یاد می‌گیریم تا چگونه در فضاهای متفاوت با اطرافیان‌مان اعم از شریک زندگی، همکاران، دوستان و خانواده رفتار کنیم‌ و بتوانیم روابط اجتماعی مناسبی را در تمامی ابعاد زندگی خود داشته باشیم.

در بخشی از کتاب صوتی کتاب کوچک آداب معاشرت می‌شنویم

سنت‌های اجتماعی مبتنی بر ادب مهربانی و بخشندگی،  به شکل آداب معاشرت به ما منتقل شده است. ما همچنان که از تغییرات دوران و شیوه سلوک در اجتماعات پویا استقبال می‌کنیم. باید به این هنجارهای ارزشمند اجتماعی، یعنی آداب معاشرت هم سخت متکی باشیم.

حتی مردمان موفق و باتجربه هم خوب می‌دانند که به این اطلاعات و توصیه‌های اجتماعی در زمينه آداب معاشرت نیاز دارند. در این کتاب با عناوینی از جمله نزاکت در خانه، آداب غذا خوردن آداب معاشرت در محل کار آداب معاشرت در مناسبت‌ها و گفتن حرف‌های مناسب، وقار در طرز رفتار، مراودات بازی و مسافرت و خرده‌ریزها آشنا خواهید شد. برخی واقعیت‌ها لغزش‌ها و همچنین اشتباهات بزرگ نیز در این کتاب معنا می‌يابند. با خواندن این کتاب خواهید دید که خود شما هم در هر موقعیت و مقامی که هستید، به دانستن این نکات به ظاهر ساده اما مفید و ارزشمند. نیاز دارید.


پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب صوتی کتاب کوچک آداب معاشرت

اگر شما هم به فکر توسعه فردی و بهبود روابط اجتماعی خود هستید، کتاب‌هایی زیر می‌توانند مسیر مطالعاتی کاربردی را برای شما به وجود بیاورد. این آثار نسبت به کتاب آداب معاشرت جزئیات بیشتری دارند و باعث می‌شوند در مقوله برقراری ارتباط، عمیق‌تر شوید

 

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
185.۴۶ مگابایت
مدت زمان
۰۳:۲۰:۴۷
نویسندهویجایا کومار
مترجمزهره زاهدی
راوینسترن حسنی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۲۰
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۸۵.۴۶ مگابایت
۰۳:۲۰:۴۷

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

عالی

5
(1)
55,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کتاب کوچک آداب معاشرت
کتاب کوچک آداب معاشرت
(نزاکت)
انتشارات کتاب‌سرای نیک
5
(1)
55,000
تومان