0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
رونی یک پیانو قورت داده

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی رونی یک پیانو قورت داده

ناشر:
سماوا
درباره رونی یک پیانو قورت داده
همه چیز از یک کلیپ شروع می‌شود، فیلمی از دختری به نام «رونی». این کتاب شرحی است بر آن کلیپ و کسانی که در آن حضور دارند. رونی، چهارده ساله است و با پدر غیرعادی و برادر کوچکش، شاهرخ زندگی می‌کند. او به جشن تولد عجیب و غریب بهار، هم مدرسه‌ای اش دعوت شده؛ اما یک مشکل بزرگ دارد: سه سال است که نتوانسته در هیچ تولدی شرکت کند، دقیقا از زمانی که مادرش درست روز تولد او از دنیا رفته. چهار هفته به تولد مانده و رونی تصمیمش را گرفته: به هیچ وجه پا در آن جشن نمی‌گذارد.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
247.۹۶ مگابایت
مدت زمان
۰۴:۳۰:۴۰
نویسندهتیمور آقامحمدی
راوینگین خامسی
ناشرسماوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۳۱
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۴۷.۹۶ مگابایت
۰۴:۳۰:۴۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 4 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
25 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
25 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

«رونی» در مدت کوتاهی پس از چاپ و انتشار این کتاب، توجه مخاطبان و نویسندگان بسیاری به آن جلب شد: حمیدرضا شاه آبادی نویسنده و مدیر انتشارات مدرسه درباره این رمان گفت: این کتاب یکی از بهترین رمان‌های نوجوانی است که این روزها خوانده‌ام. جعفر توزنده‌جانی نویسنده و منتقد ادبی نظر خودش را درباره کتاب اینچنین عنوان کرد: کم پیش‎آمده که رمان نوجوانی بخوانم و در آن به این اندازه تصویر واقعی از نوجوان ایرانی ببینم. رمان متفاتی که مخاطب را درگیر می‌کند و هرگز از یادت نمی‎رود. غلامرضا بکتاش نویسنده و شاعر کودک و نوجوان نوشته: «رونی» رمانی است در ستایش زندگی، عشق و موسیقی؛ کتابی که بعد از مدت‌ها مرا شگفت زده کرد. علی اصغر عزتی پاک دیگر نویسنده کشورمان نیز نظرش را اینگونه بازتاب داده است: شیفته روایت و لحن استادی نویسنده در تسلط کم مانند بر ذهن و زبان یک نوجوان امروزی شدم. سید میثم موسویان هم نوشته: «رونی» شخصیتی است که حالا حالاها از یادها نمی‌رود و آمده تا بخشی از حافظه داستانی ما باشد.

5

کتاب رونی یک پیانو قورت داده با مخاطب نوجوان بسیار خواندنی بوده و نویسنده توانسته با پردازش شخصیت ها و خلق فضای داستانی دوست داشتنی مخاطب را در چالش قصه خود قرار دهد.رونی رمان نوجوان متفاوتی است و خواندنش را فراموش نخواهید کرد.

4
(4)
30,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
رونی یک پیانو قورت داده
رونی یک پیانو قورت داده
تیمور آقامحمدی
سماوا
4
(4)
30,000
تومان