0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
کوچک زبان بدن

معرفی، خرید و دانلود کتاب کوچک زبان بدن

درباره کوچک زبان بدن

 کتاب کوچک زبان بدن راهنمایی جامع و مختصر درباره رفتارهای غیرارادی و ناخودآگاه ماست که افکار و احساسات ما را به نمایش می‌گذارند. همیشه می‌گویند رفتار منظور و نیت را بهتر از کلمات انتقال می‌دهند، از همین رو زبان بدن انسان می‌تواند آینه احساسات و افکار درونی ما باشند. کتاب حاضر سعی دارد با توضیح مفهوم برخی از حالت‌های بدن که شامل حالت کلی بدن، حالت سر و گردن، دست‌ها و پاها می‌شود، به ما زبان سودمند بدن را بیآموزد. پس از مطالعه این کتاب به راحتی می توانید حس و حال طرف مقابل خود را از روی زبان غیرکلامی بدنش بخوانید و مطابق با آن ارتباط اجتماعی خود را کنترل کنید. با استفاده از کتابی که ملاحظه می‌کنید می‌توانید متوجه شوید برای تاثیرگذاری بیشتر روی مردم چطور رفتار کنید تا روی ناخودآگاه آنان تاثیر بگذارید و اگر دیدید کسی موقع صحبت با شما دست به سینه شد، با تغییر موضوع گفتمان، توجه آن‌ها را دوباره به خود جلب کنید و مانع کسل شدن آن‌ها شوید. این کتاب در دسته کتب روانشناسی و زیرشاخه کتب روابط اجتماعی قرارمی‌گیرد.

معرفی ویجایا کومار

ویجایا کومار نویسنده هندی‌تبار کتاب کوچک زبان بدن است. او که بیش از سی سال در زمینه مشاوره، برنامه‌ریزی و روانشناسی تجربه دارد، تاکنون کتاب‌های متنوعی را منتشر کرده است که چکیده سال‌ها تحقیق او در این حوزه است. کومار که هم اکنون استاد موسسه‌ای تحقیقاتی در شیکاگو است، علاوه بر نوشتن درباره موضوعات روانشناسی مثل شناخت زبان بدن و یا شناخت شخصیت افراد بر اساس دست‌خط آن‌ها، به موضوعاتی که به سلامت جسم مرتبط‌‌ هستند نیز علاقه‌مند است. در بین کتاب‌های دیگر این نویسنده که به فارسی برگردانده شده‌اند می‌توان به کتاب کوچک آداب معاشرت (نزاکت) و 1001 راز زیبایی و سلامتی با طبیعت اشاره کرد.

سه دلیل برای خواندن کتاب کوچک زبان بدن

  • آشنایی و شناخت زبان بدن نه تنها می‌تواند ابزاری برای فهم عمیق رفتار دیگران، بلکه راهی برای کنترل رفتارهای غیرارادی خود ما نیز باشد.

خیلی از ما به صورت ناخودآگاه رفتارهایی داریم که احساسات و افکار ما را مثل کتابی باز در مقابل مخاطبان ما قرار می دهند و این حد از آشکار بودن برای دیگران هرگز به نفع ما نیست. با دانستن اینکه به هنگام ترس، اشتیاق، و یا نشان دادن صداقت انسان‌ها چه رفتار غیرکلامی از خود نشان می‌دهد به ما کمک می‌کند این رفتارها را در خود کنترل کنیم و آگاهانه از آن‌ها بهره ببریم. کاری که بسیار از افراد بازاریاب انجام می‌دهند، استفاده از زبان بدن به همراه فنون کلامی مناسب است که در نهایت باعث فروش محصولات می‌شود.

  • دریافت اطلاعات به صورت خلاصه

همانطور که از اسم کتاب پیداست، کتاب کوچکی در پیش روی شماست که اطلاعات را به صورت جمع و جور برای شما آماده کرده است.

  • عمق بخشیدن به ارتباطات اجتماعی

روابط اجتماعی همیشه برپایه ارتباط کلامی نیستند و با یاد گرفتن زبان بدن می‌توان درک بهتری از احساسات و افکار مخاطب خود داشته باشیم و بر اساس آن رفتار یا گفتار خود را به گونه‌ای تنظیم کنیم که باعث عمق بخشیدن و ایجاد صمیمیت در روابط اجتماعی خود شویم.

در بخشی از کتاب کوچک زبان بدن می‌خوانیم

دروغ گفتن و گیر نیفتادن بسیار مشکل است۔ چون ذهن ناخودآگاه ما خود به خود عمل می‌کند و حرکاتی که به دنبال می‌آید دروغگو را رسوا می‌کند۔ دروغگوهای مجرب مثل سیاستمداران، ‎وکلا، بازیگران و غیره، با چنان تکنیک‌های ماهرانه‌ای حرکات بدن‌شان را صیقل داده‌اند که می‌توانند با چهره حق بجانب دروغ بگویند و دیگران را اغفال کنند۔ آن‌ها حرکات صحیحی را که به نظر خودشان در هنگام دروغگویی لازم است انجام می‌دهند۔ و انجام این کار برای متقاعد کردن دیگران، در واقع نیازمند تمرین بسیار است. مصاحبه‌کنندگان حرفه‌ای، مسئولین فروش و افراد بسیار زیرک و حساس و باهوش می‌توانند به وسیله دقت در حرکات ریز، مانند انقباض چهره، تنگ شدن مردمک چشم، فکر کردن بیش از حد، عرق کردن پیشانی، سرخ شدن گونه‌ها و غیره تشخیص دهند که گوینده دارد دروغ می‌گوید۔ به همین دلیل است که پلیس هنگام بازجویی از شخص مظنون، او را زیر نور زیاد طوری روی صندلی می‌نشانند که همه بدنش کاملاً دیده شود۔

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب کوچک زبان بدن

اگر به مطالعه بیشتر درباره زبان بدن علاقه دارید و دوست دارید با مطالعه منبعی جامع‌تر، عمیق‌تر با فنون و مفاهیم زبان بدن آشنا شوید، کتاب‌های زیر می‌تواند انتخاب بعدی شما باشد.

علاوه بر این، کتاب‌های ژانر روانشناسی، انگیزشی و موفقیت و روابط اجتماعی نیز می‌توانند درک ارزشمندی از رفتاری‌های انسانی به شما بدهند.

  

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
4.۳۳ مگابایت
تعداد صفحات
104 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۳:۲۸:۰۰
نویسندهویجایا کومار
مترجمزهره زاهدی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
A litlle book of body language
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۱۱
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴.۳۳ مگابایت
۱۰۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
26,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کوچک زبان بدن
کوچک زبان بدن
ویجایا کومار
انتشارات کتاب‌سرای نیک
0
(بدون نظر)
26,000
تومان