0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
تمام جهان در من است

معرفی، خرید و دانلود کتاب تمام جهان در من است

درباره تمام جهان در من است

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در فراز و فرودهای زندگی، احساس کنید بدون تکیه‌گاه هستید و خودتان به تنهایی باید برای زنده ماندن آستین بالا بزنید. در مسیر رسیدن به رویاها، هیچ‌کسی نیست که راه را برای ما هموار کند و در نهایت این خود ما هستیم که باید دست خودمان را بگیریم و از مسیرهای صعب‌العبور زندگی، به سلامت عبور کنیم. کتاب تمام جهان در من است یکی از بهترین کتاب‌هایی است که می‌تواند به شما راه را نشان دهد و با نکات ارزنده‌ای که دارد، مثل یک راهنمای دوست‌داشتنی در کنارتان قرار بگیرد. این اثر شگفت‌انگیز به شما می‌آموزد چگونه به رویاها‌ی‌تان برسید و از سختی‌ها عبور کنید و نویسنده با بیان تجربیات خود از زندگی واقعی‌اش، شما را با خودش همراه می‌کند. برای آشنایی بیشتر با این کتاب، ادامه مطلب را دنبال کنید.

تمام جهان در من است، بزرگ‌ترین دروغی که به خودم گفتم!

تمام جهان در من است! این نام کتابی است که به قلم ایمان سرورپور نوشته شده و توانسته در دل مخاطبان جایگاهی ویژه پیدا کند. این کتاب روایت فردی است که اعتراف می‌کند «تمام جهان در من است»، بزرگ‌ترین دروغی است که روزی به خودم گفتم. این اعتراف وقتی معنا پیدا می‌کند که نویسنده، خودش را در موقعیتی می‌بیند که هیچ تکیه‌گاهی ندارد و باید گلیم خودش را از آب بیرون کشد. این کتاب یکی از بهترین کتاب‌های اتوبیوگرافی در سبک توسعه فردی و انگیزشی است که شما را با خودش همراه می‌کند. نویسنده که روزی خود در موقعیت‌های سخت زندگی مجبور به ادامه دادن شده و درس‌هایی از زندگی گرفته، حالا همه آن‌ها را برای خوانندگان در قالب یک کتاب روایت می‌کند.

در بخشی از گفت‌وگوی ذهنی نویسنده با خودش می‌خوانیم: «همیشه در دلم می‌خواستم تکیه‌گاهی برای دیگران باشم و برایم سوال این بود؛ حال که خود تکیه‌گاهی ندارم آیا می‌شود به تکیه‌گاهی برای دیگران تبدیل شد؟ یاد گرفتم نمی‌شود همه‌چیز را باهم داشت، پس بارها دست به انتخاب‌هایی دشوار زدم. زمین خوردن به من درس قوی‌تر بلند شدن داد. نمی‌دانشتم چقدر می‌توانم قوی باشم تا این‌که سهمگین‌ترین کولاک‌ها بر من تاخت تا مرا مورد آزمایشی سخت قرار دهد. من هم بارها طاقتم طاق شد و از سختی مسیر شکایت کردم. آن‌جا بود که سکوت پروردگار را شنیدم و دانستم که گاهی سکوت شنیدنی‌تر از هر گفتنی است.»

این اثر دوست‌داشتنی مخاطب را با خود همراه می‌کند و انتخاب یک زبان ساده و دوستانه برای روایت‌گری، به محبوبیت آن افزوده است. نکاتی که نویسنده در حوزه خودشناسی عنوان می‌کند، بسیار کاربردی است و به شما کمک می‌کند از سردرگمی نجات پیدا کنید. جالب است بدانید که ایمان سرورپور، در برهه‌ای از زندگی شخصی خود با مشکلات متعددی دست‌وپنجه نرم می‌کرد و در آن شرایط نیز می‌خواست به رویاهای خود برسد. او دریافت که از چه مسیری می‌توان موفقیت را به تنهایی پیمود و این نکته ارزشمند را در کتاب خود آورده است.

شما می‌توانید این اثر را از اپلیکیشن یا وب‌سایت فیدیبو دانلود کنید.

خواندن این کتاب را به چه کسانی توصیه می‌کنیم؟

این کتاب به شما راه روشنایی را نشان می‌دهد و قوت قلب‌تان خواهد بود. با خواندن این اثر شگفت‌انگیز می‌توانید یک دل‌گرمی تمام‌عیار پیدا کنید و برای روزهایی که نمی‌دانید چطور به زندگی ادامه دهید، دلایل محکمی پیدا کنید. اگر دوست دارید در مسیر رویاهای‌تان پیشرفت کنید از زندگی‌تان لذت ببرید، خواندن این کتاب را در اولویت قرار دهید. این اثر برای کسانی که به کیفیت زندگی‌شان اهمیت می‌دهند و دوست دارند باورهای‌شان را قوی کنند بسیار لذت‌بخش خواهد بود. از طرفی اگر به حوزه خودشناسی و روان‌شناسی علاقه‌مند هستید، خواندن این اثر را از دست ندهید. کتاب حاضر را می‌توانید به دوستان خود نیز هدیه دهید.

درباره ایمان سرورپور، نویسنده کتاب تمام جهان در من است

ایمان سرورپور یکی از جوان‌های موفق ایرانی متولد ۱۳۶۲ و فارغ‌التحصیل لیسانس مهندسی صنایع دانشگاه تهران و فوق لیسانس MBA از دانشگاه آمریکایی I.O.W.H.E است. او اکنون به‌عنوان مشاور کنکور در صداوسیما فعالیت می‌کند و یکی از موفق‌ترین مربی‌های انگیزشی و موفقیت شناخته می‌شود. او خود توانسته رتبه ۵۱ کنکور را به‌دست آورد و سال‌هاست تجربیاتش را با بچه‌های کنکوری و افراد علاقه‌مند به اشتراک می‌گذارد. او نویسنده‌ای خوش‌ذوق و مشاوری دل‌سوز است و سعی می‌کند به دیگران کمک کند تا به اهداف‌شان برسند.

نگاهی به ساختار کتاب

کتاب تمام جهان در من است در سال ۱۴۰۰ توسط «نشر ایجاز» منتشر و چند بار تجدید چاپ شد. لحن کتاب بسیار گرم و صمیمی بوده و نویسنده آن را از زبان خودش نوشته است. خوانندگان می‌توانند به سرعت با این اثر ارتباط برقرار کنند و در صفحات آن غرق شوند. شما می‌توانید نسخه الکترونیکی این اثر را از اپلیکیشن یا وب‌سایت فیدیبو دانلود و مطالعه کنید. کتاب الکترونیکی این امکان را به شما می‌دهد که در هر زمان و هر مکانی که هستید، به مطالعه بپردازید.

خواندن این کتاب چقدر زمان می‌برد؟

این کتاب در چند فصل و در مجموع ۱۹۲ صفحه منتشر شده است. شما می‌توانید شب‌ها قبل از خواب، ۲۰ صفحه از آن را مطالعه کنید و لذت ببرید. با این حساب، می‌توانید کتاب را ۹ روزه تمام کنید و به سراغ لیست مطالعه بعدی بروید. اگر تندخوان باشید می‌توانید هر شب بیشتر از ۲۰ صفحه را مطالعه و کتاب را زودتر تمام کنید.

کتاب‌های مشابه که بعد از این اثر باید بخوانید

کتاب تمام جهان در من است با لحنی ساده و صمیمی، نکات بسیار آموزنده‌ای را به شما یاد می‌دهد که می‌توانید آن‌ها را در زندگی واقعی‌تان پیاده سازید. اگر از خواندن این کتاب لذت بردید و به نظرتان کتاب جالبی آمد، می‌توانید آثاری که در ادامه معرفی می‌کنیم را در لیست مطالعاتی خود قرار دهید:

- چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

- اثر مرکب

- پاک‌سازی ذهن برای موفق شدن در زندگی

در بخشی از کتاب می‌خوانیم

«یافتن نقاط قوت، میان‌بری برای چیرگی بر نقاط ضعف و ضعف، چراغ راهنمایی برای درخشیدن»

شناخت ما از نقاط ضعف و قدرتمان نیاز به توازن دارد. اون هنر و آگاهی هر فرد جایی آشکار می‌شود که با تکیه بر بر نقاط قوت خویش، به سراغ ضعف‌هایش می‌رود؛ چرا که گاهی ناب‌ترین استعدادهای هر فرد در ابتدا نقاط ضعف او به حساب می‌‌آمدند. اگر درخشیدنی باشد، در نقاط ضعف تو پنهان شده؛ همان تاریک‌ترین نقطه وجودت که همیشه از قدم نهادن در آن می‌هراسی. من باور دارم زیباترین هدیه‌های پروردگار، در زورقی از ترس پیچیده شده‌اند. برای دست‌یابی به آن‌ها باید شهامت کرد و از منقطه امنی که نقاط قوت‌مان برای ما ساخته‌اند خارج شد و به در ترس‌ها تاخت. تنها در این صورت است که پوچی ترس آشکار می‌شود. آن‌گاه بزرگ‌ترین موهبت‌های زندگی را در همین اتاق‌های تاریک خواهی یافت. درست است که نقاط قوت باعث رشد ما می‌شوند، اما صرفا تکیه کردن بر آن‌ها باعث ماندن ما در یک سطح می‌شود، حال آن‌که در همین زمان، فرد دیگری که چندی قبل چیزی برای ارائه نداشته، به سرعت از ما پیشی می‌گیرد. می‌دانی چرا؟ چون ما به نقطه قوت خود تکیه کردیم، اما او از نردبان ضعفش بالا می‌رود. اگر بدانیم نقطه ضعف بهترین محرک ما برای رشد هستند، آن‌گاه به آن‌ها به چشم هدیه‌ای گران‌قدر می‌نگریم.

 

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۱۷ مگابایت
تعداد صفحات
192 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۲۴:۰۰
نویسندهایمان سرورپور
ناشرنشر ایجاز
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۲/۲۱
قیمت ارزی
6 دلار
قیمت چاپی
69,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۱۷ مگابایت
۱۹۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 54 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (3)
پربار 🌳 (3)
5
ستاره
70 ٪
4
ستاره
9 ٪
3
ستاره
5 ٪
2
ستاره
5 ٪
1
ستاره
9 ٪
26 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کلام این نویسنده معجزه میکنه خیلی کتاب خوبیه کتاب دیگرشون هم به اسم «سفر کوانتومی وال تنها » فوق العادست من بعد از خواندن این کتاب ، زندگیم تغییر کرد

2

بنظرم خیلی آرمانی و نشدنی هست گاهی باید به دیدگاه واقع بینانه ای به جهان نگاه کرد. نویسنده باید خودش رو بذاره تو موقعیت خواننده و محدودیت های اون. مگه میشه خواستن توانستن باشه؟همش دروغ و زرد.

5

هر جمله این کتاب رو میشه یک بار زندگی کرد. بابت همه زحمتی که برای ما کشیدید ممنونم استاد. دنیا جواب فکر پاک شما رو میده

5

کتاب فوق العاده ای هست بهتون پیشنهاد میکنم حتما بخونید (. ❛ ᴗ ❛.)

5

حتما مطالعه کنید کتاب بسیار فوق العاده و کمک کننده در زمینه خودشناسی و موفقیت

4

این‌کتاب‌‌یکی‌ازبهترین‌کتابهایی‌که‌خوندم

5

عالی و جذابه ...👏🏻👏🏻👏🏻

5

فوق العاده است واقعا دیدگاه این نویسنده خوندن داره

5

اسم ایشون تو لیست روانشناسان زرد بود یا من اشتباه میکنم ؟؟؟

1

جالبه هیچکدوم از افرادی که نظر دادن خریدار نبودن! نمیشه اعتماد کرد.

نمایش 16 نقد دیگر
4.3
(55)
پربار 🌳 (3)
100,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تمام جهان در من است
تمام جهان در من است
ایمان سرورپور
نشر ایجاز
4.3
(55)
پربار 🌳 (3)
100,000
تومان