0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
درمان اضطراب در ده روز

معرفی، خرید و دانلود کتاب درمان اضطراب در ده روز

نویسنده:
چارلی هوئن
ناشر:
آذرفر
درباره درمان اضطراب در ده روز

کتاب درمان اضطراب در ده روز نوشته چارلی هوئن، به بررسی و درمان اضطراب از طریق راه‌های کاربردی و عملی می‌پردازد. کتاب در زمینه خودشناسی و روان‌شناسی قرار دارد و به شناخت بهتر دلایل و ریشه‌های اضطراب و راه‌های مقابله با آن می‌پردازد. کتاب درمان اضطراب در ده روز درباره‌ی موضوع مهم و پرچالش اضطراب صحبت می‌کند. با نگاهی کلی به کتاب، می‌توان گفت که پیام اصلی آن، این است که افراد می‌توانند با شناخت بهتر به نفس و استفاده از راه‌های عملی و کاربردی، اضطراب خود را درمان کنند و به زندگی بهتری دست پیدا کنند. هدف نویسنده از نوشتن این کتاب، کمک به افرادی است که با مشکل استرس مواجه هستند. کتاب به زبان انگلیسی نوشته شده و مترجم آن ستاره کریمیان است.

برخی از کتبی که توسط ستاره کریمیان ترجمه شده عبارتند از:

·      کتاب اصول تغذیه سالم براساس طب سنتی چینی

·      کتاب افزایش نفوذگذاری در یک روز

·      کتاب در جستجوی آرامش


آشنایی با چارلی هوئن

نویسنده‌ی این کتاب، چارلی هوئن، متولد ۱۹۸۴ در ایالت اوهایو ایالات متحده است. وی به عنوان یک نویسنده و سخنران مطرح است. هوئن در زمینه‌های مختلفی از جمله کارآفرینی و بهبود خود فعالیت داشته است. وی همچنین در زمینه‌ی مارکتینگ نیز سوابق حرفه‌ای دارد.


چرا باید کتاب درمان اضطراب در ده روز نوشته چارلی هوئن را بخوانیم

اضطراب یکی از مشکلات روانی رایج در جامعه کنونی است و برخورداری از ابزارها و روش‌هایی جهت مدیریت و درمان آن می‌تواند به بهبود کیفیت زندگی کمک کند. این کتاب با تمرکز بر راه‌های عملی و کاربردی، می‌تواند یک راهنما برای افرادی باشد که به دنبال راه‌حل‌های موثر برای مقابله با اضطراب هستند. بنابراین جهت بهبود کیفیت زندگی، پیشنهاد می‌کنیم خواندن این کتاب را از دست ندهید.


در بخشی از کتاب درمان اضطراب در ده روز می‌خوانیم

تعریف من از محرک‌ها خیلی گسترده است. هرچیزی که باعث افزایش نا‌آرامی و فعالیت‌های عصبی در شما شود محرک نام دارد. من صرفا در مورد محرک‌های فیزیکی نظیر نوشابه‌های انرژی‌زا یا مواد مخدر صحبت نمی‌کنم بلکه در مورد همه چیزهایی حرف می‌زنم که با دیدن یا شنیدن آن‌ها دچار اضطراب و استرس می‌شوید نظیر اخبار، برنامه‌های مستند تلویزیون، فیلم‌های ترسناک، حتی پیام‌های تلفنی و یا محتویات موجود در فضاهای مجازی.

هرکدام از موارد بالا که به آن‌ها اشاره کردم اگر هوشیاری شما را تحت تاثیر قرار دهند یا جریان خون را در بدن‌تان کم و زیاد کنند و موجب انجام اقدامات عصبی و هیجانی شوند یک محرک محسوب می‌شوند. همه ما در مواردی از محرک‌ها استفاده کرده‌ایم. اما مشکل در خودآگاه ما وجود دارد؛ ‌اینکه نمی‌دانیم چگونه محرک‌های مضر را از بین ببریم یا حتی درک کنیم که کدام یک از محرک‌های عادی حال ما را بدتر می‌کنند.

در اینگونه مواقع، ما بیشتر بر روی اینکه چقدر از نظر روحی و جسمی حالمان بد است متمرکز می‌شویم و به جای اینکه از خودمان بپرسیم چه چیزی باعث به وجود آمدن این احساسات ناخوشایند شده است از خودمان می‌پرسیم: چرا من؟ این‌ها همان محرک‌هایی هستند که از آن‌ها حرف زده‌ایم. وقتی که در بالاترین سطح استرس قرار داشتم، درگیر همه انواع محرک‌ها شده بودم. حتی نمی‌دانستم که دارم با خودم چکار می‌کنم زیرا به شدت به این مواد سمی و اطلاعات ناراحت کننده معتاد شده بودم.


پیشنهادهایی به علاقمندان کتب روانشناسی و توسعه فردی

·      کتاب حافظه نامحدود

·      کتاب اثر مرکب

·      کتاب عادت های اتمی

·      کتاب تختت را مرتب کن

 

 

 




دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۸۷ مگابایت
تعداد صفحات
93 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۳:۰۶:۰۰
نویسندهچارلی هوئن
مترجمستاره کریمیان
ناشرآذرفر
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Heal your anxiety in 10 days
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۱/۱۰
قیمت ارزی
2.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۸۷ مگابایت
۹۳ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 4 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
50 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

واقعا یک کتاب فوق‌العاده است

5

کاربردی👍🏻

4
(4)
8,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
درمان اضطراب در ده روز
درمان اضطراب در ده روز
چارلی هوئن
آذرفر
4
(4)
8,500
تومان