0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
بیا وانمود کنیم هیچ اتفاقی نیفتاده است
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی بیا وانمود کنیم هیچ اتفاقی نیفتاده است

خاطرات نسبتا حقیقی
نویسنده:
جنی لاوسون
ناشر:
سماوا
درباره بیا وانمود کنیم هیچ اتفاقی نیفتاده است
این کتاب داستان حقیقی من و مبارزه‌ام با سرطان خون است. در (خطر لو رفتن داستان) آخر هم می‌میرم. پس می‌شود فقط با دیدن همین جمله، وانمود کنید کل کتاب را خوانده‌اید. اما شرمنده. کلمه‌ای مخفی در این کتاب ذکر شده است که اگر کل متن را نخوانید، نمی‌توانید پیدایش کنید. آن وقت دوستان کتابخوان دیگرتان می‌فهمند که با دیدن این پاراگراف، زرنگ‌بازی درآورده‌اید و ننگ بر شما! حالا که این‌طور است، باشد. کلمه‌ی مخفی چیزی نیست به جز: غذای سگ. پایان. هنوز هستید؟ چه خوب. چون که کلمه‌ی مخفی، غذای سگ نیست و من اصلاً درست نمی‌دانم سرطان خون چه کوفتی است. این فقط یک آزمون ویژه است تا مشخص شود چه کسانی واقعاً کتاب را خوانده‌اند.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
688.۵۱ مگابایت
مدت زمان
۱۲:۳۱:۴۷
نویسندهجنی لاوسون
مترجمسامان شهرکی
راویلیلا برخورداری
ناشرسماوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۷/۲۰
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۶۸۸.۵۱ مگابایت
۱۲:۳۱:۴۷

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.8
از 5
براساس رأی 28 مخاطب
5
ستاره
53 ٪
4
ستاره
14 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
7 ٪
1
ستاره
17 ٪
15 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

من از اون دسته افرادی هستم که وسط خوندن یا شنیدن یک کتاب نمی‌تونم رهاش کنم و حتما باید تا آخر ادامه بدم. این کتاب اصلا باب میل من نبود. با صحنه‌های چندش‌آور و آزاردهنده‌اش مشکلی نداشتم و اتفاقا به نظرم نویسنده، توانایی بالایی داشته که تونسته با این جزییات و به زبان طنز خیلی مسائل رو مطرح کنه. مشکل من با بی هدف بودن کتاب بود. انگار یکی نشسته و در مورد اتفاقات چند روز زندگیش توضیحی می‌ده. بدون اینکه هدف خاصی رو دنبال کنه یا نتیجه خاصی بگیره. ضمنا من تا اواسط کتاب هیچ لذتی نبردم و فقط گوش دادم (با سرعت ۱.۸) که فقط تموم بشه. ولی از اواسط کتاب به بعد یکم برام جذاب‌تر بود چون شخصیت‌ها رو شناخته بودم و برام جالب بود که اتفاقات بعدی چه طور قراره توصیف بشن. صدا و خوانش گوینده هم اوایل به نظرم آزاردهنده بود ولی بعد از اینکه کمی پیش رفت خیلی بهش عادت کردم و به نظرم کس دیگه‌ای نمی‌توانست به این شیوه جذاب، از پس خوندن یک کتاب با لحن طنز بربیاد. آهنگ شروع و پایان هر فصل هم عالی بود. در کل من به خاطر سبک مورد علاقه خودم، از این کتاب خوشم نیومد. اگر دنبال کتاب‌هایی هستین که هدف مشخصی رو دنبال کنند یا چیزی به دانشتون اضافه کنن، این کتاب اصلا مناسب نیست.

1

با وجود اینکه عمیقا اعتقاد دارم که هر کتابی خواننده خودش رو داره و علی رغم اینکه همیشه خودم رو مقید به تموم کردن کتابی که شروع کردم میدونم، ولی باید بگم این کتاب جزء معدود کتابایی بود که نمیتونم کلمه ای مؤدبانه برای ذکر محتوای بی سرو تهش پیدا کنم و نتونستم خودم رو راضی کنم که وقتم رو بیشتر از شنیدن حدود ۷-۸ فصل برای شنیدنش هدر بدم. اگر جزء اون دسته افرادی هستید که دوست دارید کتابی که میخونید خودش نذاره که زمینش بذارید، دور این کتاب رو خط بکشید. اگر هم از خوندن یا شنیدن توصیف صحنه های چندش آور حالتون به هم میخوره که اصلا اصلا دورو بر این کتاب نیاید. تنها نکته مثبت این کتاب از نظر من طنز گفتارش بود که میتونست شنیدن مطالب چندش آور رو راحت تر کنه که اون هم البته هنر مترجم و گوینده رو هم میرسونه.

1

صدای گوینده عالی است اما محتوای کتاب برای من، مایوس کننده بود. اولین کتابی است که به هیچ رو طاقت نیاوردم آن را به انتها برسانم. بسیار محدود به سلسله تجربیات یک نویسنده غربی در محدوده زندگی خود است و فراتر نرفته تا من بتوانم در محیط آن حس آشنایی داشته باشم و با آن ارتباط برقرار کنم. نظر دیگر خوانندگان را هم خواندم و به آنها که برخلاف من می اندیشند احترام می‌گذارم. ارتباط گرفتن با کتاب بسیار شخصی و ریشه در تجربیات دارد که طبیعتا به تعداد انسانها متنوع و ارزشمند است.

2

بادرود کتابی که به نظر از یک ذهن دچار اعوجاج برآمده و علیرغم طنزی که در لابلای متن وجود دارد و انتقادهای به جایی که از مشکلات انسان امروزی می کند ولی بدجوری روی مغز و اعصاب تاخت و تاز می کرد. به سختی تا انتهایش شکیبایی به خرج دادم

5

خوانش خانم برخورداری و طنز گیرای نویسنده در لابلای کلمات و ترجمه ی روان مترجم ،باعث شد تا از شنیدن این کتاب لذتی دو چندان ببرم .

1

لحن راوی خوبه اما داستان هیچ مفهوم و نقطه عطفی نداره با تمام تلاشی ک کردم نتونستم تمومش کنم و تا همین بخشی ک گوش کردم فقط بخاطر لحن طنزش بود

4

اگه از موزیک گوش کردن خسته شدین و میخواین حین کار کردن یچیزی پخش شه که زمان بگذره این کتاب رو بخرین، کتابش بی سر و تهه ولی طنزش همچین بدک نیست

5

خیلی طنز جالبی داره مخصوصا با صدای گوینده حتما پیشنهادش میکنم

5

قصد دارم هدیه دهم خیلی جذاب بود!

4

من مقدمه این کتاب رو گوش دادم باید کتاب جذابی باشه حتما میخرم

نمایش 5 نقد دیگر
3.8
(28)
55,000
٪30
38,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪50
بیا وانمود کنیم هیچ اتفاقی نیفتاده است
بیا وانمود کنیم هیچ اتفاقی نیفتاده است
خاطرات نسبتاً حقیقی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
بیا وانمود کنیم هیچ اتفاقی نیفتاده است
٪30
بیا وانمود کنیم هیچ اتفاقی نیفتاده است
خاطرات نسبتا حقیقی
سماوا
3.8
(28)
55,000
٪30
38,500
تومان