0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
بیا وانمود کنیم هیچ اتفاقی نیفتاده است

معرفی، خرید و دانلود کتاب بیا وانمود کنیم هیچ اتفاقی نیفتاده است

خاطرات نسبتاً حقیقی
نویسنده:
جنی لاوسون
ناشر:
خزه
درباره بیا وانمود کنیم هیچ اتفاقی نیفتاده است

کتاب صوتی «بیا وانمود کنیم هیچ اتفاقی نیفتاده‌است: خاطرات نسبتا حقیقی» شناخته‌شده‌ترین کتاب جنی لاوسون است که اولین بار در سال ۲۰۱۲ منتشر شد. این کتاب در همان زمان به صدر فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز راه پیدا کرد و به‌عنوان بهترین کتاب طنز سال از نگاه گودریدز شناخته شد.

داستان کتاب داستان خود جنی لاوسون است. داستانی که از دوران دبیرستان این فرد آغاز می‌شود و از مشکلات او با پدر و مادر و خواهرش می‌گوید و سپس از بزرگسالی و عاشق شدن او حرف می‌زند. از دوران نامزدی او می‌گوید و از لحظات عجیب و غریب زندگی حرف می‌زنند. هنگام خواندن کتاب گاهی نگران می‌شویم، گاهی خوشحال می‌شویم و خیلی وقت‌ها می‌خندیم، نویسنده‌ی این کتاب با مشکلات زیادی در زندگی مواجه شده است اما سعی می‌کند آن‌ها را به شکلی دیگر ببین و حتی جنبه‌ای مضحک به آن‌ها بدهد.

کتاب بیا وانمود کنیم هیچ اتفاقی نیفتاده است، خاطرات نسبتاً حقیقی در کشورهای زیادی ترجمه شده است. در ایران هم سامان شهرکی کار ترجمه‌ی این اثر را برعهده داشته است. جالب است بدانید نسخه صوتی این کتاب با صدای لیا برخورداری بازیگر توانمند کشورمان تهیه شده  و نشر سماوا آن را روانه‌ی بازار کتاب کشور کرده است. اگر اهل شنیدن کتاب صوتی هستید می‌توانید این کتاب را در هیمن صفحه از دسته‌بندی داستان و رمان فیدیبو دانلود کنید.

درباره‌ی جنی لاوسون

Jenny lawson نویسنده‌ و ژورنالیست آمریکایی متولد سال ۱۹۷۳ است. او در تگزاس به دنیا آمده و از دانشگاه ایالتی آنجلو فارغ التحصیل شده است. او به‌عنوان یک وبلاگ نویس ماهر هم شناخته شده است و وبلاگش مامان خوب، مامان بد نام دارد. او همچنین برای شبکه‌های خبری مختلف نوشته است و وبلاگش به عنوان یکی از صد وبلاگ معتبر برای زنان شناخته شده است. سبک او طنز است و برای نوشتن طنزهایش جوایز مختلفی گرفته است.

چرا باید کتاب صوتی بیا وانمود کنیم هیچ اتفاقی نیفتاده‌است بشنویم؟

این کتاب یک کتاب خواندنی و خوش خوان است که به کمک آن می‌توانید راحت گرفتن در زندگی را یاد بگیرید. نویسنده کتاب علی رغم مشکلاتی که با آن درگیر است تلاش می‌کند زندگی را شاد و مفرح نشان دهد و نگاه فرد به زندگی را عوض کند. با خواندن این کتاب می‌توانید جرئت پیدا کنید و عجیب‌ترین افکارتان را با صدای بلند بگویید. این کتابی است که کمک می‌کند تصمیم بگیرید دوباره زندگی کنید، حتی اگر محدودیت‌های زیادی داشته باشید.

در قسمتی از کتاب صوتی بیا وانمود کنیم هیچ اتفاقی نیفتاده‌است خواهیم شنید

به خاطر دارم که یک سال، موضوع روی جلد تمام سررسیدهایمان این بود: وال کجاست؟ این سؤالی است که هر بار اسم این شهر را می‌برید ازتان پرسیده می‌شود، در اصل عنوان جلد باید این طور نوشته می‌شد: وال کدام گوری می‌باشد؟ که البته با مخالفت شدید مسئولان همراه می‌شد، چون می‌گفتند باید تمام سنین را در نظر بگیریم و مثل آدم حرف بزنیم.

هر بار از من سؤال می‌شد، که وال ،کجاست با تعجب دستم را به سمتی نشانه می‌رفتم و می‌گفتم: «اوناهاش برو بگیرش می‌دانستم که وقتی این سؤال پرسیده شود، باید هر طور که شده جلو قطار سؤال‌های طرف را بگیرید و اگر چنین نکنید، بالاخره بحث به جایی می‌رسد که بپرسد چرا وال؟ و هیچ وقت هم درست نمی‌شد فهمید که منظور این است که چرا تصمیم بر آن شده که در وال زندگی کنید یا اینکه کدام خری اسم یک شهر را می‌گذارد وال؟ تفاوتی هم به آن صورت نداشت چون هیچکس جواب هیچ کدام را نمی‌دانست.

از همین‌رو شروع به داستان پردازی‌های بی‌اساس درباره‌ی تاریخچه شهرمان کردم و وقتی دوست کنجکاوی سر و کله اش پیدا می‌شد با ریشخندی که به حساب خودم فریبنده بود، از این دست چیزها می‌گفتم: «آه وال؟ شهری‌یه که توش سوت سگ اختراع شده دیگه!»

سه پیشنهاد برای علاقه‌مندان به کتاب صوتی بیا وانمود کنیم هیچ اتفاقی نیفتاده‌ است

اگر از دوستداران و خوانندگان این رمان هستید و کتاب حاضر نیز توانسته شما را مجذوب خود کند و مشتاق مطالعه‌ی داستان‌های دیگر هستید، امید می‌رود سه پیشنهاد زیر را نیز بخوانید و دوست داشته باشید:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۷۷ مگابایت
تعداد صفحات
311 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۲۲:۰۰
نویسندهجنی لاوسون
مترجمسامان شهرکی
ناشرخزه
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Let's pretend this never happened
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۹/۰۶
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۷۷ مگابایت
۳۱۱ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2.7
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
5
ستاره
33 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
33 ٪
1
ستاره
33 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

حیف پول واقعا.

2.7
(3)
20,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
بیا وانمود کنیم هیچ اتفاقی نیفتاده است
بیا وانمود کنیم هیچ اتفاقی نیفتاده است
خاطرات نسبتا حقیقی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
بیا وانمود کنیم هیچ اتفاقی نیفتاده است
بیا وانمود کنیم هیچ اتفاقی نیفتاده است
خاطرات نسبتاً حقیقی
خزه
2.7
(3)
20,000
تومان