0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قصه هایی برای پسرهای شجاع

معرفی، خرید و دانلود کتاب قصه هایی برای پسرهای شجاع

داستان شجاعانه ۷
درباره قصه هایی برای پسرهای شجاع

کتاب قصه هایی برای پسرهای شجاع نوشته گروه نویسندگان ایگلو یکی از 4 جلد مجموعه قصه‌های وقت خواب کودک است و سه جلد دیگر این مجموعه با نام‌های "قصه‌های وقت خواب برای دخترهای مهربان"، "قصه‌هایی برای شاهزاده خانم‌ها" و "شب بخیر کوچولو"، برای گروه سنی (ب) و (ج) اختصاص یافته است.

این کتاب از داستان‌ها و قصه‌ها با موضوع محوری شجاعت و خلاقیت برای پسران جوان نوشته شده است. داستان‌های این کتاب به خصوص به پسربچه‌ها کمک می‌کنند تا از شجاعت و خلاقیت بیشتری برخوردار شوند. شخصیت‌های اصلی داستان‌های این مجموعه پسران جوان هستند، که به آن‌ها امکان می‌دهد خود را در نقش قهرمان داستان تصور کنند و با موقعیت‌ها و چالش‌های مختلفی روبرو شوند. این کتاب‌ها با قلم نویسندگان ایگلو نوشته شده‌ تا به کودکان کمک کنند تا به دنیای داستان‌ها علاقه مند شوند و از مفاهیم مهمی مانند شجاعت و خلاقیت آگاهی پیدا کنند.

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های کودک علاقمند هستید به دسته‌بندی کودک در فیدیبو سر بزنید.

درباره گروه نویسندگان ایگلو

گروه نویسندگان ایگلو یک تیم خلاق و متنوع از نویسندگان ماهر است که در حوزه نوشتن کتاب‌های کودکان و نوجوانان فعالیت می‌کنند. اعضای این گروه با داشتن تخصص و تجربه در زمینه‌های مختلف ادبی، اجتماعی و آموزشی، توانسته‌اند داستان‌ها و کتاب‌هایی را خلق کنند که علاوه بر سرگرم کردن کودکان، ارزش‌های آموزنده و تربیتی نیز ارائه می‌دهند.

 از دیگر کتاب‌های مطرح و معروف گروه نویسندگان ایگلو به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

ü   کتاب قصه های وقت خواب برای دخترهای مهربان: این کتاب شامل هفت داستان کوتاه دلنشین است که به کودکان مهارت‌های مهمی را آموزش می‌دهد. از طریق این داستان‌ها، کودکان می‌توانند یاد بگیرند چگونه با مشکلاتی که در زندگی خود ممکن است برخورد کنند و چگونه با اتفاقات مختلف و چالش‌های جدید کنار بیایند. این داستان‌ها از طریق داستان‌نویسی و شخصیت‌های داستانی جذاب، مفاهیمی ارزشمند را به کودکان انتقال می‌دهند و به آن‌ها کمک می‌کنند تا مهارت‌های اجتماعی و روحی مثل انعطاف‌پذیری، حل مسائل، و مقابله با استرس را تقویت کنند.

ü   کتاب قصه هایی برای شاهزاده خانم ها: این اثر از گروه نویسندگان ایگلو شامل داستان‌هایی جذاب و آموزنده است که مخصوصاً برای دختربچه‌هایی که عاشق لباس‌های پرنسسی، جواهرات، آشپزی، و داشتن زندگی‌ای شبیه به ملکه‌ها هستند، نوشته و تهیه شده است. این داستان‌ها به کودکان فرصت می‌دهند تا به دنیایی از زیبایی و خیال پردازی وارد شوند و با مفاهیمی از مسئولیت، همدلی، و اهمیت خودباوری آشنا شوند.

ü   کتاب داستان های وحشت: این کتاب دربرگیرنده 20 داستان کوتاه جذاب و مهیج برای کودکانی است که به دنبال تجربه‌ هیجان و ماجراجویی هستند. این داستان‌ها دنیایی پر از موجودات باورنکردنی و رازآلود را به کودکان عرضه می‌کنند. این کتاب، با ایجاد حس هیجان و دلهره در کودکان، آن‌ها را به خود دنیای جذاب داستان‌ها می‌کشاند و تجربه‌ متفاوتی از مطالعه را برای آن‌ها فراهم می‌کند.

جهت مشاهده سایر آثار گروه نویسندگان ایگلو کلیک کنید.

 چرا باید کتاب قصه هایی برای پسرهای شجاع را بخوانیم

کتاب قصه هایی برای پسرهای شجاع با محوریت شجاعت و خلاقیت به پسران جوان کمک می‌کند تا مفاهیم مهمی مانند شجاعت و ایجاد ایده‌های نو را درک کنند. این داستان‌ها با شخصیت‌های اصلی پسران جوان، فرصتی فوق‌العاده ایجاد می‌کنند تا کودکان خود را در موقعیت‌ها و چالش‌های مختلفی تصور کنند و در نهایت به آنها انگیزه دهند تا شجاعت و خلاقیت خود را بیشتر کشف کنند. با محوریت داستان‌هایی که پسران را تشویق می‌کنند تا جسارت و ابتکار خود را در مواجهه با چالش‌های زندگی نشان دهند، این کتاب اثری جذاب و مناسب برای همه والدین است تا کودکان خود را به رشد شجاعانه و خلاقانه ترغیب کنند.

در بخشی از کتاب قصه هایی برای پسرهای شجاع می‌خوانیم

توبی و برادرش ماکس می‌خواستند دزد دریایی شوند و با هم بازی کنند. ماکس گفت: « ولی ما که کشتی نداریم. اینجا هم که دریا نیست.» مادر توبی و ماکس داشت میوه و سبزی‌ها را از یک کارتن بزرگ برمی‌داشت تا توی یخچال بگذارد. توبی با دیدن این صحنه فکری به ذهنش رسید.

توبی کارتن خالی را به طرف اتاق هل داد و بعد مداد شمعی‌هایش را از کمدش بیرون آورد. بعد هم با خوشحالی به برادرش گفت: «بیا با هم با این کارتن کشتی دزدان دریایی درست کنیم.»

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب قصه هایی برای پسرهای شجاع

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های کودک علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو به راحتی در دسترس شما هستند، مطالعه کنید.

ü   کتاب لینالونا نویسنده کلر ژوبرت

ü   کتاب اسمورف های بنفش نویسنده پیو

ü   کتاب قصه شهر خورشید نویسنده مهراوید عباسی


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
46.۱۵ مگابایت
تعداد صفحات
48 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۱:۳۶:۰۰
نویسنده گروه نویسندگان ایگلو
مترجممهدی رمضانی
ناشرانتشارات شیما
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Bedtime stories for boys
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۴۶.۱۵ مگابایت
۴۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 16 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
5
ستاره
62 ٪
4
ستاره
25 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
6 ٪
8 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

خیلی کتاب عالی هست مخصوصا اگر بچه ۴-۵ ساله داشته باشید موقع خوابکه دارید براش میخونید، تصاویرشو نگاه میکنه و اینقدر تصویرسازیاش خوبه با کتابش ارتباط برقرار میکنه و کاملا جذبش میشه. از خریدش اصلا و ابدا پشیمون نمیشید?

5

کتاب خوبی بود پسر پنج ساله من خیلی دوستاش داره چند تا قصه کوتاه و مفید برای قبل خواب که اندازه قصه ها حوصله بچه و والد رو هم سرنمیبره

4

پسر من شش ساله است. کتابی بدی نیست.البته برای ۴ ساله ها بهتره.ساده است.تصویر سازی خوبی هم داره

5

فوق العاده بود داستانهای کوتاه آموزشی جذاب برای بچه‌ها کوتاه پر از تصویر و پر از کلمات مفید

5

عالی بود، پسرم از شنیدنش حسابی لذت برد.

4

خوب بود دخترم دوست داشت

5

برای خواب کودک مناسبه

4

بد بد بد بدبدبدبدبد

4.4
(16)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
10,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قصه هایی برای پسرهای شجاع
قصه هایی برای پسرهای شجاع
داستان شجاعانه ۷
انتشارات شیما
4.4
(16)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
10,000
تومان