0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
پاریس

معرفی، خرید و دانلود کتاب پاریس

نویسنده:
سعید نوری
درباره پاریس

کتاب پاریس نوشته سعید نوری نمایانگر دنیای پیچیده و متنوع زنانه یک ایرانی در پاریس است که از گذشته‌ بیست ساله‌ای در این شهر زندگی می‌کند. این کتاب اولین اثر سعید نوری و نخستین رمان از مجموعه‌ جدید ادبیات داستانی انتشارات روزبهان است و به طور دقیق دغدغه‌ها و اندیشه‌های زنان ایرانی در دوران معاصر، مسائلی مانند مکان و جایگاه در خانواده و جامعه و نقش شغلی‌شان را مطرح می‌کند. این رمان به خواننده فرصتی می‌دهد تا در عمق زندگی این شخصیت زنانه در دنیای پاریسی غرق شود و با مسائل و چالش‌هایی که او با آنها مواجه می‌شود، ارتباط برقرار کند. به علاقمندان به ادبیات معاصر و موضوعات زنانه، مطالعه‌ این رمان را توصیه می‌کنیم.

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های داستان و رمان علاقمند هستید به دسته‌بندی داستان و رمان در فیدیبو سر بزنید.

درباره سعید نوری

سعید نوری، فیلمساز، نویسنده و مترجم، تحصیلات عالی خود را در حوزه سینما و ادبیات به اتمام رسانده است. او دارای مدرک کارشناسی کارگردانی سینما از دانشگاه سوره، کارشناسی ارشد سینما از دانشگاه هنر، و همچنین دانشجوی دکترای سینما در دانشگاه پاریس است. این ترکیب تحصیلات و تخصص‌های متعدد نشان‌دهنده تنوع و عمق دانش و تجربه‌های او در حوزه‌های مختلف هنری و ادبیات است.

کتاب‌های مطرح و معروف دیگر از سعید نوری عبارتند از:

  • کتاب روزگار فرخ: این کتاب روایت ناتمامی از زندگی فرخ است. داستان تنهایی فرخ که به دنبال گمشده‌هایش می‌گردد. نویسنده این کتاب را به قدری روان و پرکشش نوشته‌ که خواننده تا انتها آن را دنبال می‌کند و همراه با داستان، تنهایی آدم‌های دیگر قصه را هم درک می‌کند.
  • کتاب مباحث پیشرفته پردازش تصویر در متلب: این کتاب تبدیل موجک با استفاده از جعبه ابزار تبدیل موجک را معرفی می‌کند و کاربردهای مختلفی که با کمک تبدیل موجک امکان رسیدن دارد را مورد بررسی قرار می‌‌دهد.

جهت مشاهده سایر آثار سعید نوری کلیک کنید.

چرا باید کتاب پاریس را بخوانیم

این کتاب به خواننده فرصت می‌دهد تا در دنیای پیچیده و متنوع یک زن ایرانی در پاریس غرق شود و با مسائلی که او با آنها مواجه می‌شود، ارتباط برقرار کند. در این رمان، مسائلی مانند جایگاه زن در خانواده و جامعه و نقش شغلی‌شان مورد بررسی قرار می‌گیرد که می‌تواند برای همه‌ خوانندگانی که به موضوعات زنانه و معاصر علاقه‌مند هستند، تجربه‌ مفهومی جذاب و پرباری فراهم کند.

در بخشی از کتاب پاریس می‌خوانیم

به عادت هر صبح، تلوخوران دستم را در قسمت هایی از دیوارهای دو طرف راهرو می گذارم که در تماس با قاب عکس های روی دیوار قرار نگیرد. یک بار با افتادن یکی از آن ها هراسان از جا پرید که خرده شیشه ها پای من را نبُرند. چون همیشه چندجفت از کفش هایش دم در چیده شده اند نمی توانم مطمئن باشم که بیرون رفته باشد. صدایش می زنم. جوابی نیست. هنوز گیج خوابم. بعد از دیدزدن کاناپة سالن، پا در حمام می گذارم. احساس سنگینی می کنم. سردی فلز، کف پایم را سوزن می زند. بعد از دو روز تعطیلی و خواب صبح تا دیروقت، دشوار می توان از رختخواب جدا شد. لعنت به این سرگیجه! همیشه یکشنبه ها، سر شب دو قرص سردرد دولیپران می خورم که هم زود به خواب بروم و هم فردا را سبک تر از خواب جدا شوم. تماشای تلویزیون و بیرون رفتن هم تعطیل می شود.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب پاریس

اگر شما هم از علاقمندان به خواندن کتاب‌های داستان و رمان هستید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو در دسترس هستند، مطالعه کنید.


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
694.۱۵ کیلوبایت
تعداد صفحات
122 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۰۴:۰۰
نویسندهسعید نوری
ناشرانتشارات روزبهان
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۵/۲۴
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
100,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۶۹۴.۱۵ کیلوبایت
۱۲۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 9 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
5
ستاره
55 ٪
4
ستاره
22 ٪
3
ستاره
22 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

شخصیت داستان رو خیلی قشنگ، رو مخ در آورده بود به طوری که هر لحظه میخواستم لهش کنم! اما ته داستان گنگ بود و زمان بندی عجیبی داشت

3

متاسفانه کتاب جالبی نیست، ته داستان که کاملا گنگ هست و خواننده دچار سر در گمی میشود. نمیدونم نویسنده با خودش چی فکر کرده؟!!

5

متن روان و ساده بود، در کل فضای خوبی داشت و دلنشین بود

4.3
(9)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
30,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
پاریس
پاریس
سعید نوری
انتشارات روزبهان
4.3
(9)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
30,000
تومان