0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
حباب ترس
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب حباب ترس

نویسنده:
آنت میدلتون
درباره حباب ترس

کتاب حباب ترس

"ترس برادر مرگ است." این جمله را چند بار شنیده‌اید؟ آنت میدلتون با نوشتن کتاب حباب ترس سعی کرده نگاه دیگری را نسبت به ترس در شما ایجاد کند. واقعیت این است که ترس همیشه بد نیست، ترس را می‌توان عاملی برای رشد کردن دانست. آنطور که در این کتاب گفته می‌شود، ترس نتیجه درگیر شدن با چالش‌های مختلف است و از آنجایی که چالش‌ها باعث رشد و ترقی ما انسان‌ها در زندگی می‌شوند؛ پس ترس لزوما چیز بدی نیست. ارسطو فیلسوف مهم یونان باستان اعتقاد داشت که برای فائق آمدن بر ترس، باید کارهایی را انجام دهید که از آن‌ها می‌ترسید. با مطالعه کتاب حباب ترس متوجه می‌شوید که نویسنده‌اش هم سعی کرده با همین نگاه در زندگی خود ترس‌هایش را شکست دهد و رشد کند. این اثر در دسته کتاب‌های توسعه فردی جای می‌گیرد و توسط انتشارات نسل روشن منتشر شده است.


درباره نویسنده

آنت میدلتون در سپتامبر 1980 در انگلستان به دنیا آمد و از همان جوانی خود مسیر ماجراجویی را در پیش گرفت. آنت میدلتون شغلش تا مدتی، تفنگدار نیروی دریایی بود و تا سال‌ها به عنوان نیروی ویژه نیروی دریایی سلطنتی بریتانیا کار کرد. اما مهم‌ترین ماجراجویی او در زندگی، فتح کردن قله اورست است. انجام چنین کاری به شدت دشوار است و افراد معدودی در دنیا توانسته‌اند قله اورست را فتح کنند. بنابراین، آنت میدلتون به‌خاطر انجام چنین کاری به اعتباری بسیار زیاد دست پیدا کرد و توانست الگوی افراد مختلفی باشد. حالا ما می‌توانیم نتیجه ماجراجویی بزرگ او را در قالب کتاب حباب ترس مطالعه کنیم و متوجه شویم که این فرد چگونه توانسته بر ترس‌های خودش غلبه کند.


چرا باید کتاب حباب ترس را مطالعه کنیم؟

بسیاری از ما به خاطر احساس ترس، قید انجام کارهای مختلفی را می‌زنیم و همین مساله باعث می‌شود به بخش زیادی از خواسته‌های‌مان نرسیم. این در حالی است که موفق‌ترین انسان‌ها یک ویژگی مشترک دارند و آن ویژگی، در شجاع بودن‌شان خلاصه می‌شود. بنابراین، اگر کسی نیاز به منبعی دارد که روش غلبه بر ترس‌هایش را به او آموزش دهد، می‌تواند کتاب حباب ترس را مطالعه کند. مزیت اصلی این کتاب، شخصیت خاص نویسنده‌اش است؛ او کسی است که توانسته ماجراجویی‌های بزرگی در زندگی‌اش انجام دهد و مشهورترین کارهایش، فتح قله اورست بوده است. همین ویژگی منحصر به فرد نویسنده موجب می‌شود شما نیز هنگام مطالعه کتاب انگیزه بالایی برای شکست حباب ترس‌های‌تان کسب کنید و مسیر رسیدن به شجاعت را بپیمایید.


بخشی از کتاب حباب ترس

ما گروهی ده نفره بودیم که در یک مسیر باریک سنگ و یخی به سمت بالا حرکت می‌کردیم. راهی که در پیش رو داشتیم بسیار سخت و ناهموار بود و شیب تندی داشت. هنوز هوا گرگ و میش بود که از کیسه‌های خواب‌مان خارج شدیم و از آن زمان بی‌وقفه با کوله پشتی‌های سنگینی که بر پشت داشتیم، یک سره به جلو رفتیم. گرسنگی، تشنگی و خستگی وجود همه را فرا گرفته بود. انگشتان پاهای‌مان درد گرفته و انگشتان دستان‌مان بی حس شده بود. شدت سرمای هوا به حدی بود که دهان‌مان خشک شده بود. نخستین باری بود که من تا این ارتفاع بالا آمده بودم. ارتفاعات به گونه‌ای بود که ناچار بودیم همچون خزندگان با آرنج‌های تاشده به هر جایی که به نظر می‌رسید می‌تواند وزن‌مان را تاب بیاورد، آویزان شویم. فرصت زیادی نداشتیم تا به اطراف‌مان نگاه کنیم؛ اما با هر نگاهی که به سمت بالا می‌انداختم و با دیدن آسمان بالای سرم، احساس می‌کردم که دنیا آبی‌تر و بزرگ‌تر می‌شود.



پیشنهادهایی برای علاقه‌مندان کتاب حباب ترس

اگر از خواندن کتاب حباب ترس لذت بردید، پیشنهاد می‌کنیم که این آثار را نیز مطالعه کنید:

کتاب 7 عادت مردمان موثر

برای رسیدن به موفقیت می‌توانیم از افراد موفق الگو بگیریم و ویژگی‌های خوب آنان را برای خودمان برداریم. در این کتاب، هفت عادت مهمی که در اکثر افراد موفق مشترک هستند را یاد می‌گیریم.

کتاب کار عمیق

کار عمیق یا همان  Deep Work روش انجام کار با تمام تمرکز است که باعث موفقیت ما در انجام فعالیت‌ها می‌شود و روحیه و فکر ما را نیز قوی می‌کند. در این کتاب آموزش داده شده که انجام کار عمیق چگونه است.

کتاب هنر خوب زندگی کردن

با مطالعه کتاب هنر خوب زندگی کردن یاد می‌گیریم که یک زندگی خوب چه ابعادی دارد و برای داشتن چنین شکلی از زندگی، باید چگونه رفتار کنیم؟ چگونه فکر کنیم؟ و چگونه کار کنیم؟!



دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۶۹ مگابایت
تعداد صفحات
264 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۴۸:۰۰
نویسندهآنت میدلتون
مترجمشادی خادمی
ناشرانتشارات نسل روشن
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The fear bubble : harness fear and live without limits
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
75,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۶۹ مگابایت
۲۶۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 11 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
9 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتاب محتوای انگیزشی جذابی داره. ترجمه روان و کاملا مفهومه. مخصوصا اگه عاشق کوهنوردی باشین بیشتر جذب کتاب میشین. و من به این جمله ایمان دارم که بدون ترس چالشی وجود نداره و بدون چالش هیچ رشدی. خلاصه که بخونید و حالشو ببرید

5

این کتاب یکی از قشنگ ترین کتابهایی بود که من خوندم...داستان واقعی و هیجان انگیزش و نکات ارزشمندی که برای زندگی ارایه میده واقعا منو جذب کرد...به شدت توصیه می کنم که حتما بخونید و لذتشو ببرید...

5

من این‌کتاب را خواندم و از اون لذت بردم، کتابی که ارزش چند بار خواندن را دارد، ترجمه بسیار روان و متن بسیار گیرا با داستانی جذاب ، حتما توصیه میکنم این کتاب رو به همه.

5

وقتی کتاب رو میخوندم احساس میکردم در تمام صحنه هاحضور دارم.خیلی مطالب ازش یاد گرفتم.باعث شد درباره اورست فیلمهای مستند ببینم.بسیار جذاب بود.

5

من این کتاب رو خوندم و واقعا لذت بردم نه تنها مفهوم انگیزشی داره بلکه داستانی که روایت میکنه بسیار گیراست

5

واقعا کتاب خوبیه ، ارزش چند بار خواندن رو داره ترجمه‌ی خیلی روان و حرفه‌ای داره

5

عالی ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

5

کتاب خوبیه

نمایش 1 نقد دیگر
5
(12)
17,000
٪50
8,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
حباب ترس
٪50
حباب ترس
آنت میدلتون
انتشارات نسل روشن
5
(12)
17,000
٪50
8,500
تومان