0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
خورشید عمارت

معرفی، خرید و دانلود کتاب خورشید عمارت

درباره خورشید عمارت

کتاب خورشید عمارت نوشته نگین پوراسلامی، نثری شیوا و روان دارد. این اثر به داستان افرادی می‌پردازد که زندگی‌شان پر از آشوب‌ها و متغیرهای زیاد است. این متغیرها باعث پویایی در زندگی آنها می‌شود و روح آن‌ها را به حرکت درمی‌آورد و به اخلاق و ارزش‌هایشان شکل می‌دهد.

هر فرد دارای یک داستان منحصر به فرد است که در طول زندگی‌اش تجربه می‌کند. این داستان‌ها اغلب شامل لحظات شادی و رنج، خوشی و درد هستند و همواره با یادگیری‌هایی همراه می‌شوند. می‌توان از هر زندگی، سیره‌ای جهت یادگیری به دست آورد یا از میان چالش‌ها و تجربیات آموزه‌های زیادی در زندگی کسب کرد. زندگی ما انتخاب‌هایمان را با خود دارد و ما مسئولیت آن را داریم که چگونه با این انتخاب‌ها روبرو شویم.

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های داستان و رمان علاقه دارید حتما به دسته‌بندی داستان و رمان فیدیبو سر بزنید.

درباره نگین پوراسلامی

نگین پوراسلامی، نویسنده ایرانی، در سال 1370 به دنیا آمد. او یک نویسنده با استعداد و تجربه در زمینه نگارش کتاب‌های داستانی و رمان‌های عاشقانه است. آثار و ایجادات ادبی او نشان‌دهنده تبحر و علاقه‌ عمیق او به هنر نوشتن است.

در میان آثار متعدد این نویسنده، دو اثر بسیار مهم و مورد توجه به نام "اطلس" و "عشق در سالهای قحطی" به چشم می‌خورند. این اثرها نمونه‌هایی از داستان‌ها و رمان‌هایی هستند که با استفاده از زبان شیوا و غنی نوشته شده است.

کتاب اطلس یکی از آثار معروف نگین پوراسلامی است که در دسته کتاب‌های داستانی و رمان قرار دارد. این کتاب با نثر روان و جذاب و گیرایی که دارد خواننده را به عمق داستان می‌برد و نویسنده با قلم زیبا و روان خود داستان را جوری بیان کرده که این حس به خواننده دست می‌دهد که خودش با شخصیت‌های داستان روبه رو شده و با آن‌ها سخن می‌گوید.

چرا باید کتاب خورشید عمارت را بخوانیم

کتاب خورشید عمارت نگین پوراسلامی با نثری شیوا و روان به ما دستاوردهایی ارزشمند ارائه می‌دهد. این اثر به داستان انسان‌هایی می‌پردازد که زندگی‌شان پر از چالش‌ها و تغییرات متنوع است. این تغییرات، پویایی و رونق زندگی آنها را تحت تأثیر قرار داده و نه تنها به حرکت و پیشرفت آن‌ها کمک می‌کند، بلکه اخلاق و ارزش‌هایشان را نیز به شکلی اصولی ترسیم می‌کند.

هر فرد یک داستان منحصربه‌فرد دارد که در این داستان، لحظات شادی و اندوه، خوشی و درد با یکدیگر در ارتباطند. این تجربیات همواره با درس‌هایی همراه می‌شوند که آنها را به عنوان یادگیری‌های ماندگار در زندگی به دست می‌آوریم. از هر زندگی، می‌توان یک راهنمایی برای یادگیری اصول و مقولاتی در مواجهه با چالش‌ها و تجارب بدست آورد. انتخاب‌هایی که در زندگی انجام می‌دهیم، نقش بسزایی در شکل‌دهی به سیره‌ زندگی‌امان ایفا می‌کنند و مسئولیت این انتخاب‌ها به عهده‌ی خودمان است که چگونه با آنها روبرو می‌شویم و چه اثری بر آینده‌ خود و اطرافیانمان خواهیم گذاشت.

در بخشی از کتاب خورشید عمارت می‌خوانیم

فریاد مادرم در گوشم بود، در حالی که من سعی می‌کردم با کشیدن لپ‌هایم، چهره‌ام را تا حدی که ممکن بود، در جلوی نگاه ننه‌ جلیل سرخ نشان دهم. من یک دختر ساده از روستا بودم و از خانواده‌ای پرجمعیت به شمار می‌رفتیم. پدرم کشاورزی می‌کرد و مادرم هم با تمام توان خود تلاش می‌کرد تا به تامین نیازهای خانواده بپردازد. جمعیت خانواده به اندازه‌ای بزرگ بود که پدرم گاهی اوقات نام‌های ما را اشتباه می‌گفت. مردم در روستا می‌گفتند که من از بین خواهرانم زیباترم، اما این زیبایی به معنای واقعی نبود؛ زیرا زیبایی نمی‌توانست مشکلات روزمره ما را حل کند و اغلب شب‌ها خودمان را با گرسنگی به خواب می‌بردیم.

من به شدت به جلیل، پسر شیطان روستا، علاقه داشتم؛ شاید همین شخصیت شرور و جذابش بود که دلم را برده بود. همه پشت سرش صحبت می‌کردند، اما او بهترین پسر روستا بود؛ چشمانش از جنگل‌ها سبزتر بود و چند بار به طور مخفیانه من را بوسیده بود، که این اتفاق باعث شده بود دلم گرفتار او شود.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب خورشید عمارت

اگر شما هم از جمله علاقمندان و دوست‌داران کتاب‌های داستان و رمان هستید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو به راحتی در دسترس شما هستند، مطالعه کنید.

ü    کتاب زنی در کابین ۱۰ نویسنده روث ور

ü    کتاب دنیای سوفی نویسنده یوستین گردر

ü    کتاب شب‌های روشن نویسنده فئودور داستايفسكی‌


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
848.۲۷ کیلوبایت
تعداد صفحات
152 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۰۴:۰۰
نویسندهنگین پوراسلامی
ناشرانتشارات نسل روشن
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۴/۲۹
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
65,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۸۴۸.۲۷ کیلوبایت
۱۵۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.8
از 5
براساس رأی 53 مخاطب
5
ستاره
49 ٪
4
ستاره
16 ٪
3
ستاره
11 ٪
2
ستاره
11 ٪
1
ستاره
11 ٪
44 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

کتابش خوب بودولی نه درحدی که دوستان تعریف کرده بودن.قلم نویسنده قابل قبوله اماپردازش داستان بااینهمه وقایع قابل باورنیست.ازبیشترانفاقات به صورت خاطره وارردشده.میتونست یکی ازاوناروباپردازش خوب به سرانجام برسونه نه اینکه اینهمه انفاق روفقط تعریف کنه.برای نویسنده ارزوی موفقیت دارم

1

واقعا نمیفهمم چه جوری همه نظر دادن این رمان بینظیره ؟؟حیف پول و وقت که برای این رمان گذاشتم . یه موضوع کلیشه ای و تکراری که حتی به مسائل توی داستان درست پرداخته نشده بود و خیلی سرسری از هر قسمت به قسمت دیگه میپرید اخرم عین فیلمای هندی همه خوب و خوش درکنار هم زندگی میکنن .

5

خانم نگین پوراسلامی عزیز!تبریک میگم ??کتاب شما عالی و فوق العاده است. من خواننده ی داستانهای شما در اینستاگرام هستم و همیشه لذت بردم و خیلی چیزها یاد گرفتم. موفق باشین ،راهتون سبز و روشن?⚘❤

2

نثر ابتدایی است. مثل شروع به کار یک نویسنده. تازه کار. روی شخصیت ها وفضاها اصلا کار نشده است و ملموس نیستند ونمیتوان خیلی با آنها ارتباط برقرار کرد. مثل یک روایت سریع میماند که میخواهد به انتها برسد. دوست نداشتم

4

کتاب خوب و آموزنده ای بود. به خاطر تعریف وقایع چند سال روی دور تند بود و مکالمه و فضاسازی کم به چشم می خورد با این حال اونقدر کشش داشت که تا آخر کتاب رو بخونی.

4

نویسنده قلم شیوا و توانایی دارد که فضای داستان را ملموس تر می‌کند... بی شک این داستان نیز همانند داستان های گذشته شما را به دنبال خود خواهد برد

1

کاش افرادی که در مورد کتاب نظر میدن رده سنی خودشون بزارن چون اصلا داستان جالبی نبود اولش خوب شروع شد ولی بعد زیاد جالب ادامه پیدا نکرد به نظر من مناسب رده سنی هیفده تا بیست ساله

5

مطمئنا تنها عاملی که باعث جلب شدن نظرم به این کتاب شد،چیزی جز قلم توانمند و نثر سلیس نویسنده اثر نبود.

3

به نظر من داستان کتاب کلیشه ای بود و فضاسازی داستان و پردازش شخصیت ها بسیار ضعیف بود و از هر اتفاقی خیلی خلاصه وار رد میشد به نظرم برای رده سنی پانزده تا بیست مناسبه

3

نویسنده این رمان قلم خیلی خوبی داره من خودم رمان هاشو پیگری میکنم امیدورام موفق باشن تو این راه توی پست مسابقه هم شرکت کردم!

نمایش 34 نقد دیگر
3.8
(53)
15,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
خورشید عمارت
خورشید عمارت
نگین پوراسلامی
انتشارات نسل روشن
3.8
(53)
15,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر