0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
کاربرد کامپیوتر در شیمی

معرفی، خرید و دانلود کتاب کاربرد کامپیوتر در شیمی

درباره کاربرد کامپیوتر در شیمی

کامپیوتر در تمامی زمینه‌های علمی، هنری، ورزشی، اقتصادی و ... نفوذ کرده و دیگر زمینه‌ای را نمی‌توان تصور کرد که ابزارهای کامپیوتری در آن وارد نشده باشند. اساسا، این یک شانس بزرگ برای ما به‌حساب می‌آید که در دورانی زندگی می‌کنیم که می‌توانیم هر کاری را به کمک کامپیوتر راحت‌تر انجام دهیم. کتاب کاربرد کامپیوتر در شیمی با این هدف نوشته شده که به دانشجویان و پژوهشگران رشته شیمی نشان دهد که چه ابزارهای کامپیوتری وجود دارند که در رشته شیمی کاربرد فراوانی دارند و می‌توان با آن‌ها زودتر به مقصد و نتیجه رسید.

در دسته کتاب‌های مهندسی شیمی شاهد کتاب‌های مفید و مناسبی هستیم که هر کدام به پژوهشگران رشته شیمی ابزارهای مختلفی را آموزش می‌دهند. اما کتاب کاربرد کامپیوتر در شیمی مشخصا دست روی نرم افزارهایی می‌گذارد که یادگیری آن‌ها برای یک شیمیست الزامی است. در فصول مختلف این کتاب، با کاربردهای اکسل، متلب، Chem Office ،  Chem Draw و  Chem 3D در شیمی آشنا می‌شوید.


آشنایی با نویسندگان

کتاب کاربرد کامپیوتر در شیمی توسط سید رضا نبوی، عبدالحسین ناصری و مهتاب پیروزمند نوشته شده است. سید رضا نبوی، در دانشگاه تبریز موفق به اخذ دکترای تخصصی شیمی کاربردی شده است و حالا در دانشگاه مازندران مشغول تدریس در این رشته است. او در زمینه‌های گوناگونی سابقه پژوهش و تدریس دارد که از جمله آن‌ها، می‌توان به نانوتکنولوژی پلیمرها و مدل‌سازی فرایندهای شیمیایی اشاره کرد.

نویسنده بعدی این کتاب، عبدالحسین ناصری است که او در در دانشگاه تبریز، دکترای خود را در رشته شیمی تجزیه- کمومتریکس دریافت کرده است. پایان نامه دکترای ایشان در زمینه توسعه و کاربرد روش‌های آنالیز فاکتوری برای مطالعه سیستم‌های تعادلی بوده است. نفر سوم از تیم نویسندگان کتاب کاربرد کامپیوتر در شیمی نیز خانم مهتاب پیروزمند بوده است. خانم پیروزمند با مدرک دکترای شیمی معدنی در دانشگاه شهید بهشتی تهران به‌عنوان دانشیار تدریس می‌کند.



چرا باید کتاب کاربرد کامپیوتر در شیمی را بخوانیم؟

تیم نویسندگان کتاب کاربرد کامپیوتر در شیمی را کسانی تشکیل می‌دهد که هر کدام در رشته‌های مختلفی از شیمی سابقه تحصیل، تدریس و پژوهش فراوان داشته‌اند و در کنار یکدیگر، به بخش‌های گوناگونی از این علم تسلط دارند. بنابراین، با کتابی طرف هستید که به‌خوبی برای شما توضیح می‌دهد در هر یک از بخش‌های علم شیمی از چه ابزارهای کامپیوتری می‌توان بهره برد. در نتیجه، شما در هر زمینه‌ای از علم شیمی که مشغول تحصیل و پژوهش باشید، نیاز دارید که این کتاب را بخوانید و سرعت پیشرفت علمی‌تان را به کمک کامپیوتر تسریع کنید.


بخشی از کتاب کاربرد کامپیوتر در شیمی

کامپیوترها با سرعت شگفت آوری مشغول تغییر سبک زندگی بشر هستند. بدون شک سرعت پیشرفت در علوم و فناوری کامپیوتر در عصر حاضر بیش از هر شاخه دیگری از دنیای علم و فناوری است. رشد و پیشرفت بسیاری از شاخه‌های علوم پایه، پزشکی و مهندسی حاصل پیشرفت در فناوری‌ کامپیوترها است. این رشد اغلب در دو بخش اصلی سخت افزار و نرم افزار می‌باشد.



پیشنهادهایی برای علاقه‌مندان کتاب کاربرد کامپیوتر در شیمی

به کسانی که از مطالعه کتاب کاربرد کامپیوتر در شیمی لذت برده‌اند، پیشنهاد می‌کنیم این سه کتاب را هم از دست ندهند:


کتاب اصول بنیانی و محاسباتی در مهندسی شیمی

مهندسی شیمی و زیست مهندسی چیست؟ این کتاب تلاش می‌کند به این سوالات پاسخی کامل ارائه دهد.


راهنمای کامل انگلیسی برای دانشجویان رشته مهندسی شیمی

دانشجویان شیمی نیز مانند دانشجویان هر رشته دیگری، نیاز دارند که با اصطلاحات تخصصی رشته خود به انگلیسی آشنا شوند. این کتاب نیاز شما را رفع می‌کند.



کتاب کنترل پیشرفته و سیستم‌های دینامیک

کسانی که قصد دارند در رشته‌های مشترک زیر مجموعه شیمی و مهندسی ادامه تحصیل بدهند و وارد مقاطع تکمیلی بشوند، این کتاب را باید مطالعه کنند تا دید بهتری نسبت به این رشته‌ها کسب کنند.


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
7.۵۹ مگابایت
تعداد صفحات
440 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۴:۴۰:۰۰
نویسندهرضا نبوی
نویسنده دومعبدالحسین ناصری
نویسنده سوممهتاب پیروزمند
ناشرانتشارات دانشگاه تبریز
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
22,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۷.۵۹ مگابایت
۴۴۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.6
از 5
براساس رأی 9 مخاطب
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
22 ٪
3
ستاره
11 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
4.6
(9)
30,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کاربرد کامپیوتر در شیمی
کاربرد کامپیوتر در شیمی
رضا نبوی
انتشارات دانشگاه تبریز
4.6
(9)
30,000
تومان