0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
علم بدست آوردن ثروت
٪10

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی علم بدست آوردن ثروت

نویسنده:
باب پراکتور
درباره علم بدست آوردن ثروت

نقد و بررسی کتاب صوتی علم بدست آوردن ثروت

کتاب صوتی علم بدست آوردن ثروت نوشته باب پراکتور به طریقی موثر و با لحنی انگیزشی، اصول و راهکارهایی را ارائه می‌دهد که به شما کمک می‌کند در زمینه افزایش درآمد و دستیابی به موفقیت‌های شغلی خود پیشرفت کنید. این کتاب به شما آموزش می‌دهد که برای به دست آوردن ثروت و موفقیت، نیاز به انجام کارهای خاصی نیست، بلکه باید روش‌های مناسب و بهینه را در انجام این کارها اعمال کنید.

باب پراکتور در این کتاب اصول و استراتژی‌هایی را به اشتراک می‌گذارد که به شما کمک می‌کنند اهداف مالی خود را مشخص کرده و در راستای دستیابی به آن‌ها پیش بروید. بنابراین، این کتاب می‌تواند راهنمایی موثری برای دستیابی به موفقیت‌های شغلی و افزایش درآمد شما باشد و به شما این اطمینان را می‌دهد که می‌توانید به همان اندازه کسانی که به رویای زندگی خود دست پیدا کردند، پیشرفت کنید.

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های روانشناسی علاقمند هستید به دسته‌بندی روانشناسی در فیدیبو سر بزنید.

درباره باب پراکتور

باب پراکتور، نویسنده برجسته در حوزه موفقیت و کنترل ذهن ناخودآگاه، در ۵ ژوئیه ۱۹۳۴ در شهر تورنتو کانادا به دنیا آمد. این مرد پیشرو در عرصه موفقیت، در دوران کودکی با شخصیتی بسیار کم اعتماد به نفس مواجه بود و از آینده‌ای مشخص برای خود بی‌اطلاع بود. به همین دلیل، تحصیلات خود را در دوران دبیرستان ترک کرد.

او در نوجوانی به نیروی آتش‌نشانی تورنتو پیوست و در آنجا شخصی کتاب "بیندیشید و ثروتمند شوید" اثر ناپلئون هیل را به او هدیه داد که زندگی او را به طور کامل تغییر داد. پس از خواندن این کتاب الهام‌بخش، پراکتور به بررسی و تحقیق درباره اصول موفقیت و رازهای ثروت پرداخت. وی در سال‌های بعد با ارائه آموزه‌هایش و تدریس اصول موفقیت به دیگران، به یکی از مشهورترین مربیان حوزه موفقیت تبدیل شد. باب پراکتور در سوم فوریه ۲۰۲۲، در سن ۸۷ سالگی از دنیا رفت.

کتاب‌های مطرح و معروف دیگر از باب پراکتور عبارتند از:

ü   کتاب مساله پول نیست: نویسنده در این کتاب به این مفهوم مهم تاکید می‌کند که تمرکز بر کسب پول به تنهایی کافی نیست. به جای آن، هدایت ضمیر خودآگاه برای رسیدن به اهداف و مقصودها اهمیت دارد.

ü   کتاب صوتی تو ثروتمند زاده شده ای: این اثر پراکتور با روش‌های ساده و جذاب، چگونگی افزایش چند برابری موفقیت در هر زمینه از زندگی را آموزش می‌دهد.

ü   کتاب صوتی افکار همه چیز است: کتاب افکار همه چیز است، داستان‌های الهام‌بخشی از افراد بی‌نظیری را به اشتراک می‌گذارد که نه‌تنها کسب و کارهای موفقی را با استفاده از این مدل ایجاد کرده‌اند، بلکه تأثیرات مثبت چشمگیری بر جوامع خود داشته‌اند.

جهت مشاهده سایر آثار باب پراکتور کلیک کنید.

چرا باید کتاب صوتی علم بدست آوردن ثروت را بشنویم

کتاب صوتی علم به دست آوردن ثروت اثر ارزشمندی است که به شما در راه به دست آوردن ثروت و موفقیت در زندگی کمک خواهد کرد. این کتاب تأکید می‌کند که تغییر در نگرش و دیدگاه شما نسبت به مسائل و زندگی مهمترین گام در رسیدن به ثروت و نعمت است، بدون اینکه نیاز به تغییرات بزرگ و رادیکالی در زندگی‌تان داشته باشید. با گوش دادن به آموزه‌های باب پراکتور در این کتاب صوتی، شما قادر خواهید بود به روش‌های جدید نگاه کرده و کارهای روزمره‌تان را با تغییر در روش انجام دادن آنها بهبود بخشید. این کتاب با لحنی مشوق و انگیزشی، به شما کمک خواهد کرد تا به مسیر موفقیت و ثروت پا بگذارید و از نتایج این تغییر در زندگی‌تان بهره‌برداری کنید.

در بخشی از کتاب صوتی علم بدست آوردن ثروت می‌شنویم

تفاوت بین توانستن در انجام کاری، فکر کردن به اینکه می‌توانید آن کار را انجام دهید، و خواستن انجام دادن آن کار زیاد است و اهمیت زیادی در دستیابی به موفقیت دارد. انجام دادن به معنای اقدامات عملی و واقعی است. وقتی شما انجام می‌دهید، واقعاً تلاش می‌کنید و به سمت هدف خود حرکت می‌کنید. اما وقتی فقط فکر می‌کنید که می‌توانید یا می‌خواهید، این به تنهایی کافی نیست. افکار و آرزوها تنها اولین گام هستند. برای موفقیت واقعی، نیاز به اقدامات متعدد و مصممانه دارید.

برای تغییر این وضعیت و حرکت کردن به سمت خواسته‌های خود، باید اقدام کنید. این اقدامات شامل تعیین هدف‌های مشخص و قابل اندازه‌گیری، برنامه‌ریزی مداوم، تعهد به تعلم و رشد شخصی، ایجاد عادات مثبت، و ایجاد ارتباط با افرادی که شما را در مسیرتان حمایت می‌کنند، می‌شوند.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب صوتی علم بدست آوردن ثروت

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های روانشناسی علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو به راحتی در دسترس شما هستند، مطالعه کنید.

ü   کتاب صوتی طرز فکر میلیونری نویسنده پت مسیتی

ü   کتاب صوتی از یک لکه زرد خورشید بساز نویسنده مسعود لعلی

ü   کتاب صوتی تاریخ روانشناسی در ده پرسش نویسنده مایکل هایلند


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
101.۰۳ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۵۰:۱۶
نویسندهباب پراکتور
مترجملیلا نظری
راویجلال مقامی
ناشردید مثبت
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۳/۱۱
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۰۱.۰۳ مگابایت
۰۱:۵۰:۱۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.8
از 5
براساس رأی 4 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
25 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
25 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

سمینار خیلی جالبی هست من چندبار بصورت ناقص گوش داده بودم ولی این بصورت کامل هست و اینکه عاشق صدای راوی هستم ای کاش از این راوی کتابهای بیشتری بود

4

کتاب بسیار عالی هست زندکی تان رو متحول میکنه ارزش یک بار خوندن رو داره.

5

واقعا کتابهای استاد باب پراکتور بسیار عالی ه

1

واقعا بد بود اون صدای زمینه چی بود!!!!!!!!

3.8
(4)
14,000
٪10
12,600
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
علم بدست آوردن ثروت
٪10
علم بدست آوردن ثروت
باب پراکتور
دید مثبت
3.8
(4)
14,000
٪10
12,600
تومان