0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
دقیقا چه بگوییم
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی دقیقا چه بگوییم

نویسنده:
فیل ام جونز
درباره دقیقا چه بگوییم
اگر می‌خواهید در زندگی شخصی و کاری خود ایده و عقاید خودتان را با بقیه افراد در میان بگذارید و آن‌ها را متقاعد کنید باید این کتاب را بخوانید! اگر به کسب‌و‌کارهایی که در آن افراد محصولات و منابع یکسانی دارند دقت کنید می‌بینید که بعضی از فروشندگان تلاش می‌کنند مشتری پیدا کنند اما بقیه همواره به موفقیت می‌رسند. برخلاف تفاوت در رفتار و تلاش‌شان، متوجه خواهید شد که این آدم‌های موفق در یک چیز مشترک هستند: آن‌ها دقیقا می‌دانند چه بگویند، چگونه بگویند و چگونه از کلمات استفاده کنند. برای یادگیری هر مهارتی باید با اصول اولیه آن آشنا باشید. فاکتورهای بسیار مهم در برقراری یک رابطه موثر چه گفتن و چگونه گفتن است. برخی از کلمات و جملات معجزه می‌کنند! کلمات می‌توانند در یک مکالمه به‌قدری تأثیرگذار باشند که کوچک‌ترین تغییری در آن‌ها روابط بین افراد را دگرگون کند. این موضوع در روابط کاری و کسب‌وکارها هم صدق می‌کند. در حقیقت زمانی که بتوان یاد گرفت چطور از کلمات جادویی استفاده کرد، درست آن زمان است که موفق شدیم تأثیر بسزایی روی کل گفت وگو داشته باشیم. برخی از کلمات قدرت بالایی برای نفوذ روی دیگران دارند، شما می‌توانید آن‌ها را یادبگیرید و درست وقتی نیاز به آن‌ها داشتید از این کلمات جادویی استفاده کنید. گاهی اوقات ما ایده و نظر خوبی در مورد خیلی از چیزها داریم اما با یک ارائه ضعیف و توضیح بد، تاثیر بدی روی روی دیگران می‌گذاریم. شاید دلیل بسیاری از شکست‌ها و عدم پیشرفت ما همین باشد که نمی‌توانیم با حرفمان رو طرف مقابل اثر مثبتی بگذاریم! کتابی که فیل ام جونز نوشته، همه آن چیزی است که شما برای اثرگذاری روی دیگران احتیاج خواهید داشت.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
68.۷۹ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۱۳:۲۹
نویسنده فیل ام جونز
مترجمگروه مترجمان
راویمهیار ستاری
ناشررادیو مثبت
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۳/۰۲
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
49,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۶۸.۷۹ مگابایت
۰۱:۱۳:۲۹

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.5
از 5
براساس رأی 6 مخاطب
5
ستاره
33 ٪
4
ستاره
16 ٪
3
ستاره
33 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
16 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

کتاب خوبی هست هرچند در ترجمه ای که بصورت کتاب صوتی درآمده بعضی پاراگراف های کتاب کلا حذف شده و اینکار در سیستم ترجمه کار جالبی نیست. اما در کل اگر کار تجاری یا مذاکره انجام میدهید حتما برای یکبار هم که شده این کتاب را با دقت بخوانید. با تشکر از فیدبو

5

سلام. عالی بود. من کلی مطالب جدید یاد گرفتم. پیشنهاد میکنم حتما این کتاب صوتی رو گوش کنید. برای همه مفید است. مطالبی که هر روز ما با آن سروکار داریم ولی نمی‌دونیم چگونه باید با آنها برخورد کنیم. عالی بود.

3

چند تا نکته خوبی داشت.

3.5
(6)
98,000
٪50
49,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
دقیقا چه بگوییم
٪50
دقیقا چه بگوییم
فیل ام جونز
رادیو مثبت
3.5
(6)
98,000
٪50
49,000
تومان