0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
پنج ستاره

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی پنج ستاره

رموز ارتباط برقرار کردن برای عزیمت از خوب به عالی
نویسنده:
کارمین گالو
درباره پنج ستاره

می‌توان گفت تمامی افراد کم و بیش ایده‌هایی دارند که به نظرشان فوق‌العاده هستند. اما در دنیای امروز داشتن یک ایده و یا یک محصول خوب به‌تنهایی کافی نیست. در کنار داشتن یک ایده و یا یک محصول و خدمت خوب، نیاز است تا بتوانید آن ایده و محصول را به بقیه معرفی کنید و این با داشتن مهارت‌های ارتباطی مؤثر امکان‌پذیر است. مهارت برقراری ارتباط امروز بیش از پیش اهمیت خود را پیدا کرده است و کتاب‌های بسیاری درباره این موضوع منتشر شده است. کارمین گالو در کتاب «پنج ستاره» تلاش کرده است تا مهارت‌های برقراری ارتباط با مشتریان، شرکای تجاری و سرمایه‌گذاران را به افراد بیاموزد.

درباره کتاب صوتی پنج ستاره

کارمین گالو، سخنران و مشاور تجاری مشهور آمریکایی، در کتاب پنج ستاره (رموز ارتباط برقرار کردن برای عزیمت از خوب به عالی) به موضوع برقراری ارتباط مؤثر و استفاده از فنون اقناع دیگران برای گسترش ارتباطات و تقویت مهارت‌های ارتباطی پرداخته است و از تجربیات خود در برخورد با اقتصاددانان، میلیاردرها و رهبران بنگاه‌های تجاری بزرگ استفاده کرده است تا مهارت‌هایی که که یک رهبر نیاز دارد را ارائه کند.

در یک پژوهش که پژوهشگران موسسه هارت بصورت جامع درمورد دانشجویان و کارفرمایان احتمالی انجام داده‌اند، دریافتند که مانع اساسی در استخدام و ارتقای شغلی، فقدان مهارت‌های ارتباطی گفتاری و نوشتاری است. از این رو رفته‌رفته مشاهده می‌کنیم که مهارت‌های ارتباطی چقدر حائز اهمیت هستند. نویسنده پس از سفر به نقاط مختلف جهان به این نتیجه رسیده است که رهبران در هر کشور و رشته‌ای که باشند با مشکلات یکسانی دست‌وپنجه نرم می‌کنند. گالو می‌گوید که اگر شما بهترین ایده‌ی دنیا یا بی‌نظیرترین خدمات و محصولات جهان را داشته باشید ولی نتوانید با دیگران ارتباطی مؤثر برقرار کنید هیچ‌کدام از آن ایده‌ها به آنچه که شایسته‌اش هستند نخواهند رسید.

کارمین گالو در خلال سفرهای خود به نقاط مختلف جهان با دانشمندان مختلفی در حوزه‌هایی مانند اقتصاد، مغز و اعصاب، مورخان و مدیران کسب‌وکارهای مختلف مانند گوگل مصاحبه کرده است و به ما نشان می‌دهد که این افراد چگونه از کلمات استفاده می‌کنند تا مخاطبان خود را جذب کرده و تحت تأثیر قرار دهند.

نویسنده در کتاب پنج ستاره به ما یادآور می‌شود که ترغیب‌‌کنندگی و متقاعدسازی هنری باستانی است که همواره با آدمی عجین بوده است و باید به خاطر داشته باشیم که گرچه ابزارهای برقراری ارتباط تغییر کرده است اما ذهن بشر همان است که بود.

آنتونی رابینز که نویسنده‌ی مشهوری در حوزه‌ی کتاب‌های موفقیت است درمورد کتاب پنج ستاره گفته است: در پنج ستاره، کارمین گالو مربی ارتباطات به طرز ماهرانه‌ای این موضوع را مطرح می‌کند که تسلط بر هنر باستانی اقناع، رمز پیشرفت در دنیای تغییرات سریع فناوری است. توسعه مهارت‌های برتر ارتباطی دیگر یک گزینه نیست. این برای موفقیت امری حیاتی است.

محتوای این کتاب در شماره‌ی بیست و سوم نشریه ره‌آورد مدیریت به چاپ رسیده است و نسخه‌ی صوتی آن در فیدیبو در دسترس شما قرار دارد.

درباره کارمین گالو نویسنده کتاب پنج ستاره

کارمین گالو، زاده‌ی سال ۱۹۶۵ میلادی در آمریکاست. او که در گذشته خبرنگار و مجری بود، اکنون نویسنده و سخنرانی مشهور و همچنین مدیر موسسه Gallo Communications Group است. کارمین گالو سال‌ها است که به عنوان مربی مهارت تعامل و سخنران فعالیت می کند و او را متخصص عرصه تعاملات تجاری و مهارت‌های رهبری و مدیریت می‌دانند. او همچنین در دانشگاه هاروارد تدریس می‌کند و از نویسندگان مجلات مختلفی از جمله فوربس است.

ترجمه‌ی کتاب صوتی پنج ستاره

کتاب پنج ستاره در ابتدا در شماره‌ی بیست و سوم نشریه ره‌آورد مدیریت با ترجمه‌ی ایوار به چاپ رسید. این کتاب توسط مسعود حسینی دلویی خلاصه شده است و کتاب صوتی آن با صدای احسان اطهری منتشر شده است. شما برای شنیدن کتاب صوتی پنج ستاره می‌توانید اپلیکیشن رایگان فیدیبو را دریافت کرده و یا به وبسایت فیدیبو مراجعه کنید.

کتاب صوتی پنج ستاره برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب در دسته‌بندی کتاب‌های توسعه‌ی شخصی و موفقیت قرار دارد که بسیار آسان و آموزنده برای توسعه شخصی و برقراری ارتباط با افراد دیگر و مهم‌تر از همه با مشتریان و سرمایه‌گذاران است. از همین رو این کتاب می‌تواند برای افرادی که ایده و یا محصولی برای ارائه دارند و همینطور رهبران تجاری پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی پنج ستاره می‌شنویم

پرورش ایده‌های ناب و اصیل و توانایی انتقال آن به دیگران به شیوه‌ای مؤثر، مهارتی ارزشمند است که هنوز بهترین شیوه برای انجام آن استفاده از همان ساختار قصه‌گویی سه‌پرده‌هایی است که ارسطو قرن‌ها پیش مطرح کرده بود. معرفی و زمینه‌چینی: در گام نخست برای تعریف داستان باید شخصیت‌هایتان را بچینید و بستری دراماتیک بگسترانید. رویارویی: در گام دوم با خلق موقعیتی دراماتیک موانع و چالش‌هایی فراروی شخصیت‌هایتان تعبیه کنید تا با آنها پنجه در پنجه شوند. حل و فصل: در گام آخر با حل و فصل ماجرا داستان را به سرانجام برسانید. هرچند فناوری نحوه‌ی ارائه‌ی داستان را بالاتر برده است، اما ذات هنر قصه‌گویی هرگز از زمان ارسطو به این‌سو دستخوش دگرگونی نشده است. امروزه هم حتی غول‌های هالیوود از همین اسلوب سه‌پرده‌ای سفر قهرمان پیروی می‌کنند. این ساختار سه‌پرده‌ای برای ارائه‌های مربوط به کسب‌وکارهایی که درپی ترغیب‌کنندگی‌اند نیز به همین خوبی پاسخ می‌دهد. معرفی و زمینه‌چینی: در فیلمنامه‌های هالیوودی قهرمان داستان معرفی می‌شود و ما با دنیای قهرمان داستان آشنا می‌شویم. در ارائه‌های کسب‌وکار نیز شرایط موجود آن صنعت یا شرکت شرح داده می‌شود. رویارویی: در فیلمنامه‌های هالیوودی قهرمان داستان با یک تبهکار مبارزه می‌کند. در ارائه‌های کسب‌وکار نیز موانع فهرست می‌شوند و راه‌حل‌‌های بالقوه بررسی می‌شوند. حل و فصل: در فیلمنامه‌های هالیوودی مشکل قهرمان داستان برطرف می‌شود و از آن پس همه به خوبی و خوشی روزگار می‌گذرانند. در ارائه‌های کسب‌وکار نیز محصول یا خدمات شرکت آن مشکل را حل می‌کند. استیو جابز هم یک داستان قانع کننده را با معرفی یک تبهکار، یک دشمن یا یک مشکل که نیاز به راه حل دارد پایه‌ریزی می‌کند. گام پس از شناسایی تبهکار و معرفی قهرمان، پیشنهاد قهرمان به قربانی، یعنی همان مصرف کننده، برای فرار از چنگال تبهکار است. راهکار پیشنهادی باید ساده و پیراسته از هرگونه اصطلاحات تخصصی باشد. ارائه‌های بی‌نظیر در حوزه کسب‌وکار هرکدام مضمونی خاص دارند که تمام ارکان و جزئیات داستان دیر یا زود به آن برمی‌گردد. این موضوع اهمیت فراوانی دارد که در آغاز ارائه حتی اگر مقدور بود در پانزده ثانیه نخست تصویری کلی از ماجرا را ارائه داده و ایده‌ی خود را طرح کنید. یک جمله‌ی کلیدی برای ارائه خود بجویید و سپس کل ارائه را حول محور آن ایده بنا کنید...

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
74.۶۱ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۲۱:۰۴
نویسندهکارمین گالو
مترجم ایوار
راویاحسان اطهری
ناشرره‌آورد مدیریت
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۱/۲۹
قیمت ارزی
2.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۷۴.۶۱ مگابایت
۰۱:۲۱:۰۴

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

برای من که اصلا وقت مطالعه ندارم انتخاب بسیار خوبی بود و نوع خلاصه شدن طوری بود که اصلا متوجه نشدم که دارم به چکیده کتاب گوش می‌دم! ممنونم از فیدیبو و نشریه رهاورد

5

کتاب فوق‌العاده‌ای که هم خوندنش و هم شنیدنش برای همه، چه صاحب کسب و کار چه عضو یک خونواده مهم و ضروریه! ممنون از فیدیبو و مجله رهاورد

5

ثروت واقعی کشوردر زیر زمین نیست، بلکه در استعداد افرادی است که بعد از استخراج آخرین قطره نفت، کشور را اداره خواهند کرد!

5
(3)
7,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
پنج ستاره
پنج ستاره
رموز ارتباط برقرار کردن برای عزیمت از خوب به عالی
ره‌آورد مدیریت
5
(3)
7,000
تومان