0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مربای شیرین
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی مربای شیرین

درباره مربای شیرین

«مربای شیرین»، اثری است از هوشنگ مرادی کرمانی، که حال و هوایی شبیه به همان «قصه‌های مجید» دارد. نثری دلپذیر و خودمانی و صمیمی؛ طوری که بین خود و نویسنده، حایلی قائل نخواهیم شد. این کتاب در سال 1999 میلادی از سوی کتابخانه بین‌المللی مونیخ، کتاب سال شده است. این داستان‌ها وقتی شیرین‌تر می‌شوند که یکی آنها را برایتان بخواند و شما آسوده، چشم‌هایتان را ببندید و رویا ببافید.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
124.۰۰ مگابایت
مدت زمان
۰۲:۱۲:۵۶
نویسنده هوشنگ مرادی کرمانی
راویحسن علیکرمی
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۱/۲۹
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۲۴.۰۰ مگابایت
۰۲:۱۲:۵۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 34 مخاطب
آموزنده 🦉 (1)
اجرای روان 🎙️ (1)
5
ستاره
67 ٪
4
ستاره
14 ٪
3
ستاره
8 ٪
2
ستاره
8 ٪
1
ستاره
0 ٪
23 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

آثار آقای هوشنگ مرادی کرمانی اغلب یا شاید بتوان گفت همه ی آن ها برای نوجوانان نگاشته شده است. اما انقدر شخصیت خود ایشان و داستان های شان جذاب است منی که ۲۵ سال را گذرانده ام نیز به آن ها علاقه مندم. اگر نوجوانی را میشناسید و به دنبال کتاب مناسب برای هدیه به ایشان هستید این کتاب گزینه ی مناسبی است. لطفا از این پیام این طور برداشت نشود که این داستان برای گروه سنی بزرگسال ناخوشایند است. مخلص کلام آنکه داستانی ست شیرین ؛ کوتاه ؛ و برای آدمی به سن من نوستالژیک. اپیزود هفدهم پادکست طنزپردازی که راجع به آقای مرادی کرمانی است نیز در خور توجه است.

5

مطالبه حق ، چیزیست که در جامعه ی ما مدتهاست سرکوب شده و حتی بعضا نمی دانیم حق مان چیست تا چه رسد به اینکه مطالبه اش کنیم . هوشنگ مرادی کرمانی در قالب داستان شیرین ، به زیبایی این مهم را به خوانندگان و شنوندگان داستان یادآوری می کند . کتاب با صدای آقای حسن علیکرمی جذاب تر می شود . خواندن و شنیدن کتاب را به همه خانواده ها به همراه فرزندان نوجوان توصیه می کنم .

5

داستان خودمونی و خیلی کف زندگی طور بود و راجع به نحوه مطالبه حق و حقوق اشاره داشت. صدا و لحن راوی هم خوب بود. من که از شنیدن این کتاب لذت بردم و بی نهایت این کتاب را چه به صورت شنیدنی و چه متنی به دوستداران داستان پیشنهاد میکنم.

5

من البته همه داستان را هنوز گوش نکرده‌ام، ولی تا قسمت سیزدهم را با نوه‌ام که ۱۲ سال سن دارد شنیدم و برای او خیلی جذاب بود. فکر کنم خصوصا برای قشر نوجوان که چگونه بتوانند از حق خود دفاع کنند درس مهمی داده است.

5

کتابی جذاب و بسیار مفرح. مسائل اجتماعی و درگیری‌های جامعه و خانواده را در بستر داستان به‌خوبی روایت کرده است. آقای علیکرمی هم بسیار عالی کتاب را خواندند.

5

مثل همیشه مرادی کرمانی نکته‌سنج و دقیق ،مهربان با همه.حتی آنها که با خطا‌ها‌شان دنیا را به آتش میکشند .یا آنها که با بی خردیها‌شان

5

داستان را دوست داشتم مخصوصا آخرش ، داستان کف جامعه است و خیلی از چیزها را شما حس میکنید که بله هنوز هم همان هست و ما همانیم

4
اجرای روان 🎙️
آموزنده 🦉

جالب بود و آموزنده، میگوید که مطالبه گر باشیم ، اگر حقمان را هر چقدر کوچک باشد مطالبه کنیم بی شک مسوولین وادار به پاسخگویی خواهند شد

4

من تو بچگیم ای کتاب رو تو مجله سروش نصفه خونده بودم و ادامه اش رو دیگه پیدا نکردم. بالاخره موفق شدم کاملش کنم?. جالب بود

5

خیلی جالب و دوست داشتنی بود نشون داد که یه اشتباه کوچیک چه کارایی که نمیکنه از همه قشنگ تر هم صدای راوی بود

نمایش 13 نقد دیگر
4.4
(35)
آموزنده 🦉 (1)
58,000
٪30
40,600
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مربای شیرین
٪30
مربای شیرین
هوشنگ مرادی کرمانی
نوین کتاب
4.4
(35)
آموزنده 🦉 (1)
58,000
٪30
40,600
تومان