0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
دوباره فکر کن
٪10

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی دوباره فکر کن

نویسنده:
جیسون فراید
درباره دوباره فکر کن
کتاب پیش رو نوعی متفاوت از کتاب‌های تجاری است که برای افراد مختلف از کسانی که تا به حال حتی تصور راه اندازی تجارت نداشتند تا آن‌هایی که قبل از تجارت موفق خود را دارند متناسب است. برای کار آفرینان سختگیر، افراد زرنگ و فعال دنیای تجارت متناسب است. افرادی که حس می‌کنند برای راه اندازی، رهبری و موفقیت ساخته شده‌اند. البته همچنین برای صاحبات معتدل تر کسب و کارهای کوچک نیز مناسب است.افرادی که شاید جز دسته اول نباشند. اما هنوز کسب و کارشان در مرکز توجه آنان قرار دارد. افرادی که دنبال فرصتی برای کار بیشتر، هوشمندانه‌تر و ضربه به رقبا هستند. این کتاب حتی برای آن‌هایی که در کارهای روزمره اشتغال دارند و دائما در رویای ساخت کسب کار شخصی خودشان به سر می‌برند، متناسب است. ممکن است فقط خسته شده باشند. آن‌ها که دوست دارند کار مورد علاقه شان را انجام دهند و بابت آن درآمد کسب کنند. در نهایت، کتاب پیش رو برای همه‌ی آن‌هایی است که هیچ‌گاه به برپایی کسب‌وکار مخصوص خودشان فکر نکرده‌اند. کسانی که شاید گمان می‌کنند برش کافی را ندارند. آن‌هایی که فکر می‌کنند زمان، سرمایه و یا ایده برای موفقیت در این راه ندارند. شاید فقط از قدم گذاشتن در این مسیر هراس دارند. یا شاید فکر می‌کنند تجارت کلمه‌ای آلوده است. به هر دلیلی که باشد این کتاب برای آن‌ها نیز هست.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
166.۳۲ مگابایت
مدت زمان
۰۳:۰۱:۴۰
نویسندهجیسون فراید
مترجمسعید قربانیان
راویمجتبی وحدانی
ناشرنشر شمشاد
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۱/۲۵
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۶۶.۳۲ مگابایت
۰۳:۰۱:۴۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.8
از 5
براساس رأی 8 مخاطب
آموزنده 🦉 (1)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
25 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
25 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5
انگیزه‌بخش 🚀
آموزنده 🦉

کتاب خوبی هست برای زمانی که کسب و کار خودتون رو شروع کردید و حالا در مورد بزرگتر کردن یا رشد اون نیاز هست تا تصمیماتی بگیرید. البته به دلیل شهرتش به شخصه انتظار بیشتری داشتم. برای من مثل یک جزوه کوتاه بود تا کتاب عمیق. ولی در کل مفید هست.

5

بی نظیر. یک کتابی که تمام الگوهای حال حاضر بیزینس رو بهم میریزه و سعی داره کمال گرایی رو حذف کنه و خوب هم راهو نشون میده. حتما گوش بدید با این لحن مناسب گوینده

5

عالی . حاوی نکات بسیار ارزنده و ویژه که تو خیلی از کتاب ها نیست .

4

به درد کارفرمایان بیشتر میخوره

3.8
(8)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
14,000
٪10
12,600
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
دوباره فکر کن
٪10
دوباره فکر کن
جیسون فراید
نشر شمشاد
3.8
(8)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
14,000
٪10
12,600
تومان