0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
خودِ دیگر
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی خودِ دیگر

نیرویی شگرف برای دستیابی به فردایی بهتر
نویسنده:
تاد هرمان
درباره خودِ دیگر

بسیاری از افراد استعدادهایی درونی بسیار زیادی دارند ولی نمی‌دانند چگونه از آنها بهره‌مند شود و به چه طریق از قدرت درونی‌شان در مسیر درست استفاده کنند. بسیاری از افراد نمی‌توانند خود را در مسیر رسیدن به خواسته‌هایشان ببینند و از حصار ذهن خود رهایی یابند. تاد هِرمان در کتاب «خودِ دیگر» تلاش کرده است که به شما کمک کند اعتمادبه‌نفس خود را افزایش داده و در مسیر رسیدن به خواسته‌هایتان قدم بردارید.

درباره کتاب صوتی خودِ دیگر

کتاب خود دیگر در دسته‌بندی کتاب‌های روانشناسی، خودیاری و توسعه‌ی فردی قرار می‌گیرد. تاد هرمان که یک مشاور تجاری و کارآفرین است در کتاب «خود دیگر» به شما یادآوری می‌کند که قهرمان درون خود شماست و کمک می‌کند تا در هر زمان بتوانید این قهرمان را بیدار کرده و در مسیر زندگی خود از آن استفاده کنید. بسیاری از انسان‌ها هستند که توانایی‌ها و استعدادهای بسیار زیادی هستند ولی اعتمادبه‌نفس کافی ندارند و نمی‌توانند از توانایی‌های خود به درستی بهره ببرند. نویسنده توضیح می‌دهد که منظور از «خود دیگر» چیست و چگونه باید از آن استفاده کنید. تاد هرمان با تکیه بر داستان‌های الهام‌بخش افراد مختلف در جهان مانند رهبران و ورزشکاران، همچنین تجربیات شخصی و حرفه‌ای خود در طول زندگی، به شما کمک می‌کند تا بتوانید قهرمان درونی خود را بیدار کنید.

همه‌ی ما از منابع مختلف شنیده‌ایم و در کتاب‌های مختلف خودیاری خوانده‌ایم که تنها خود ما هستیم که می‌توانیم خود را از سختی‌ها نجات دهیم و تنها خود ما هستیم که می‌توانیم توانایی‌های خود را نادیده بگیریم، خود را سرزنش کنیم و از اهداف خود دور شویم. یکی از بهترین راه‌ها برای پیدا کردن خود واقعی و آزادسازی توانایی‌های خود بهره گرفتن از تجریبات و آموزه‌های متخصصان و اندیشمندان این حوزه است که می‌توان در کتاب‌های مختلف آنها را پیدا کرد. کتاب خودِ دیگر نیز یکی از مفیدترین کتاب‌هایی است که می‌تواند به شما در این راه کمک کند. فرانک شامروک، ورزشکار و کارآفرین موفق درباره‌ی این کتاب می‌گوید: «من از استراتژی‌های دقیق این کتاب برای پیشرفت در ورزش استفاده کردم. این دقیقا همان کاری‌ست که متخصصان نخبه برای پیروزی انجام می‌دهند.»

کتاب «خود دیگر» درباره‌ی ایجاد یک نقاب کاذب نیست، بلکه درباره‌ی پیدا کردن قهرمانی است که درحال‌حاضر درون شما وجود دارد و منتظر این است که شما آن را کشف کنید. این کتاب درباره‌ی روشی اثبات شده درباره‌ی فائق آمدن بر تردیدها و منفی‌نگری‌هایی است که باعث شده شما قدم در راه رسیدن به اهداف خود نگذارید و شما را یاری می‌کند تا بهترین خودتان شوید.

مطالب کتاب خود دیگر در شماره‌ی بیست‌ودوم نشریه ره‌آورد مدیریت با ترجمه‌ی زهره نوروزی به چاپ رسیده است. شما می‌توانید برای شنیدن کتاب صوتی خود دیگر و همچنین دیگر کتاب‌های صوتی حوزه موفقیت و خودیاری اپلیکیشن فیدیبو را دریافت کنید.

درباره تاد هرمان نویسنده‌ی کتاب خود دیگر

تاد هرمان، در کانادا متولد شده و اکنون در نیویورک فعالیت می‌کند. او نویسنده سخنران و مربی انگیزشی است که بیشتر روی سختی ذهن، رهبری و افزایش عملکرد تمرکز دارد. آموزه‌های تاد هرمان تا کنون به بیش از ۲ میلیون نفر در سرتاسر دنیا کمک کرده است و جوایز زیادی از جمله جایزه‌ی جهانی رهبری و توسعه‌ی مهارت سال را از آن خود کرده است. او صاحب یک موسسه‌ی آموزشی است که تاکنون طی ۲۲ سال توانسته به افراد بسیاری در حوزه تجارت و ورزش کمک کند تا به اهدافشان دست یابند. فعالیت‌های او در مجلات و نشریات مختلفی از جمله Sky Business News، Inc Magazine و CBC National News بازتاب داشته است.

ترجمه کتاب صوتی خود دیگر

نسخه‌ی اصلی این کتاب به زبان انگلیسی نوشته شده است و تا کنون به زبان‌های مختلفی از جمله فارسی منتشر ترجمه شده است. در ایران کتاب خود دیگر توسط زهره نوروزی به فارسی برگردانده شده و در شماره‌ی بیست‌ودوم نشریه‌ی ره‌آورد مدیریت به چاپ رسیده است. همچنین نسخه صوتی کتاب خود دیگر با گویندگی احسان اطهری در وبسایت و اپلیکیشن فیدیبو در دسترسی شما قرار دارد.

کتاب صوتی خود دیگر برای چه کسانی مناسب است؟

همانطور که پیش از این اشاره شد، کتاب «خود دیگر» در دسته‌ی کتاب‌های روانشناسی، خودیاری و توسعه‌ی فردی قرار دارد و به تمامی افرادی که می‌خواهد اعتمادبه‌نفس خود را ارتقاء دهند و قهرمان درونی خود را کشف کنند شنیدن آن توصیه می‌شود.

در قسمتی از کتاب صوتی خود دیگر می‌شنویم

برای تبدیل به آنچه هستید باید بدانید در درونتان چیزی دارید به نام جوهر نفس. درونی‌ترین بخش شما که نیرویی خلاقانه در آن نهفته و مترصد فعال شدن توسط نیروی اراده است. از آنجا که بشر توانایی حیرت‌انگیزی در تصور، خلق و تصمیم‌گیری دارد، می‌تواند در یک‌آن چیزی را دگرگون کند. جوهر نفس جایی‌ست که خواسته‌ها، امیال و رویاهای حقیقیتان در آن وجود دارد. همان تلنگرهای درونی که برای دست به کار شدن و برداشتن قدم به سمت چیزی، شما را برمی‌انگیزاند. همان سرچشمه انگیزه درونی. اگر تا به حال برایتان پیش آمده است که تلاش کنید علت انجام کاری را بیابید یا بفهمید چرا برایتان اهمیتی دارد اما کلمه‌ای برای توصیف آن نمیابید و بیانتان عاجز است، احتمالا توسط محرک‌های درونی رانده می‌شوید که محسوس و عینی نیستند. چیزی که نمی‌توانید لمس کنید در دست نگه دارید یا به دیگری نشانش دهید. انسانها محرک‌هایی درونی دارند که درصورت فعال شدن عملکردی هدفمند‌تر را به همراه خواهند داشت. چیزهایی مانند: میل به پیشرفت، کنجکاوی، استادی ماجراجویی، لذت، خودمختاری و استقلال. این محرک‌های درونی به اشکال گوناگون در همه انسان‌ها وجود دارند. با شرایط انسان عجین شده‌اند و نمی‌توان نقش آنها را در رنگ و معنا بخشید به زندگی نادیده گرفت. مشکل از آنجا آغاز می‌شود که تمامی لایه‌هایی را که بر اندیشه، عواطف و رفتارمان مؤثراند، با خود حقیقی‌مان یکسان می‌پنداریم. اگر تا کنون تلاش کرده باشید معمایی را حل کنید که مراحل تبدیل شما را به آنچه هستید نشان دهد، گویی در تار عنکبوتی گیر افتاده‌اید که هرچه بیشتر دست و پا بزنید بیشتر گرفتار می‌شوید. نمی‌توانید تردیدتان را در تصمیم‌گیری‌های مهم شرح دهید. نمی‌دانید چرا هنگام هم‌اتاقی شدن با افراد خاص، حرفتان را می‌خورید و مضطرب می‌شود. نمی‌دانید چرا در حین تماسی تلفنی با خریدار، آنقدر حرف می‌زنید که مشتری احتمالی از خرید منصرف می‌شود یا چرا همواره رویای راه‌اندازی کسب‌و‌کاری را در سر دارید ولی هیچ‌گاه آن را عملی نمی‌سازید.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
55.۱۱ مگابایت
مدت زمان
۵۹:۴۷
نویسندهتاد هرمان
مترجمزهره نوروزی
راویاحسان اطهری
ناشرره‌آورد مدیریت
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۱/۲۴
قیمت ارزی
2.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۵.۱۱ مگابایت
۵۹:۴۷

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 4 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

خیلی جالبه که آدم می‌تونه صفت‌هایی که باعث موفقیت و پیشرفتش می‌شه رو پیدا کنه و پرورششون بده معمولا آدم‌ها موفقیت‌هاشون رو به طور کلی به شخصیتشون ربط می‌دن و نه به طور خاص به یک یا چند صفت، که با این کتاب‌ بینش خیلی قوی‌تری برای پیشرفت حاصل می‌شه. شدیدا توصیه می‌کنم که این کتاب رو مطالع کنید در هرکسب و کار و هر شرایطی که هستید

5

این کتاب محشره! برای من که همیشه استرس دارم توی کارم خیلی کمک کرد خیلی واقعا آدم خودش و میتونه بهتر پیدا کنه با کمک این کتاب اون چیزی که باعث موفقیتش میشه رو راحت تر پیدا میکنه سومین کتابی بود که شنیدم ازشون

5

سلام خوش به حال کسی که یک کلمه مفید به دیگری بیاموزد و کسی که آموخته باید به یکی دیگر انتقال دهد تاهمه ازاین کتاب بهره ببرند..بسیارخوب وعالی بود.زندگی با این راهکار پیشرفته می‌کنه

5

تو این کتاب علاوه بر مفاهیم فوق‌العاده، نقل قولهایی بسیار جذاب از انسانهای بزرگ ذکر شده که جذابیت ادامه دادن و شنیدن کتاب رو چند برابر میکنه تا الان دوبار گوش دادم

5
(4)
7,000
٪50
3,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
خودِ دیگر
٪50
خودِ دیگر
نیرویی شگرف برای دستیابی به فردایی بهتر
ره‌آورد مدیریت
5
(4)
7,000
٪50
3,500
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر