0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مذاکره کننده ی یک دقیقه ای

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی مذاکره کننده ی یک دقیقه ای

موفقیت بیشتر با صرف انرژی کمتر و ساده ترین راهکارها برای انجام بهتر معاملات
درباره مذاکره کننده ی یک دقیقه ای

حین بحث با دیگران دچار ترس می‌شوید؟ کتاب صوتی مذاکره کننده یک دقیقه‌ای، اینجاست تا به شما کمک کند بر ترس خود پیروز شوید. مذاکره بر جنبه‌های بسیار زیادی از زندگی انسان تاثیر می‌گذارد. دقت کنید که هیچ دو مذاکره‌ای از یک اصول و قواعد پیروی نمی‌کند، بنابراین یادگرفتن اصول مذاکره می‌تواند کمک شایان توجهی به افراد مختلف کند. این کتاب که یکی از پرفروش‌های نیویورک تایمز در دسته‌بندی کتاب‌های انگیزشی و موفقیت است، توسط جرج لوکاس و دان هاتسون نوشته شده است. لوکاس و هاتسون در این کتاب به صورت گام به گام به خواننده می‌آموزند که از مذاکره نترسند و با استفاده از چهار اصل ذکر شده در کتاب بتوانند استراتژی بهتری بچینند. این استراتژی به فرد کمک می‌کند تا به نتایج مطلوب و مد نظر برسد.


درباره نویسندگان کتاب صوتی مذاکره کننده یک دقیقه‌ای

جرج لوکاس و دان هاتسون نویسندگان کتاب مذاکره‌کننده یک دقیقه‌ای هستند

دان هاتسون، رئیس و مدیر عامل U.S.Learning و رئیس هیئت مدیره کتاب‌های اجرایی و سخنران و مربی ماهری است که عمدتا با شرکت‌های Fortune 1000 مشغول به کار است. وی بجز کتاب مذاکره کننده یک دقیقه‌ای، دوازده کتاب معروف دارد که پرفروش‌ترین آن، کتابی با عنوان فروش است که بیش از 75000 نسخه از آن به فروش رفته است.

جرج اچ لوکاس، معاون اجرایی آموزش در ایالت متحده آمریکا است. وی در 25 سال گذشته به عنوان مشاور و مربی به آموزش و سخنرانی برای افراد مختلف پرداخته است. او به طور دائم به بخش‌های مختلفی مثل خاورمیانه، آمریکا لاتین و آفریقا سفر می‌کند و کلاس‌های آموزشی برگزار می‌کند. لوکاس مولف چندین کتاب درسی است وی همچنین کتاب The Contented Achiever را با همکاری هاتسون و کریس کراچ نوشته است.


چرا باید کتاب صوتی مذاکره کننده یک دقیقه‌ای را بخوانیم؟

مردم تا حد زیادی از مذاکره می‌ترسند و این موضوع باعث می‌شود تا نتوانند در بسیاری از موارد به نتایج مورد نظر خود برسند. در واقع مذاکره هنری است که در هر لحظه زندگی به آن نیاز داریم. مذاکره صرفا در مورد مسائل مربوط به شغل نیست و در سرتاسر زندگی نیز نقش دارد. کتاب ذهن افراد را آماده می‌کند تا بتوانند از سخت‌ترین مذاکرات نیز با پیروزی بیرون بیایند. این کتاب بهترین مهارت‌های مذاکره را به شما آموزش می‌دهد. پرهیز، سازگاری، رقابت  و همکاری چهار عنصر اصلی در مذاکره هستند. رعایت این چهار اصل و استراتژی کمک می‌کند تا بتوانید مذاکره حرفه‌ای‌تری داشته باشید. چهار اصلی که در کتاب به طور کامل آموزش داده می‌شود. یکی از نکات مهم در این کتاب، درمان ترس از مذاکره است. این موضوع با استفاده از استراتژی‌های مختلف انجام می‌شود و شما را تبدیل به مذاکره کننده حرفه‌ای می‌کند.


در بخشی از کتاب می‌خوانیم

وقتی به مذاکره فکر می‌کنیم ناخودآگاه برد و باخت در ذهنمان تداعی می‌شود، به عبارت دیگر تصور می‌کنیم یکی قرار است پیروز شود و دیگری شکست بخورد. خیلی از مردم حتی از این هم فراتر می‌روند و مذاکره را اینگونه توصیف می‌کنند: قبل از اینکه شکست بخوری، مخاطبت را شکست بده. موضوع کتاب مذاکره کننده یک دقیقه‌ای، اصلا این نیست. یکی از پیام‌های اصلی این کتاب این است که می‌توان بدون قربانی کردن خودمان یا دیگران در مذاکره پیروز شویم. به جای آنکه سر یک تکه کیک با هم دعوا کنیم می‌تواینم از مهارت‌هایی که این کتاب به ما یاد می‌دهد استفاده کنیم و کیک بزرگتری درست کنیم. شاید با خودتان فکر می‌کنید که نیازی به مهارت‌های مذاکره ندارید.


برای علاقمندان به این کتاب

اگر شما نیز از علاقمندان  کتاب صوتی مذاکره کننده یک دقیقه‌ای هستید، مطالعه کتاب‌های زیر را به شما توصیه می‌کنیم.

·      نمیتوانی به من آسیب بزنی، دیوید گاگینز

این کتاب به شما کمک می‌کند نگاه واضح‌تری به خود و تواناییهای خود داشته باشید و در نهایت بتوانید در مسیر آرزوهای خود حرکت کنید.

·      قدرت اعتماد به نفس، برایان تریسی

این کتاب نگاهی تازه به نقش اعتماد به نفس در رشد و رسیدن به آرزوهای فردی دارد.

·      قدرت شروع ناقص، جیمز کلیر

راهکارهایی جدید برای افرادی که در تله ناکافی بودن گرفتار هستند و احساس می‌کنند برای شروع کارها نیاز به آموزش بیشتری دارند

 

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
185.۱۵ مگابایت
مدت زمان
۰۳:۲۲:۱۰
نویسندهدان هاتسون
نویسنده دومجرج لوکاس
مترجمنوید اصلانی
راویاعظم حبیبی
راوی دومغلامرضا صادقی
راوی سوم محسن زرآبادی پور
ناشرشادن پژواک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۲/۱۸
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۸۵.۱۵ مگابایت
۰۳:۲۲:۱۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 9 مخاطب
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
پربار 🌳 (1)
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
22 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
11 ٪
1
ستاره
0 ٪
6 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

بسیار پراکنده بود مطالب و اصا مفید نبود برای من و‌ارزش خوندن نداره. برای مذاکره کتاب مهارتهای مذاکره اثر کریس کرافت عالی بود.

5
انگیزه‌بخش 🚀
پربار 🌳

برای افرادی که میخوان هنر مذاکره کردن رو یاد بگیرن یا اون رو بهبود بدن مناسبه👌

5

صدابرداری واقعا حرفه ای ??

4

واقعا تاثیر گذار بود

5

خوب بود توصیه میشود

4

بد نبود.

4.4
(9)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
31,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مذاکره کننده ی یک دقیقه ای
مذاکره کننده ی یک دقیقه ای
موفقیت بیشتر با صرف انرژی کمتر و ساده ترین راهکارها برای انجام بهتر معاملات
شادن پژواک
4.4
(9)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
31,000
تومان