0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
فلسفه مدرن از دکارت تا دریدا  سه

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی فلسفه مدرن از دکارت تا دریدا سه

(خردگرایی و دوگانه گرایی دکارت)
نویسنده:
لارنس کهون
درباره فلسفه مدرن از دکارت تا دریدا سه

کتاب صوتی فلسفه مدرن از دکارت تا دریدا سه؛ خردگرایی و دوگانه‌گرایی دکارت

لارنس کهون با نوشتن مجموعه کتاب صوتی فلسفه مدرن از دکارت تا دریدا تلاش کرده تا افراد زیادی را با فلسفه مدرن آشنا کند. او برای اینکه بتواند فلسفه مدرن را عمیق و کامل تحلیل کند، از فلسفه دکارت آغاز کرده و این کار را تا پایان فلسفه دریدا انجام می‌دهد. سومین جلد از کتاب صوتی فلسفه مدرن از دکارت تا دریدا مربوط به خردگرایی و دوگانه‌گرایی دکارتی می‌شود. دکارت فلسفه مدرن را با تشکیک در موضوعات فلسفی آغاز کرد و هنوز هم فلاسفه برای تردید و تشکیک در مسائل مختلف از آموزه‌های دکارت کمک می‌گیرند. بنابراین، با مطالعه سومین بخش از این مجموعه می‌توانید شناخت خوبی از اندیشه‌های دکارت کسب کنید و آماده یادگیری ادامه فلسفه مدرن شوید. این اثر توسط نشر واوخوان منتشر شده و در دسته نظریه‌ها و مکاتب فلسفی جای می‌گیرد.


درباره نویسنده

لارنس کهون یکی از آموزگاران و پژوهشگران معاصر فلسفه است که در سال‌های اخیر کتاب‌ها، مقالات و سخنرانی‌هایش برای علاقه‌مندان به فلسفه بسیار جذاب بوده‌اند. او در دپارتمان فلسفه دانشگاه نیویورک رشته فلسفه را تدریس می‌کند و دانشجویان زیادی را در سال‌های اخیر تربیت کرده است. حوزه‌های مطالعاتی لارنس کهون در فلسفه بسیار گسترده هستند اما فلسفه مدرن و فلسفه پست مدرن بیشترین حجم از کارهای مطالعاتی او را به خود اختصاص داده‌اند. اما شاید بتوان گفت که سنگین‌ترین کار و مهم‌ترین کار او در زمینه آموزش فلسفه مدرن، نوشتن مجموعه فلسفه مدرن از دکارت تا دریدا بوده است؛ چرا که در چندین جلد درباره مهم‌ترین اندیشمندان این فلسفه توضیح می‌دهد. علاوه‌بر این کتاب، از مدرنیسم تا پست مدرنیسم هم یکی از آثار محبوب کهون به شمار می‌آید.


چرا باید کتاب صوتی فلسفه مدرن از دکارت تا دریدا را گوش کنیم؟

علاقه‌مندان به فلسفه مدرن نیاز دارند که یک منبع کامل و معتبر در اختیار داشته باشند و این فلسفه را به کمک آن منبع مطالعه کنند. لارنس کهون با هدف ارائه چنین منبع کامل و مناسبی، کتاب صوتی فلسفه مدرن از دکارت تا دریدا را نوشته است. از آنجایی که نقش دکارت در فلسفه مدرن بسیار مهم و اساسی است، در سومین بخش از این مجموعه به‌صورت تخصصصی با اندیشه و فلسفه دکارت آشنا می‌شوید. بنابراین، مهم‌ترین مزیتی که سومین بخش از این مجموعه دارد، آشنا کردن شما با فیلسوفی است که جایگاهش در فلسفه مدرن بی نظیر است. دومین دلیلی که می‌توان برای پیشنهاد این کتاب مطرح کرد، خوانا بودن و سادگی جملات آن به نسبت بسیاری از آثار فلسفی است. بنابراین، اگر در خواندن فلسفه تجربه و سابقه زیادی هم نداشته باشید می‌توانید از این کتاب لذت ببرید.


بخشی از کتاب صوتی فلسفه مدرن از دکارت تا دریدا

بعد از قرون وسطی تا پیش از دکارت فیلسوفان بزرگی وجود داشتند. متفکران دوران رنسانس و همچنین نخستین متفکران دین پیرایی پروتستان که در وصف و گسترش اندیشه مدرن نقش مهمی داشتند. اما در ابتدای قرن 17 بود که دکارت چنان از اندیشه قرون وسطی برید و الگوهای نویی عرضه کرد که فلسفه رو بعد از اون زیر و زبر کرد تا اونجایی که اغلب او را آغازگر فلسفه مدرن می‌دانند. دکارت الگوی یک فیلسوف قرن هفدهمیه. او ریاضیدان بود و به هندسه تحلیلی خدمات مهمی کرد. همچنین دکارت دانشمند علوم تجربی و البته در کنار این‌ها فیلسوف هم بود.


پیشنهادهایی برای علاقه‌مندان کتاب صوتی فلسفه مدرن از دکارت تا دریدا

به کسانی که از مطالعه کتاب صوتی فلسفه مدرن از دکارت تا دریدا لذت برده‌اند، این سه کتاب را نیز پیشنهاد می‌کنیم:

چنین گفت زرتشت

شاید بتوان گفت مشهورترین اثر فردریش نیچه، کتاب چنین گفت زرتشت است. بنابراین، اگر قصد آشنایی با اندیشه‌های نیچه را دارید، می‌توانید از همین کتاب آغاز کنید.

کتاب صوتی فلسفه‌ای برای زندگی

ویلیام بی اروین با کتاب فلسفه‌ای برای زندگی سعی کرده فلسفه را به زندگی افراد وارد کند و از زاویه‌ای کاربردی به آن بنگرد.

کتاب صوتی گزیده آثار راسل

برتراند راسل جزو مهم‌ترین فلاسفه معاصر ما به حساب می‌آید و علاقه‌مندان فلسفه مدرن می‌توانند با مطالعه این کتاب، به صورت خلاصه با اندیشه‌های او آشنا شوند.



شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
42.۹۷ مگابایت
مدت زمان
۳۱:۱۵
نویسندهلارنس کهون
مترجمکاوه بهبهانی
راویرضا آفتابی
ناشرواوخوان
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۲/۰۳
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۲.۹۷ مگابایت
۳۱:۱۵

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.7
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
33 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
4.7
(3)
44,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
فلسفه مدرن از دکارت تا دریدا  سه
فلسفه مدرن از دکارت تا دریدا سه
(خردگرایی و دوگانه گرایی دکارت)
واوخوان
4.7
(3)
44,500
تومان