0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
نقش هوش هیجانی در فروش

معرفی، خرید و دانلود کتاب نقش هوش هیجانی در فروش

نویسنده:
جب بلانت
درباره نقش هوش هیجانی در فروش

کتاب نقش هوش هیجانی در فروش

یک فروشنده موفق مجموعه‌ای از مهارت را آموخته و آن‌ها را به صورت متعادل به کار می‌گیرد. اما در این بین، نقش هوش هیجانی چیست؟ این سوالی است که کتاب نقش هوش هیجانی در فروش سعی در پاسخ دادن به آن دارد. بنابراین، اگر قصد دارید به یک فروشنده موفق بدل شوید و بتوانید رشد خوبی را در این حوزه تجربه کنید، مطالعه این کتاب را در دستور کار خود قرار دهید.

روان‌شناسان تعریف‌های گوناگونی از هوش هیجانی ارائه کرده‌اند اما به طور خلاصه می‌توان گفت که هوش هیجانی به فرد کمک می‌کند تا مجموعه احساسات و هیجانات خود را بشناسد و کنترل کند و در عین حال، این احساسات را در دیگران نیز تشخیص دهد و تحلیل کند. در نتیجه، شما به کمک هوش هیجانی خودتان می‌توانید در رابطه با دیگران به بهترین شکل عمل کنید و همزمان، تسلط خوبی بر احساسات و افکار خودتان داشته باشید. کتاب نقش هوش هیجانی در فروش در دسته کتاب‌‌های مدیریت و بازاریابی جای می‌گیرد و  با این هدف نوشته شده تا به شما آموزش دهد چگونه از قابلیت‌های مذکور بهره ببرید و به فروشنده‌ای موفق بدل شوید.


درباره نویسنده

کتاب نقش هوش هیجانی در فروش توسط جب بلانت نوشته شده است. جب بلانت سالیان سال در حوزه آموزش مهارت‌های فروش، مشاوره‌های تجاری، مشاوره‌های مدیریتی و کمک به مدیران برای ارتقاء سطح پرسنل فعالیت کرده است. از او 13 کتاب در جهان منتشر شده است و در کنار نویسندگی کتاب، در حوزه‌هایی مانند تولید و انتشار پادکست، نوشتن مقالات آموزشی در وب سایت شخصی و سخنرانی در همایش‌های گوناگون نیز کار می‌کند. بنابراین، می‌توان گفت که جب بلانت فردی است که دانش و تجربه کافی را در زمینه آموزش دادن فروشندگی به دیگران دارد.


چرا باید کتاب نقش هوش هیجانی در فروش را بخوانیم؟

کتاب نقش هوش هیجانی در فروش اثری است که دست روی یک نکته بسیار مهم گذاشته؛ نکته‌ای که نشان می‌دهد شما به‌عنوان یک فروشنده باید همزمان افکار و احساسات خود را به خوبی تنظیم کنید و در عین حال، دقت کافی به احساسات و هیجانات فرد مقابل داشته باشید. در نتیجه، شما با مطالعه کردن این کتاب به فروشنده‌ای تبدیل می‌شوید که می‌تواند رابطه‌ای منعطف با خریدار برقرار کند و در هر لحظه، جملاتی بگوید و فضایی برقرار سازد که به خوبی نیازهای خریدار را پاسخ دهد.

یکی دیگر از مواردی که موجب می‌شود خواندن کتاب نقش هوش هیجانی در فروش برای علاقه‌مندان به حوزه فروشندگی واجب به نظر برسد، دانش و تجربه بالایی است که نویسنده این کتاب دارد. جب بلانت، نویسنده این اثر، تجربه فراوانی در زمینه آموزش مهارت‌های فروشندگی و اصول سازمانی دارد و بهترین کسی است که می‌تواند به شما آموزش دهد چگونه از هوش هیجانی خود کمک بگیرید تا بیشتر و بهتر بفروشید!


بخشی از کتاب نقش هوش هیجانی در فروش

آرت در 23 سالگی ترفیع بزرگی گرفت. به قول خودش: "یک نفر از شرکت رفت و شانس یار من شد." او به عنوان نماینده فروش اجاره‌ای، قراردادهای بزرگ و مهمی که از سنش بعید بود را برای شرکت منعقد کرد و خوشبختانه دو عامل کمک کنند که یکی انگیزه بی نظیر برای موفق شدن و دیگری مشاوری فوق العاده بودن، بود را در کنار هم داشت. مشاور و مدیر فروش او جو، اسطوره شرکت بود و نامش روی همه جوایز و هدایای دریافتی شرکت و بیشتر مشتریان به چشم می‌خورد. جو با قدردانی از اشتیاق آرت برای یادگیری، او را در این کار مهم یاری کرد.


پیشنهادهایی برای علاقه‌مندان کتاب نقش هوش هیجانی در فروش

به علاقه‌مندان کتاب نقش هوش هیجانی در فروش پیشنهاد می‌کنیم که این کتاب‌ها را نیز در برنامه مطالعاتی خود قرار دهند:

کتاب 42 قانونی طلایی بازاریابی

اگر در مشاغل مربوط به بازاریابی فعالیت می‌کنید، با خواندن این کتاب نکاتی را یاد می‌گیرید که در این حوزه بسیار موثر هستند.

کتاب مدیریت خود

بسیاری از افراد برای اینکه در تجارت و کسب و کار موفق شوند، قبل از هر چیز نیاز دارند تا خود را به طرز صحیحی مدیریت کنند. این مساله، در کتاب مدیریت خود به خوبی توضیح داده شده است.

کتاب شما هم می‌توانید کارآفرین باشید

علاقه‌مندان به کارآفرینی باید از منابع آموزشی مختلفی کمک بگیرند تا دانش خود را درباره تاسیس کسب و کار گسترش دهند. این کتاب یکی از منابع مناسب به شمار می‌آید.



دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۶۲ مگابایت
تعداد صفحات
359 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۱:۵۸:۰۰
نویسندهجب بلانت
مترجمعاطفه برقعی
مترجم دوم یحیی علوی دهکردی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
sales EQ:how ultra high performers leverage sales-specific to close the complex deal.emotional intel
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۱/۰۵
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۶۲ مگابایت
۳۵۹ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.3
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
5
ستاره
33 ٪
4
ستاره
33 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
33 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتابی است بسیار به درد بخور و پر از مطالب خاص برای فروشندگان. هوش هیجانی نقش مهمی در فروشندگی داره که به نظرم همه باید بشناسیمش و از کاربردش اطلاع داشته باشیم. این کتاب،کتابی است که مخصوص فروشندگان هوش هیجانی رو پرورش میدهد. ترجمه هم به نظرم خیلی خوبه و در حفظ و امانتداری از مطالب نویسنده بسیار خوب عمل کرده.

1

ترجمه اش اصلا روان نیست، نمیشه فهمید چی میگه

3.3
(3)
79,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
نقش هوش هیجانی در فروش
نقش هوش هیجانی در فروش
جب بلانت
انتشارات نسل نواندیش
3.3
(3)
79,900
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر