0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
کمتر بحث کنید بیشتر عشق بورزید
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی کمتر بحث کنید بیشتر عشق بورزید

نویسنده:
لوری پون
ناشر:
ماه آوا
درباره کمتر بحث کنید بیشتر عشق بورزید

نقد و بررسی کتاب کمتر بحث کنید بیشتر عشق بورزید

کتاب کمتر بحث کنید بیشتر عشق بورزید نوشته لوری پون به زوج‌ها کمک می‌کند تا روابط عاطفی خود را بهبود بخشند و راهکارهایی برای برقراری ارتباط عاطفی و قوی‌تر با یکدیگر بیاموزند. نویسنده، لوری پون، با استفاده از دانش و تجربیات حرفه‌ای خود در زمینه وکالت و مشاوره زناشویی، به زوج‌ها نشان می‌دهد که چگونه با مهارت‌های مذاکره و ارتباط مؤثر، مشکلات و اختلافات را حل کرده و روابط خود را تقویت کنند. این کتاب به خوانندگان آموزه‌های مهمی را در خصوص مدیریت خشم، پاسخ به احساسات مختلف، و ایجاد اتصال عمیق‌تر در زندگی مشترک آموزش می‌دهد. اگر شما نیز در روابطتان با مشکلاتی مواجه هستید یا می‌خواهید رابطه‌ عاطفی خود را بهبود بخشید، مطالعه این کتاب می‌تواند به شما کمک زیادی کند تا به عشق و هم‌زیستی بیشتری دست پیدا کنید و روابطتان را به سمت پایداری و شیرینی بیشتر ببرید.

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های روانشناسی علاقه دارید حتما به دسته‌بندی روانشناسی فیدیبو سر بزنید.

درباره لوری پون

لوری پون، با ترکیب تحصیلات حقوقی از دانشگاه هاروارد و تجربیات زیاد در زمینه مشاوره زناشویی و روابط خانوادگی، به عنوان یک نویسنده و وکیل خانواده برجسته در ایالات متحده شناخته می‌شود. آثار او در زمینه‌های مشاوره زناشویی و تقویت روابط عاطفی مورد توجه قرار گرفته و مخاطبان بسیاری از نصایح و راهکارهای او بهره‌مند شده‌اند. با تدریس حقوق و پس از آن ورود به عرصه تلویزیون و رسانه‌ها، لوری پون توانسته است تا به مسائل خانوادگی و زناشویی به یک نگاه تازه و عمیق‌تر نگریسته و مشاوره‌های خود را به شکلی دست‌یافتنی و قابل درک برای عموم مردم ارائه دهد.

چرا باید کتاب کمتر بحث کنید بیشتر عشق بورزید را بخوانیم

کتاب حاضر به شما ابزارها و راهکارهایی ارائه می‌دهد تا به بهترین شکل ممکن با اختلافات و مشکلات در روابط عاطفی‌تان برخورد کنید. نویسنده، لوری پون، با توجه به تجربیات حرفه‌ای خود در زمینه وکالت و مشاوره زناشویی، به شما آموزش می‌دهد که چگونه از تدابیر موثری برای مدیریت خشم و احساسات ناگوار استفاده کنید. این کتاب به شما نه تنها مهارت‌های لازم برای حل اختلافات و بحث‌ها را آموزش می‌دهد بلکه به شما کمک می‌کند تا از ارتباطی عمیق‌تر و محبت‌آمیزتر با طرف زندگی‌تان بهره‌برده و روابطتان را به سمت پایداری و شادی بیشتر ببرید. اگر به دنبال بهبود روابط عاطفی‌تان و ایجاد اتصال قوی‌تر با نیمه‌ی دیگرتان هستید، مطالعه این کتاب می‌تواند یک گام مهم در این مسیر باشد و به شما کمک کند تا مشکلات رابطه را با مهارت و عشق حل کنید.

در بخشی از کتاب کمتر بحث کنید بیشتر عشق بورزید می‌خوانیم

هریک از زوجین در رابطه عاشقانه باید طوری رفتار کند که انگار در خط مقدم دفاع از همسرش قرار دارد. هر دو نفرتان عضو یک تیم هستید و مسئولیت محافظت و دفاع از همدیگر را بر عهده دارید. بخشی از این مسئولیت شامل دفاع از همسرتان در برابر حملات جسمی، احساسی و کلامی است اما توانایی شما برای حفظ حریم خصوصی در زندگی مشترک همانند حسی که به عنوان یک زوج به همبستگی دارید، حیاتی به نظر می‌رسد. همه این مسئولیت‌ها به شما کمک می کند تا مرزهایی استوار برای همسرتان ایجاد کنید و همچنین به شما اجازه می‌دهد تا محدوده مجاز رابطه خود و دنیای پر مخاطره پیرامونتان را بشناسید. وقتی آن خط دفاعی به خاطر اشتباه لفظی مورد تعرض قرار گیرد، اعتماد ضعیف می‌شود و رابطه زوج‌ها با آسیب جدی مواجه خواهد شد.

 پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب کمتر بحث کنید بیشتر عشق بورزید

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های روانشناسی علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو به راحتی در دسترس شما هستند، مطالعه کنید.


شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
524.۰۸ مگابایت
مدت زمان
۰۹:۲۷:۴۹
نویسندهلوری پون
مترجمعباس نتاج
راویرضا عمرانی
ناشرماه آوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۰/۲۴
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۲۴.۰۸ مگابایت
۰۹:۲۷:۴۹

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.7
از 5
براساس رأی 12 مخاطب
آرامش‌بخش 🌱 (1)
آموزنده 🦉 (1)
5
ستاره
91 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
8 ٪
6 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

تا الان نصف این کتاب رو گوش کردم و درسته برای زوجها گفته شده ولی نکاتی دارد که برای همه حتی مجردها کاربردی هست

5

خیلی کامل و مفید ، به همه زوج ها پیشنهاد میکنم با دقت گوش بدن . صدای راوی هم فوق العاده است

5

فوق العاده س. کاربردی و مفید. صدای آقای عمرانی هم که بسیار عالیه.

5

اين كتاب زندگيه منو عوض كرد خدا به نويسندش سلامتى بده

5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
آرامش‌بخش 🌱
پربار 🌳
آموزنده 🦉

خیلی بدرد بخوره

5

عالی بود

4.7
(12)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
62,400
٪30
43,680
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کمتر بحث کنید بیشتر عشق بورزید
٪30
کمتر بحث کنید بیشتر عشق بورزید
لوری پون
ماه آوا
4.7
(12)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
62,400
٪30
43,680
تومان