0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی

معرفی، خرید و دانلود کتاب بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی

چشم اندازهایی از تاریخ معاصر جهان ۲
درباره بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی
به یاد آوردن هر رویدادی بستگی به نحوۀ به خاطر سپردن آن دارد. بهترین درک از تاریخ حاصل کندوکاو چشم‌اندازهای مختلف است: دوره‌های زمانی متفاوت، فرهنگ‌های متفاوت، ایدئولوژی‌های متفاوت. مجموعه کتاب‌های «چشم‌اندازهایی از تاریخ معاصر جهان» از دیدگاه‌های مختلف به رویدادهای سرنوشت‌ساز تاریخ معاصر می‌پردازد. هر جلد با استفاده از منابع دست اول و دوم، اطلاعات زمینه‌ای، مباحث پیرامونی و روایت‌های اول شخص افراد نگاهی دارد به یکی از رویدادهای مهم تاریخ معاصر جهان. تمام کتاب‌های این مجموعه دارای فهرست مطالب توضیحی، گاهشمار، کتابشناسی و نمایه است. «چشم‌اندازهایی از تاریخ معاصر جهان» به دانشجویان و پژوهشگران کمک می‌کند تا مهارت‌های فکری و نقادانۀ خود را بهبود بخشند و بر آگاهی خود از جهان بیفزایند و درک بهتری از دیدگاه‌های بین‌المللی در خصوص رویدادهای تاریخی پیدا کنند. بمباران اتمی هیروشیما و ناگازاکی از بحث‌برانگیزترین رویدادهای تاریخ جنگ جهانی دوم است: آیا استفاده از بمب اتمی برای پایان دادن به جنگ ضرورت داشت؟ کشتن ۲۰۰ هزار نفر با دو بمب اتمی بدتر بود یا مرگ ۵۰۰ هزار نفر و حتی بیشتر با بمب‌های متعارف؟ کشتن غیر نظامیان برای نجات جان تعداد بیشتری از آن‌ها توجیه‌پذیر است؟ نظرها در این باره موضوع بسیار متفاوت‌اند. در این کتاب این واقع را از منظر افراد مختلف می‌خوانیم، از ترومن رئیس‌جمهور وقت آمریکا گرفته تا خلبان هواپیمای بمب‌افکن، شاهدان حادثه، فیزیکدان هسته‌ای، روزنامه‌نگاران، فعال صلح ژاپنی و غیره.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
3.۷۳ مگابایت
تعداد صفحات
188 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۱۶:۰۰
نویسندهسیلویا انگدال
مترجمشهربانو صارمی
ناشرگروه انتشاراتی ققنوس
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The atomic bombings of Hiroshima and Nagasaki
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۰/۲۲
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳.۷۳ مگابایت
۱۸۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
5
ستاره
33 ٪
4
ستاره
33 ٪
3
ستاره
33 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

متن کتاب بسیار خوب و روانه. توضیحات خوبی راجع به واقعه میده و هم از نگاه مدافعین و منتقدین استفاده از بمب اتمی موضوع رو بررسی اجمالی می‌کنه. در نهایت هم داوری رو به عهده خواننده می‌ذاره. فقط ی نکته بدی که وجود داره به نظر ساختار نگارش کتاب برای تبدیل اون به کتاب الکترونیکی مناسب نیست.

5

برای کسی که اطلاعی از وقایع هیروشیما و نارگازاکی نداره مفیده و موضع گیری و تعصب خاصی نداره صرفا نظرات مختلف رو منعکس کرده

4
(3)
69,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
بمباران اتمی هیروشیما و ناگازاکی
بمباران اتمی هیروشیما و ناگازاکی
سیلویا انگدال

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی
بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی
چشم اندازهایی از تاریخ معاصر جهان ۲
گروه انتشاراتی ققنوس
4
(3)
69,000
تومان