0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
خدایان تشنه اند
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی خدایان تشنه اند

درباره خدایان تشنه اند

کتاب صوتی «خدایان تشنه‌اند» حکایت زندگی و فعالیت اجتماعی و انقلابی نقاشی است که در عین داشتن روحی طاغی، نظریاتی تعصب‌آمیز نیز نسبت به انقلاب دارد. آناتول فرانس زندگی پُرتلاطم این نقاش را در دوران وقایع انقلاب کبیر فرانسه دنبال می‌کند و تصویر روشنی از زندگی خصوصی او و مسائل روزمره دوره خفقان و ارعاب، پیش چشم شنونده می‌گذارد. درونمایه اصلی قصه، تعصبات مرامی است.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
502.۳۸ مگابایت
مدت زمان
۰۹:۰۴:۳۱
نویسندهآناتول فرانس
مترجمکاظم عمادی
راویمهرداد ضیایی
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۳/۲۶
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۰۲.۳۸ مگابایت
۰۹:۰۴:۳۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2.3
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
66 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
33 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

کتاب با اینکه به ظاهر رمان و داستان بود، به نظرم بیشتر تاریخی بود. بهتره اولین کتابی نباشه که در مورد انقلاب و شورش و حکومت و... خونده می‌شه. به نظرم بهتره وقتی سراغ این کتاب برین که یک پیش زمینه کلی در مورد انقلاب فرانسه و جنگ‌های اروپا داشته باشین. مثلا کتاب دزیره که بسیار جذاب‌تر از این کتاب هست رو بخونین یا گوش کنین. من تقریبا صد تا کتاب صوتی توی فیدیبو گوش‌کردم و هیچوقت نگفتم صدای گوینده خوب نیست. ولی این‌بار می‌گم. چند تا مشکل اساسی داشت. اول اینکه احساس می‌کنم فیدیبو سرعت گویندگی تمام کتاب‌های صوتی رو کم می‌کنه. من اغلب کتاب‌ها رو وقتی با سرعت معمولی گوش می‌دم کلماتشون کش‌دار و لحن گفتارشون مسخره به نظر می‌رسه. با سرعت ۱.۲ تازه انگار معمولی می‌شه. مثلا من این کتاب رو با سرعت ۱.۶ گوش دادم و به نظرم خوب بود. کمتر از سرعت ۱.۴ فقط وقت‌گیر می‌‌شه! مشکل بعدی این بود که گوینده روی کلمات مهم اصلا تاکید نمی‌کرد و لحنش کاملا یکنواخت بود. مثلا توی فصل ۹ وقتی جمله خدایان تشنه بودند، ادا شد باید یک لحن قوی و با مکس و جذبه خاصی شنیده می‌شد چون خب این اسم کتابه! ولی خیلی معمولی و گذرا خوندن و رفتن! فراز و فرود صدا در کل کتاب اصلا جالب نبود.

3

کاش راوی این شاهکار فوق العاده، لااقل یک بار از قبل کتاب رو می خوند. صداشون عالی بود اما تا حالا اینهمه اشتباه لحن از یک راوی ندیده بودم. کاش هر کسی که فکر می کنه تغییر آنی و فوری سیاست مشکلی رو حل می کنه و تمام شکاف های فرهنگی و اقتصادی پر می شن این کتاب رو بخونه و فقط یه کم فکر کنه.

2.3
(3)
48,000
٪30
33,600
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
خدایان تشنه اند
خدایان تشنه اند
آناتول فرانس

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
خدایان تشنه اند
٪30
خدایان تشنه اند
آناتول فرانس
نوین کتاب
2.3
(3)
48,000
٪30
33,600
تومان