0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
تحول شخصی با آموزه های گرجیف
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب تحول شخصی با آموزه های گرجیف

نویسنده:
گیل فریدمن
درباره تحول شخصی با آموزه های گرجیف
ایده‌ها و مفاهیم بسیاری در این کتاب وجود دارند. از خواننده درخواست نشده است که به هر یک از آن‌ها ایمان بیاورد. خواننده باید این ایده‌ها و روش‌ها را درک کند و از صحت و سقم آن در زندگی‌اش آگاه شود و ممکن است تعدادی از ایده‌ها را مفید و بقیه را بی فایده و یا حتی کاملا دور از فهم بیابد. از آنچه مفید می‌دانید استفاده کنید و بقیه را نادیده بگیرید. حتی یک ایده در این کتاب می‌تواند یک تغییر بزرگ در زندگی‌تان ایجاد کند. بنا بر توصیه‌های گرجیف اگر شما می‌توانید فردی را به من نشان دهید که می‌تواند کاری را به درستی انجام دهد، مانند درست کردن قهوه خوب با اجرای همه تکنیک‌های آن، من می‌توانم به او کارهای دیگری را آموزش دهم. اگرچه درک و پیاده کردن مکتب عملکرد(کار) گرجیف دشوار و زمان بر است، اما این کتاب می تواند شروع خوبی برای مبتدیان عملکرد باشد تا با مفاهیم و ایده های عملکرد از طریق گیل فریدمن(نویسنده کتاب) آشنا شوند. او سعی کرده است با مثال های متعدد و تشبیه آن به زندگی روزمره ما دریچه ای را بر روی خوانندگان باز کند تا بتوانند دیگر کتاب های گرجیف و شاگردانش را بخوانند تا آن را در زندگی خود به کار گیرند و به پیشرفت درونی در تمامی ابعاد زندگی خود برسند
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۵۱ مگابایت
تعداد صفحات
216 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۱۲:۰۰
نویسندهگیل فریدمن
مترجمنیما شلماشی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Gurdjieff,a beginner's guide:how changing the way we react to misplacing our keys can transform our
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۲/۲۶
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
37,900 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۵۱ مگابایت
۲۱۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3
از 5
براساس رأی 5 مخاطب
5
ستاره
20 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
60 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
20 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

جورج ایوانویچ گورجیف این شخص، شیطانی ترین شخصیت سده اخیر است که پایگذار بسیاری از انحرافات فکری و عرفانی این سال ها می باشد . او چهرهایی  را تحویل جامعه جهانی داده است که یکی از آنها اوشو بوده که مبنای بسیاری از جهش های اشتباه اخلاقی را رقم زد او می گوید گورجیف از فروید اهمیت بیشتری دارد چرا که او در مسیر روانشناسی واقعی گام برداشته است ! گورجیف شخصیت بسیار پیچیده ای دارد که برای نمونه ، او آموزهای ادیان باستان را جمع آوری و تحلیل و نهایتا با هم ترکیب کرد و اندیشه های بسیار عجیبی را بوجود آورد که حتی این اندیشه های منحرف رو کلیساهای آمریکا هم نپذیرفتند ! عجیب تر آنکه وی طی دیداری که با رئیس سازمان امنیت ارتش بریتانیا انجام داد او را به جمع مریدان خود کشاند  و بعد از آن دیدار یک مامور عالی رتبه به حلقه مریدان یک درویش پیوست ... (توجیه این عمل واقعا غیر ممکن است ...  !) او که یک رقص شناس روس بیش نیست !  و مروج موسیقی های خاص است و غالیا رقص های مطروحه وی توسط کابالیست ها انجام می شود ! حال این تامل ایجاد میشود که او چگونه به خود اجازه داده است که در حوزه مذهب و روانشناسی وارد شود !

3

اسم گرجیف رو اولین بار تو یکی از سخنرانی های اوشو شنیدم و با تحقیقی که تو نت داشتم میتونم بگم به یکی از شخصیت های مرموز و مورد علاقم تبدیل شد, ولی متاسفانه هیچکدوم از کتاباشو نخوندم, امیدوارم این کتاب کمی به شناخت افکارش بهم کمک کنه. بعد از خوندن کتاب نظرم رو در موردش میگم.

5

پرده پندار را میباید درید ❤️❤️❤️❤️زر نداری مشت خود را وا مکن

3

او در سکوت عملا جلو رفت و شاگردی تربیت کرد

3
(5)
69,900
٪30
48,930
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تحول شخصی با آموزه های گرجیف
٪30
تحول شخصی با آموزه های گرجیف
گیل فریدمن
انتشارات نسل نواندیش
3
(5)
69,900
٪30
48,930
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر