0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مشتری اتوماتیک

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی مشتری اتوماتیک

ساخت یک کسب وکار اشتراکی در هر صنعتی
نویسنده:
جان واریلو
درباره مشتری اتوماتیک
جان واریلو بنیان‌گذار شرکت «سیستم سازنده ارزش» است که به صاحبان کسب‌ وکارها کمک می‌کند ارزش کسب‌وکار خود را افزایش دهند. در طی دو دهه اخیر، جان واریلو به صاحبان کسب‌وکارها کمک کرده تا شرکت خود را با بالاترین قیمت ممکن به فروش برسانند. او مزایای ساخت یک کسب‌وکار اشتراکی را دیده و تجربه کرده است. این تجربه را هم در کمک به سایرین، و هم در زمانی که خودش صاحب کسب‌وکار بوده، به دست آورده است. او کتاب دیگری به نام «ساخته شده برای فروش» را نیز تالیف کرده است که یکی از کتاب‌های پرفروش آمازون می‌باشد. کتاب مشتریان اتوماتیک به طور دقیق توضیح می‌دهد که چطور می‌توانید ذهنیت خود را از فروش محصول یا خدمات به مشتریان دور کرده و به سمت ساخت کسب‌وکاری که فروش قابل تکرار دارد، ببرید. در این کتاب برای هر یک از ۹ مدل اشتراکی شناسایی شده، شرکت هایی را بعنوان نمونه معرفی کرده است. فرض اساسی این کتاب آن است که «مشترکان»، بهتر از «مشتریان» هستند. اگر مشترک نداشته باشید، هر ماه، شمارنده تعداد فروش‌های شما مجددا روی صفر تنظیم می‌شود و شما مدام برای تکمیل دفتر ثبت وضعیت کسب‌وکار خود استرس دارید. اما وقتی مشترک داشته باشید، میدان دید بهتری پیدا می‌کنید و می‌توانید کسب‌وکاری بسازید که با قیمت بهتری به فروش برسد. با خواندن کتاب مشتریان اتوماتیک شما در هر زمینه تجارت که مشغول به فعالیت هستید، یک مدل اشتراک سودآور بسازید.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
387.۱۵ مگابایت
مدت زمان
۰۷:۰۲:۴۷
نویسندهجان واریلو
مترجمفریبا سبزچمنی
راویمهیار ستاری
ناشرشادن پژواک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۲/۱۳
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۸۷.۱۵ مگابایت
۰۷:۰۲:۴۷

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

من کامل گوشش دادم، بیشتر مناسب کارهای خدماتی هستش، و اقتصاد کشورهای پیشرفته که سیستم اعتباری واقعا کارمیکنه. ولی درکل میشه نکات خوبی ازش درآورد.

5

واقعا بی نظیره فقط به شرطی که به دنبال خلاقیت و راه اندازی یک بیزینس اشتراکی هستید جمله ی قشنگش این بود مشترک بهتر از مشتری

5
(3)
28,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مشتری اتوماتیک
مشتری اتوماتیک
ساخت یک کسب وکار اشتراکی در هر صنعتی
شادن پژواک
5
(3)
28,000
تومان