0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
رشد فروش ماورایی
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی رشد فروش ماورایی

دستیابی به رشد سریع و سودآور
نویسنده:
جک دیلی
درباره رشد فروش ماورایی
چطور سریع و سودمندانه رشد کنید. سیستم‌ها و فرآیندهای سنجیده‌شده در سطح کوچه و بازار. جک دیلی یک مربی فروش و یک متخصص آموزش فروش باتجربه و الهام‌بخش است. جک از بیش از ۲۰ سال تجربه‌ی کسب‌وکاری بهره‌مند است، شامل چندین دوره به‌عنوان مدیرعامل شرکت‌هایی که به سرعت در حال رشد بوده‌اند. نقش قبلی جک به‌عنوان یک مربی فروش به او کمک کرده است که مربی‌گری فروش‌ خود را ابداع کند. او نویسنده‌ی کتاب‌هایی از جمله" استراتژی‌های فروش که واقعاً کار می‌کنند" و " انگیزه‌بخش‌های فروش روزانه"‌ است و کتاب رشد فروش ماورایی او یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز در زمینه فروش و باراریابی بوده است. جک دیلی در کتاب رشد فروش ماورایی؛ چکیده‌ی فلسفه‌ی فروش را معرفی می‌کند، که در سه چیز خلاصه می‌شود: ۱-ساختن یک فرهنگ برنده که کارکنانتان در آن از رفتن به سر کار واقعاً هیجان‌زده شوند. ۲- عضوگیری از افراد درست. ۳- ایجاد اعتماد در خریداران برای متمایز شدن از رقبا. موفقیت در فروش هیچ ربطی به محصول، خدمات، استراتژی یا تاکتیک ندارد. همه‌اش به طرز برخورد و جاه‌طلبی فرد برمی‌گردد. باقی‌اش می‌تواند آموخته شود. به همین خاطر است که استعدادهای واقعی را در در مکان‌هایی غیزمنتظره پیدا می‌کنید و همیشه باید در حال استخدام باشید. فروش انتقال اعتماد است. موفقیت‌تان بر اساس محصولات و امکانات‌تان تعیین نمی‌شود، بلکه بر اساس استخراج اطلاعات از مشتریان‌تان است، پیشنهادها را با نیازهای مشتریان سازگار کنید و به آن‌ها کمک کنید و واقعا ارزشی اضافه کنید. رویکردی اتخاذ کنید که به ساختن اعتماد کمک کند، و ازین اطمینان حاصل کنید که در مسیر خوش بگذرانید.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
293.۲۴ مگابایت
مدت زمان
۰۵:۲۰:۱۴
نویسندهجک دیلی
مترجمفریبا سبزچمنی
راوی محسن زرآبادی پور
ناشرشادن پژواک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۱/۰۶
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۹۳.۲۴ مگابایت
۰۵:۲۰:۱۴

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 16 مخاطب
5
ستاره
68 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
18 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
12 ٪
12 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

این کتاب به درد مدیران شرکت ها می خوره چون دائم داره در مورد اینکه چطور با کارمندانتان برخورد کنید تا شرکت بازده بالایی بده صحبت می کنه. عملا به کار من نیومد .

5

یه کتاب از یه انسان خودساخته و برخاسته از صفر. خیلی زیبا به جنبه های مختلف برای رشد یک تجارت از دید رییس شرکت، کارمندان و مشتریان میپردازه.

5

تکنیک ‌های فروشی که می‌گه مخصوصا قسمت ارزش قائل شدن برای کارمندها خیلی خوبه. ارزش ده ساعت وقت من رو داشت، حتما دوباره گوش می‌دم.

5

حتما بخوانید رفقا. کتاب بسیار خوبی در زمینه فروش ?

1

فوق‌العاده حتماً حداقل یک بار توصیه می کنم

5

کتاب مفید و آموزنده برای فروش

3

کتاب خوبی بود توصیه میشه

5

خیلی خوب بود

5

ممنون فیدیبو

5

حرف نداره

نمایش 2 نقد دیگر
4.1
(16)
28,000
٪50
14,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
رشد فروش ماورایی
٪50
رشد فروش ماورایی
دستیابی به رشد سریع و سودآور
شادن پژواک
4.1
(16)
28,000
٪50
14,000
تومان