0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
هربار که معنی زندگی را فهمیدم، عوضش کردند

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی هربار که معنی زندگی را فهمیدم، عوضش کردند

درباره هربار که معنی زندگی را فهمیدم، عوضش کردند
در کتاب «هر بار که معنی زندگی را فهمیدم، عوضش کردند» بسیاری از فیلسوف‌های کلاسیک و مدرن، از اپیکور گرفته تا کامو، همه دور هم جمع شده‌اند تا درک جدیدی از زندگی و روزمره‌های آن به ما بدهند. «دانیل مارتین کلاین» در این کتاب با استفاده از تجربیات و دانش آکادمیک خود سعی کرده چهره‌ی جدیدی از فلسفه را به مخاطبان نشان دهد. در این کتاب بیشتر تمرکز نویسنده، روی فلسفه‌ی غرب است و از فلسفه‌ و مکاتب شرقی چندان حرفی نزده است، به جز اشاراتی کوتاه به بودا و عرفان شرقی. کلاین با این که تمام تلاشش را می‌کند تا از طریق منطق و عقل به معنای زندگی دست پیدا کند، باز هم به مسائل معنوی می‌رسد. به همین دلیل در کتابش ردپای مذهب و آیین‌های مختلف هم دیده می‌شود. تا جایی که فیلسوف‌های مدرنی که به خدا اعتقادی ندارند را نقد می‌کند و جوابیه‌های محکمی به این افراد می‌دهد. درواقع جستجوی معنا و مفهوم زندگی، هدف اصلی نویسنده و انگیزه‌ی او برای نوشتن این کتاب است. پیش از این «یوستین گوردر» در کتاب «دنیای سوفی» با ابتکار زیاد فلسفه را به زبانی شیرین و آسان بازگو کرده بود. برای کسانی که همیشه در درک فلسفه و مکاتب عجیب و غریب آن سردرگم می‌شوند، خواندن چنین کتاب‌هایی راه‌گشا و راهنمای خوبی برای شروع مطالعات فلسفی هستند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
222.۳۷ مگابایت
مدت زمان
۰۵:۲۲:۴۵
نویسنده دانیل مارتین کلاین
مترجمحسین یعقوبی
راویوحید رونقی
ناشررادیو گوشه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۱۲/۲۷
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۲۲.۳۷ مگابایت
۰۵:۲۲:۴۵

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 76 مخاطب
آموزنده 🦉 (3)
پربار 🌳 (3)
5
ستاره
51 ٪
4
ستاره
26 ٪
3
ستاره
9 ٪
2
ستاره
6 ٪
1
ستاره
6 ٪
32 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

محتوای کتاب بسیار جذاب بوده و با پی گرفتن روشی مناسب به خوبی ذهن را درگیر می‌کند. کوتاه بودن هر بخش و توضیحات روشن آن به گیرایی کتاب می‌افزاید. ترجمه‌ی کتاب، ادبی و متناسب با محتوای آن است گرچه چند مورد ترجمه‌ی غیر روان را می‌شد حس کرد که قابل چشم پوشی است. راوی کتاب نیز در روایت آن تا حد خوبی موفق بوده‌اند گرچه اشتباهاتی مخصوصا در خوانش اسامی خاص داشتند. به طور کلی کتابی بسیاز جذاب است که باید چندبار به آن گوش کرد یا آن را خواند.

4

بسیار کتاب خوبیه و به نظرم خوندنش مخصوصا برای نوجوانان و جوانان خیلی لازمه چون تونا را با سرنخ هایی راجع به زندگی و معنای اون، فلسفه غرب و نوع نگاه اونها با زندگی به شکلی خیلی روان و ساده و البته کاربردی اسنا میکنه. راویش هم که واقعا با تسلط به معنا متن را میخونه، سرعت مناسب، اوج و فرود خوب. توصیه میکنم حتما بخونید..

5

فوق‌العاده بود، مطالب بسیار جالبی مطرح شده که واقعا ارزش گوش کردن را دارد، پیشنهاد میکنم هنگام گوس کردن حتما آمادگی یادداشت برداری را داشته باشید بعضی جملات و نکته ها رو باید برای همیشه به خاطر بسپاریم

4
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

با عرض سلام. متن کتاب بسیار روان است ولی بیان راوی به گونه ای هستش که تند تند می‌خونند، در این کتاب نیازه که روی مطالب تامل بشه. صدای گوینده و نوع بیان شون برای کتاب های انگیزشی بسیار مناسب تر هستش. موفق باشید.

4

۱۰/۸ این کتاب فوق العادست و حقیقتا گوینده، ترجمه و محتواش بی ماننده. طوری کتاب نوشته شده که حتی برای کسی که از فلسفه هم سر در نمیاره، مفاهیم عمیقی از اون بشه استخراج کرد که واقعا ارزشمندش کرده.

5

کتاب فلسفی باحالیه واقعا قلم خوبی داره نویسنده مثال ها و توضیحاتی که برای راحت تر کردن فلسفه و نظریات مختلف فیلسوف ها میگه از قشنگی های کتابه به نظر شخصی من ارزش خوندن یا گوش دادن داره

3

کتاب فلسفی هست که به زبان ساده‌تر از بقیه کتابهای مشابه، درباره دیدگاه فلاسفه مختلف توضیح میده و زیاد هم طولانی نیست. درکل ارزش یکبار شنیدن داره

3

در کل کتاب خوبی بود ولی موقع شنیدن باید تمرکز کافی را داشته باشید چون روند خوانش بنظرم یکنواخته و باعث میشه شنونده از ریتم متن کتاب خارج بشه

5

کتاب پرمعنا و زیبایی بود بطوریکه هر چند وقت یکبار دلم میخواهد دوباره قسمتهایی از آن را بشنوم. جناب آقای رونقی هم بسیار عالی کتاب را خوانده اند.

4

خیلی خوب بود،هم محتوای کتاب هم گویندگی کتاب.لذت بردم. برای کسایی که به فلسفه علاقه دارن،حتی برای سطح های مبتدی(مثل خودم)پیشنهاد میکنم?

نمایش 22 نقد دیگر
4.1
(76)
آموزنده 🦉 (3)
74,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
هربار که معنی زندگی را فهمیدم، عوضش کردند
هربار که معنی زندگی را فهمیدم، عوضش کردند
زیست با استفاده از خرد فلاسفه ی بزرگ

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
هربار که معنی زندگی را فهمیدم، عوضش کردند
هربار که معنی زندگی را فهمیدم، عوضش کردند
دانیل مارتین کلاین
رادیو گوشه
4.1
(76)
آموزنده 🦉 (3)
74,000
تومان