0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مردان مریخی زنان ونوسی

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی مردان مریخی زنان ونوسی

نویسنده:
جان گری
درباره مردان مریخی زنان ونوسی
کتاب صوتی «مردان مریخی، زنان ونوسی» نوشته دکتر جان گری است. این کتاب درباره شیوه‌های جدید تخفیف تنش در روابط زناشویی و ایجاد عشق و مهر بیشتر، از طریق تشریح تفاوت‌های میان زن و مرد بحث می‌کند وسپس پیشنهادهای عملی درباره تخفیف ناراحتی‌ها و دلسردی‌ها مطرح می‌شود تا موجب شادی و صمیمیت بیشتر شما شود. نیازی به این نیست که روابط زناشویی تا این حد ناخوشایند باشند. تنش موجود در روابط زناشویی اغلب مردم، از آن روست که یکدیگر را درک نمی‌کنند. کتاب صوتی «مردان مریخی، زنان ونوسی» دستورالعملی برای ایجاد روابط مبتنی بر عشق و علاقه است. توضیح می‌دهد که چگونه زن و مرد در همه زمینه‌های زندگی با هم تفاوت دارند. زن و مرد نه تنها متفاوت از یکدیگر با هم ارتباط برقرار می‌سازند؛ بلکه در احساس، اندیشه، درک، واکنش و عشق با هم تفاوت‌های اصولی دارند و شاید بتوان گفت که زن و مرد انگار از دو سیاره متفاوت آمده‌اند، به زبان‌های متفاوت متکلم می‌کنند و به غذایی متفاوت احتیاج دارند. از همه اینها مهمتر، وقتی این اثر را می‌شنوید با شیوه‌های عملی متعددی برای حل مسائل ناشی از تفاوت‌های میان خود و همسرتان آشنا می‌شنوید. این کتاب تنها تحلیلی نظری درباره تفاوت‌های روانی نیست، بلکه راهنمایی عملی است که نشان می‌دهد چگونه می‌توانید روابطی مبتنی بر عشق و دوستی با همسر خود ایجاد کند. کتاب صوتی «مردان مریخی، زنان ونوسی» با ترجمه مهدی قراچه‌داغی و خوانش الیزا اورامی و اردلان شجاع کاوه منتشر شده است.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
696.۲۰ مگابایت
مدت زمان
۱۲:۳۷:۵۳
نویسندهجان گری
مترجم مهدی قراچه داغی
راوی اردلان شجاع کاوه
راوی دومالیزا اورامی
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۱۲/۲۷
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۶۹۶.۲۰ مگابایت
۱۲:۳۷:۵۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.4
از 5
براساس رأی 42 مخاطب
5
ستاره
28 ٪
4
ستاره
26 ٪
3
ستاره
16 ٪
2
ستاره
9 ٪
1
ستاره
19 ٪
22 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتاب خوبی بود من دوبار گوش دادم اما این کتاب وقتی مفید واقع میشه که طرف مقابل هم بخونه برای تفاهم نیاز هست هر دو از این واقعیتها اگاه بشن بنظرم تنهایی نمیشه رابطه رو درست کرد. اگه این مطالب رو در زندگی به کار ببریم بدون اینکه طرف مقابل هم درکی از ما داشته باشه هیچ فایده ای برای ما خانمها نداره وبه نفع اقایون تموم میشه و میدونم ومطمینم اونقدری که ما خانمها. برای رابطه بهتر تلاش میکنیم اقایون تلاش نمیکنن تا گوشی و تی وی در دسترس باشه حاضر نیستن کتاب بخونن😐 بعضی از مردا احساسات زیاد براشون اهمیت نداره

5

اونایی که بوق برداشتن و دارن خودشونو له می کنن که کتابای منسوخ نخونین، خیلی برای مفاهیم جدید هول شدن و لذت فداکاری رو نتونستن بچشن. خودخواه نباشیم. وقتی چیز جدیدی میبینیم قبلیا رو دود نکنیم. هر روز بی ریشه تر نشیم. کتاب بسیار مهم و ارزشمندیه و تشویق کننده به تامل! و جالبه، همه نظرات منفی از اونایی میاد که نخریدن کتابو!!

5

من از این کتاب خیلی یاد گرفتم بنظرم برای ما که با توجه به فرهنگمون همیشه از جنس مخالف دور بودیم خوندن این کتابها بسیار مهم هستش

2

فوق العاده است. سراسر این کتاب پر از مطالب با ارزش است. موثرترین کتاب برای خوشبختی. و البته بیان بی نظیر آقای شجاع کاوه و خانم اورامی.

3

این کتاب قدیمیه. در این سال ها ذهنیت و روحیه افراد به شدت تغییر کرده. به این مورد توجه کنید. مخصوصاً تأثیرات رسانه ها روی زن و مرد.

1

مفاهیم این کتاب قدیمی و منسوخه روانشناسی مثل علوم دیگه پیشرفت میکنه به ایده ها و آموزه های جدید بپردازید

1

مطالب خیلی خوبه ولی گویندگی گیرا و جذابی نداره و همین باعث میشه تمرکز خوبی برای شنیدن کتاب نداشته باشیم.

4

برای نسخه ی صوتی این هزینه خیلی زیاده

1

اشتراک فیدیبو نخرید یه سری کتاب مزخرف دارد الان من این کتابو میخوام بایدپول بدم

3

خیلی ابتدایی برای کسایی که شناخت خیلی کمی از مردان و زنان دارن خوبه

نمایش 12 نقد دیگر
3.4
(42)
69,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪50
مردان مریخی، زنان ونوسی
مردان مریخی، زنان ونوسی
چگونه روابط زناشویی خود را بهبود ببخشیم

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مردان مریخی زنان ونوسی
مردان مریخی زنان ونوسی
جان گری
نوین کتاب
3.4
(42)
69,000
تومان