0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
اصول سخنرانی به روش TED

معرفی، خرید و دانلود کتاب اصول سخنرانی به روش TED

راهنمای رسمی TED برای ارائه سخنرانی های عمومی
نویسنده:
کریس اندرسن
درباره اصول سخنرانی به روش TED
هدف این کتاب این است که راه رسیدن به معجزه سخنرانی موثر را به شما نشان دهد و شما را برای ارائه بهترین سخنرانی خود مجهز کند. اما بگذارید همین ابتدای کار بر یک نکته تأکید کنم. تنها یک راه خاص برای ارائه یک سخنرانی عالی وجود ندارد. دنیای دانش بسیار بزرگ و تنوع سخنرانان و مخاطبین بسیار زیاد است. هر تلاشی برای به‌کار گرفتن یک فرمول خاص می‌تواند نتیجه عکس بدهد. مخاطب فوراً داستان را می‌فهمد و احساس می‌کند که شما او را به بازی گرفته‌اید. در واقع، حتی اگر زمانی هم فرمول موفقی برایش وجود داشته، دیگر در طولانی‌مدت اثرگذار نخواهد بود. علت این است که نکته اصلی جذابیت یک سخنرانی خوب تازگی آن است. ما انسان هستیم. ما هرگز از چیزهای تکراری استقبال نمی‌کنیم. اگر سخنرانی‌تان کاملاً شبیه یک سخنرانی‌ باشد که مخاطب قبلاً شنیده است، قطعاً اثرگذار نخواهد بود. سخنرانی تکراری یا به عبارتی سخنرانی تقلبی آخرین چیزی است که مخاطب به سراغش می‌رود. پس نباید به توصیه‌های این کتاب به چشم قواعدی که یک راه مشخص را تجویز می‌کنند نگاه کنید. بلکه این کتاب را به ‌عنوان راهنمایی در نظر بگیرید که مجموعه‌ای از ابزار متفاوت را پیش‌روی شما قرار می‌دهد و شما می‌توانید ابزار مناسب خود و موقعیت سخنرانی‌تان را انتخاب کنید و از آن بهره ببرید. تنها کاری که باید برای سخنرانی انجام دهید این‌ است که چیز ارزشمندی برای گفتن داشته باشید و آن را به روش منحصر به فرد خود ارائه دهید. ممکن است برایتان خیلی طبیعی‌تر از آن‌چه فکر می‌کنید باشد. سخنرانی در جمع یک هنر دیرین است که در عمق ذهن انسان وجود دارد. اکتشافات باستان‌شناسی، مکانهایی ویژه گردهمایی های مردمی مربوط به صدها هزار سال قبل کشف کرده‌اند که در آنجا نیاکان ما به دور آتش جمع می‌شدند. در تمامی فرهنگ‌های روی کره زمین، همین‌طور که زبان بسط می‌یافت، مردم یاد گرفتند که قصه‌ها، امیدها و رویاهای خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۹۰ مگابایت
تعداد صفحات
322 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۴۴:۰۰
نویسندهکریس اندرسن
مترجمحنانه گرجی
ناشرنشر معیار اندیشه
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
TED talks : the official TED guide to public speaking
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۸/۰۸
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
55,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۹۰ مگابایت
۳۲۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 25 مخاطب
5
ستاره
56 ٪
4
ستاره
24 ٪
3
ستاره
12 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
8 ٪
9 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

این کتاب رو انتشارات آسمان خیال با پرداخت حق مالکیت معنوی یا کپی رایت اخلاقی، منتشر کرد و پس از فروش خوب بدون توجه به رضایت نویسنده اون برخی بازترجمه کردند، و اسم کتاب را کپی کردند. هم زمان ترجمه هاش هم ضعیف هست. ترجمه سرود آتشی بهترین ترجمه هست پیشنهاد می کنم بیارید. ممنونم.

5

واقعا لذت بردم هم از نویسنده و بیشتراز آن مترجم، من ترجمه های دیگه را هم مرور کردم هیچ یک به روانی این نیست . مؤید باشید

5

عالیه این کتاب اگر به همراهش آیین سخنوری از دیل کارنگی هم خونده بشه

4

مطالب حاشیه ای زیادی داشت ولی بطور کلی کتاب مفیدی بود

5

پی دی افشو بزارید

5

تا حالا که خوندم واقعا کتاب به عالیه

4

عالیه

5

کتاب خیلی خوبیه

5

کتاب خوبیه

4.2
(25)
20,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
اصول سخنرانی به روش TED
اصول سخنرانی به روش TED
راهنمای رسمی TED برای ارائه سخنرانی های عمومی
نشر معیار اندیشه
4.2
(25)
20,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر