0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
همشهری داستان جلد 102
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی همشهری داستان جلد 102

درباره همشهری داستان جلد 102

همشهری داستان از نشریه‌های پرباری است که اولین نسخه‌ی آن در تیر ماه سال 89 منتشر شد. این نشریه توانست طی مدتی کوتاه حال و هوای تازه‌ای به ادبیات و هنر داستان‌نویسی معاصر بدهد. شماره‌ی 102 از این نشریه در اردی‌بهشت سال 90 وارد بازار کتاب و نشریه شد. نسخه‌ی صوتی همشهری داستان شماره 102 به بهانه درگذشت «غلامحسین امامی» ناشر، نویسنده و کتاب‌فروش بزرگ و نام‌آشنای دنیای کتاب، به جامعه‌ی کتاب‌فروشان و پیش‌کسوتان نشر تقدیم شده است. به همین دلیل خیلی از بخش‌های این شماره از همشهری داستان، همه به نوعی با کتاب و کتاب‌خوانی ارتباط دارند.  صد و دومین شماره‌ی همشهری داستان در مهر ماه سال 98 با همکاری آوانامه منتشر شده است.

درباره‌ی کتاب صوتی همشهری داستان 102

همشهری داستان، همیشه یک رسالت بزرگ دارد و آن کشف قلم‌های ارزشمند و جوان است. این نشریه، نویسندگان جوانی که تازه دست‌به‌قلم شده‌اند، را در کنار بزرگان ادب ایران، در نظر می‌گیرد و با چاپ بهترین آثار این نویسندگان، فرصتی تازه و تاثیرگذار برای دیده شدن، به این آن‌ها می‌دهد. با این حال، در همشهری داستان 102، تمرکز اصلی مطالب، مقالات و داستان‌ها روی کتاب و کتاب‌خوانی است. در این شماره هم مانند شماره‌های قبلی این نشریه، راجع‌به ظهور جدیدترین تازه‌های نشرو ترجمه‌ها، اطلاعات جامع و مفیدی وجود دارد. در این کتاب صوتی، می‌توانید از برگزاری انواع نمایشگاه‌های کتاب در ایران و سایر کشورها، مطلع شوید. جشنواره‌ها و جوایز مختلف کتاب و کتاب‌خوانی و برندگان این جوایز هم، در این نشریه معرفی می‌شوند. گذشته از همه‌ی این‌ها، می‌توانید با نویسندگان جدید و گمنامی آشنا شوید، که کتاب‌هایشان بدون پیش‌بینی، از پرفروش‌های بازار کتاب شده است. در کنار همه‌ی این‌ها، مجموعه‌ای از برگزیده‌ترین داستان‌های کوتاه از نویسندگان ایران و جهان هم، در این نشریه گردآوری شده است. در بخش‌هایی از این نشریه، توصیه‌ها و راهکارهای نویسندگی برای علاقه‌مندان به داستان‌نویسی، آمده است. در نسخه‌ی صوتی همشهری داستان 102، سعی شده با توجه به فضا و احوالات، حال و هوای هر داستان و متن، به‌خوبی بازتاب داده شود.

در ادامه فهرست مطالب این نسخه از همشهری داستان آمده است:
سخن سردبیر، پرنده‌ها از متن کاشی‌ها گریخته‌اند، نیم‌رخ‌های زمان در تاریکی، تازه چی خوندی؟، تلاقی، زیارت، عصر پنجشنبه، زیرگذر بازارچه، ما دو سه رند عشرتی جمع شدیم این طرف، آزاد: جغرافیای اسارت در قلب تهران، گاهی گریه هم کردیم، در آن زمانه‌ی بی‌کتاب، انگار آن روزها را خواب بودیم.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
173.۶۲ مگابایت
مدت زمان
۰۳:۰۸:۲۸
نویسندهگروه نویسندگان
راویگروه گویندگان
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۷/۲۲
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۷۳.۶۲ مگابایت
۰۳:۰۸:۲۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
50 ٪
3
(2)
58,000
٪30
40,600
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
همشهری داستان جلد 102
٪30
همشهری داستان جلد 102
گروه نویسندگان
آوانامه
3
(2)
58,000
٪30
40,600
تومان