0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
همشهری داستان جلد 100

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی همشهری داستان جلد 100

درباره همشهری داستان جلد 100

همشهری داستان از نشریه‌های پرباری است که اولین نسخه‌ی آن در تیر ماه سال 89 منتشر شد. این نشریه توانست طی مدتی کوتاه حال و هوای تازه‌ای به ادبیات و هنر داستان‌نویسی معاصر بدهد. این شماره به پاس صدمین شماره‌ی انتشار این نشریه و به نشان بالندگی و تکامل، داستان‌هایی را از نویسندگان به‌نام و بزرگ فرهنگ و ادبیات ایران معاصر منتشر کرده است. همشهری داستان، همیشه یک رسالت بزرگ داشته و آن کشف قلم‌های ارزشمند و جوان است. این نشریه، نویسندگان جوانی که تازه دست‌به‌قلم شده‌اند، را در کنار بزرگان ادب ایران، در نظر می‌گیرد و با چاپ بهترین آثار این نویسندگان، فرصتی تازه و تاثیرگذار برای دیده شدن، به این آن‌ها می‌دهد. صدمین شماره‌ی همشهری داستان در خرداد دهمین سال انتشار این نشریه با همکاری آوانامه منتشر شده است.

درباره‌ی کتاب صوتی همشهری داستان 100

در همشهری داستان 100، راجع‌به ظهور جدیدترین تازه‌های نشرو ترجمه‌ها، اطلاعات جامع و مفیدی وجود دارد. در این کتاب صوتی، می‌توانید از برگزاری انواع نمایشگاه‌های کتاب در ایران و سایر کشورها، مطلع شوید. جشنواره‌ها و جوایز مختلف کتاب و کتاب‌خوانی و برندگان این جوایز هم، در این نشریه معرفی می‌شوند. گذشته از همه‌ی این‌ها، می‌توانید با نویسندگان جدید و گمنامی آشنا شوید، که کتاب‌هایشان بدون پیش‌بینی، از پرفروش‌های بازار کتاب شده است. در کنار همه‌ی این‌ها، مجموعه‌ای از برگزیده‌ترین داستان‌های کوتاه از نویسندگان ایران و جهان هم، در این نشریه گردآوری شده است. در بخش‌هایی از این نشریه، توصیه‌ها و راهکارهای نویسندگی برای علاقه‌مندان به داستان‌نویسی، آمده است. در نسخه‌ی صوتی همشهری داستان 100، سعی شده با توجه به فضا و احوالات، حال و هوای هر داستان و متن، به‌خوبی بازتاب داده شود.

در همشهری داستان شماره 100 چه می‌شنویم

این شماره با شماره‌های پیش از خود تفاوت‌های کوچکی دارد. برخی نویسندگان خوش‌ذوق، داستان‌های 100 کلمه‌ای نوشته‌اند. روایت‌هایی هم از مقاومت و آزادی خرمشهر آمده است. برخی چهره‌های بزرگ ادبی هم در حوطه‌ی نقد و نظر درباره‌ی داستان‌نویسی ایرانی، قلم‌زنی کرده‌اند. بخش هیجان‌انگیز این شماره مختص نویسندگانی است که تا صد سالگی نوشته‌اند یا در صد سالگی نخستین داستان‌شان را نوشته‌اند. در ادامه هم بهترین داستان‌های صد کلمه‌ای ادبیات جهان را می‌خوانیم. در ادامه فهرست مطالب این نسخه از داستان همشهری آمده است:

سرآغاز: روایت زندگی؛ همشهریِ داستان...، محمد صالح علا؛ روی ماه همشهری داستان، مسعود فروتن؛ تلگراف دادند هلال ماه دمید، احمد مسجدجامعی؛ داخلی 404، رسول صدرعاملی.

نامه: نامه‌ای از استاد نجف، ایرج پارسی نژاد.

داستان: شاپریون، محمد کشاورز؛ علفخوار خاموش، محمدرضا پورجعفری؛ صدا، محمدرضا گودرزی؛ روزن، احمد پوری؛ تصمیم، رضا فیاضی؛ مسافر اتاق شماره ۹۸، محمدجواد جزینی؛ شب شستن آویشن، احسان صفاپور؛ در تاریکی، محسن فرجی؛ خوش نشین، پاکسیما مجوزی؛ ترک‌شدگی، حمید سلیمی؛ اژدهاک، محمد بُربُر؛ لحد، محمدجواد اسعدی؛ گرسنگی، بابک زمانی؛ طوطی‌های آبی، هانس کریستین برانر، قاسم صنعوی؛ تل قرمز، جورج ساندرز، علی معصومی؛ منطق عشق، تامارا وبر، علی شاه‌مرادی.

روایت مستند: اشنو، مهرداد احمدی شیخانی؛ شب‌های محمره، مرتضی سرهنگی؛ خرمشهر هیچ وقت محمره نخواهد شد، محمدعلی آقامیرزایی؛ انگار نمی‌شناسی‌ام، محمد صالحی.

درباره داستان: معضل تم در داستان ایرانی، شاپور جورکش؛ نوستالژی جلونیامده، عنایت سمیعی؛ ردپای کم رنگِ نشانه‌ها و نشانه‌شناسی، مجید رضاییان؛ باشگاه نویسندگان صدساله، آرش خوش صفا؛ داستان در صد واژه، ساناز بهزادی.

باخوانندگان: اردشیر، سعیده محمدزکی گودرزی؛ چشم‌هاش، امید ذوالفقاری.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
202.۴۲ مگابایت
مدت زمان
۰۳:۳۹:۳۳
نویسندهگروه نویسندگان
راویگروه گویندگان
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۶/۰۹
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۰۲.۴۲ مگابایت
۰۳:۳۹:۳۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
58,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
همشهری داستان جلد 100
همشهری داستان جلد 100
گروه نویسندگان
آوانامه
0
(بدون نظر)
58,000
تومان