0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
میخائیل و مارگریتا

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی میخائیل و مارگریتا

ناشر:
ماه آوا
درباره میخائیل و مارگریتا
مثلث عشقی میخائیل بولگاکف، نویسنده مشهور مرشد و مارگریتا، یک مأمور پلیس مخفی استالین و مارگریتای فریبنده، برای هرسه آنها در روسیه دهه ۱۹۳۰ عواقب اجتناب ناپذیری دارد. زمانه‌ای که ابراز عقیده با قوانین حکومتی سانسور می‌شد و به طور ترسناکی، آیینه سرکوب سیاسی در جهان امروز است.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
898.۶۸ مگابایت
مدت زمان
۱۶:۰۹:۳۷
نویسنده جولی لکسترام هایمز
مترجمسودابه قیصری
راویرضا عمرانی
ناشرماه آوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۵/۲۸
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۸۹۸.۶۸ مگابایت
۱۶:۰۹:۳۷

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 72 مخاطب
اجرای روان 🎙️ (4)
گیرا 🧲 (2)
5
ستاره
37 ٪
4
ستاره
38 ٪
3
ستاره
11 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
8 ٪
47 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

اجرای عالی رضا عمرانی و آهنگ های زیبا و به جا و دید خوبی که به کشور کمونیستی شوروی در زمان استالین میده و شاید بشه گفت برای درک بهتر رمان مشهور مرشد و مارگاریتا بد نیست از نکات مثبت این کتاب هست. پر از توصیفات و حواشی که باعث کم شدن جذابیت کتاب میشه و داستان خیلی ساده و بدون هیچگونه جذابیتی داشت به نظر من ارزش وقت گذاشتن رو نداشت و باعث شد پشیمان بشم کتابهای خیلی بهتری هست که در این عمر کوتاه میتونیم وقت بذاریم و لذت بیشتری ببریم.

4
اجرای روان 🎙️

اجرای خوب و رونی داشت ، فضا سازی اول داستان و مانوس شدن با حال و هوای مسکو در زمان شوروی سابق برای ما که آشنایی کمی با شرایط اون زمان داریم یه مقدار زمان بر هست . به نظرم یه مقدار به خودتون و نویسنده فرصت بدید و داستان رو جلو ببرید. ارزش وقت گذاشتن و عبرت گرفتن رو داره.

5

مدتی بود کتابی نخونده بودم که هم جنایی-معمایی نباشه ، هم کشدار نباشه ،هم کشش داشته باشه. خیلی از این کتاب خوشم اومد. توصیف زیاد داشت (و من با توصیف حال نمی کنم ) ولی انقدر توصیف ها لطیف و زیبا بودند که اصلا اذیت نمی کرد.

3

مرشد و مارگاریتا رو خوندم. ترکیب طنز سیاسی، ایمان مذهبی عمیق و دیوانگی خالص بود. حالا از #کتاب_بعدی_من میخوام ببینم چطور جرات کرد در دهه ۳۰ مسکو که به همه چیزایی که به سرش رفته بود بخنده؟

3

زیاد عشق رو داستان القا نمیکنه و تهش هم چنگی ب دل نزد به نظرم کتاب خوبیه ولی نه در حد یه شاهکار داستانش خوبه ولی نویسنده اونقدر که رو توصیفات کار کرده رو جذابیت و هیجان داستان کار نکرده

4
اجرای روان 🎙️
تلخ ☕️
گیرا 🧲

از اجرای همیشه فوق العاده جناب عمرانی که بگذریم، داستان بسیار پر جزئیات و قشنگی بود. پایانش بنظرم نسبتا خوب بود و اونطور که انتظار داشتم تلخ و بد نشد. گرچه ماهیت این داستان پر از درده.

5

کتاب زیبایی بود، برهه ای از زندگی نویسنده مرشد و مارگریتا به صورت یک رمان مستقل که باعث میشه حس و درک بهتری از اثرش پیدا کنی. و حواشی اجتماعی و تاریخی دوره زندگی کتاب رو جذابتر میکنه.

5

صدا و تسلط آقای عمرانی بر کتاب فوق العاده و داستان را شنیدنی تر کرده است. ضمن آنکه نویسنده نیز لحظات داستان را بسیار ملموس و عمیق به توصیف در آورده است. از همراهی با این کتاب لذت می برید.

4

یک کتاب عالی برای روزهای بارانی...با طمانینه گوش کنید...موسیقی و اجرا عالی است...عاشقانه ای تلخ در فضای سنگین و پرتشویش روسیه ی استالینی

4

یکی از بهترینهای رمانتیک و در عین حال پر از نکات اخلاقی و باورهای انسانی و نشانگر فضای تاریک و سیاه خفقان و دیکتاتوری در طول تاریخ

نمایش 37 نقد دیگر
3.9
(72)
اجرای روان 🎙️ (4)
70,200
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
میخائیل و مارگریتا
میخائیل و مارگریتا
داستانی شگفت انگیز از عشق، خیانت و سانسور ...

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
میخائیل و مارگریتا
میخائیل و مارگریتا
جولی لکسترام هایمز
ماه آوا
3.9
(72)
اجرای روان 🎙️ (4)
70,200
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر