0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
نیروی بیکران تفکر مثبت

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی نیروی بیکران تفکر مثبت

درباره نیروی بیکران تفکر مثبت

برای داشتن یکی زندگی شاد و پر از آرامش نیازی نیست که حتما در زندگی فرد شکست خورده و مایوسی باشید. شما می‌توانید همیشه و در همه حال پر انرژی و شاداب باشید و زندگی‌تان را به لذت و خشنودی گره بزنید. نورمن وینسنت پیل در کتاب صوتی نیروی بیکران تفکر مثبت به شما کمک می‌کند تا قدرت واقعی درونی خود را بشناسید و زندگی‌تان را به اوج خوشبختی برسانید. این کتاب یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های دنیاست که شنیدن نسخه‌ی صوتی آن به شما این باور را القا می‌کند که زندگی‌تان را همانطور که دوست دارید تغییر دهید و با لذت و اعتماد به نفس بیشتر فردی موفق و شاداب باشید که همیشه نگرشی مثبت دارد.

درباره کتاب صوتی نیروی بیکران تفکر مثبت

کتاب صوتی نیروی بیکران تفکر مثبت با عنوان اصلی «The Power of Positive Thinking» اثر نورمن وینسنت پیل است. این کتاب در دسته کتاب‌های روانشناسی با موضوع خودشناسی و تفکر مثبت اولین بار در سال 1952 منتشر شده است. شهرت و محبوبیت این کتاب به قدری در سراسر دنیا زیاد بوده است که بارها ترجمه و تجدید چاپ شده است.

نورمن وینسنت برای نوشتن این کتاب از تجربیات خود به عنوان یک کشیش استفاده کرده و راهکارهایی را در طول 17 فصل برای کسب آرامش و لذت در زندگی ارائه می‌دهد. او در این کتاب توضیح می‌دهد که انسان با ذهنی پر قدرت آفریده شده است و اگر ذهن خود را در جهت تفکر و نگرش مثبت هدایت کند می‌تواند از انرژی مضاعفی برای رسیدن به نتایج مطلوب بهره‌مند شود. اگرچه هیچ‌گاه نمی‌توان منکر این موضوع شد که زندگی سختی و سردرگمی ندارد و گاهی انسان چنان به ورطه‌ی ناراحتی‌ها و دشواری‌ها می‌افتد که راه گریزی ندارد؛ اما نویسنده در این کتاب به خواننده‌ی پرشور خود می‌گوید که چطور می‌توان با برداشتن کج‌خلقی و منفی نگری با سرعت بالاتری به سمت تعالی حرکت کرد.

کتاب از داستان‌هایی واقعی و گفتگو با اشخاص گوناگون تشکیل شده است که با دقت در این صحبت‌ها و توجه به نکات و تکنیک‌های موثر میتواند در هر شرایطی راهگشای ما برای کسب آرامش روحی باشد. همچنین در این کتاب اصلاح الگوی فکری بر اساس آموزه‌های دینی و ایمان به خدا مطرح می‌شود تا افراد به این نکته پی ببرند که حتی می‌توان احساسات منفی را به سمت تفکر مثبت هدایت کرد.

کتاب حاضر یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در دنیاست که در ایران هم با چندین ترجمه از سوی ناشران مختلف راهی بازار نشر شده است.

انتشارات نوین کتاب گویا نسخه‌ی صوتی کتاب «نیروی بیکران تفکر مثبت» را با ترجمه شهناز مجیدی و خوانش مسعود میرزایی منتشر کرده است تا علاقه‌مندان به کتاب‌های صوتی با آرامش و انرژی در پی کسب موفقیت در زندگی باشند.

نگاهی به فصل‌های کتاب صوتی نیروی بیکران تفکر مثبت

فصل اول: خودتان را باور کنید

فصل دوم: ذهن آرام، قدرت می‌آفریند

فصل سوم: چگونه انرژی پایدار داشته باشیم

فصل چهارم: نیروی دعا را امتحان کنید

فصل پنجم: چگونه برای خود شادی ایجاد کنیم

فصل ششم: نق زدن و بداخلاقی را بس کنید

فصل هفتم: انتظار بهترین را داشته باش و آن را بدست بیاور

فصل هشتم: من به شکست اعتقاد ندارم

فصل نهم: چگونه عادت نگرانی را از بین ببریم

فصل دهم: نیرویی برای حل مشکلات شخصی

فصل یازدهم: چگونه از ایمان برای شفا یافتن استفاده کنیم

فصل دوازدهم: وقتی نیروی زندگی ضعیف می‌شود این فرمول سلامتی را امتحان کنید

فصل سیزدهم: جریان افکار جدید می‌تواند شما را بازسازی کند

فصل چهاردهم: برای ایجاد نیروی راحت، راحت باشید

فصل پانزدهم: چه کنیم تا مردم شما را دوست داشته باشند

فصل شانزدهم: نسخه‌ای برای درد قلب

فصل هفدهم: چگونه نیروی بیشتری جذب کنیم

درباره نورمن وینسنت پیل 

نورمن وینسنت پیل کشیش و نویسنده‌ی پر خواننده آمریکایی است که در 31 می 1989 در امریکا به دنیا آمد. وینسنت پیل را مبدع فرمول اعتقاد و خوش‌بینی می‌دانند کسی که فلسفه زندگی ساده و عملی را مطرح کرده است. او از جوانی به الهیات و مفاهیم دینی علاقه داشت به همین دلیل در دانشگاه رشته‌ی الهیات را انتخاب کرد. نورمن بعد از فارغ التحصیلی به‌واسطه‌ی آشنایی با چند دوست روانکاو کلینیکی در کنار کلیسای محل حضورش تاسیس کرد تا با استفاده از مفاهیم انگیزشی و دینی به درمان و روانکاوی بیماران کمک کند. او به مدت 52 سال به عنوان کشیش در کلیسای کالج مرمر در نیویورک خدمت کرد. تا جایی که حتی رئیس‌جمهور ایالات‌متحده آمریکا خدمات ارزشمند و کتاب تاثیرگذار او را مورد ستایش قرار دادند. کتاب صوتی نیروی بیکران تفکر مثبت یکی از آثار مطرح او در سطح جهانی است که الهام‌بخش بسیاری از افراد در طول سال‌ها بوده است.

چرا باید کتاب صوتی نیروی بیکران تفکر مثبت را شنید

برای ایجاد تفکر مثبت و خوش‌بینی به زندگی، آن هم در عصر حاضر که زندگی انسان‌ها در سراسر جهان دستخوش تغییرات زیادی شده و نگرانی‌ها جای ایمان و توکل را گرفته‌اند، باید تلاش کرد. تلاش برای ایجاد حال خوب در زندگی از یک فرمول مشخص و معین ساخته نمی‌شود بلکه افراد باید خود را با مطالعه و راهنمایی افراد موفق در این حوزه سیراب کنند. کتاب صوتی نیروی بیکران تفکر مثبت همانطور که از نامش پیداست به ما کمک می‌کند تا با ذهنی آرام، نگرانی‌ها و ضعف را از بین ببریم. شنیدن این کتاب صوتی از این حیث اهمیت دارد که ما را با انرژی و باورهای ایمانی‌مان رو به رو می‌کند. تنها کافی است دل به راه دهیم و راهکارهای آن را اجرا کنیم. کتاب نیروی بیکران تفکر مثبت یک راهنمای کاربردی، ساده و قابل‌پذیرش است که می‌تواند زندگی‌تان را تغییر دهد. به‌طوری که از آن لذت ببرید، اعتمادبه‌نفس به دست آورید و همواره شاد و موفق باشید.

  • باید کتاب صوتی نیروی بیکران تفکر مثبت در دسته‌ی کتاب‌های روانشناسی و خودشناسی قرار دارد.
  • باید کتاب صوتی نیروی بیکران تفکر مثبت مناسب برای گروه سنی بزرگسال است.
  • زمان کتاب صوتی نیروی بیکران تفکر مثبت 8 ساعت و 55 دقیقه است و با صرف روزانه دو ساعت گوش کردن به آن می‌توانید در کمتر از 5 روز آن را تمام کنید.
  • اگر از شنیدن این کتاب لذت بردید کتاب‌های صوتی و خلاصه‌شده‌ی اكهارت تله و ژوزف مورفي که مفاهیمی درباره‌ی قدرت تخیل و قدرت ذهنی دارند هم می‌تواند برای شما جالب و شنیدنی باشد.

در بخشی از کتاب صوتی نیروی بیکران تفکر مثبت می‌شنویم

می‌خواهم درباره‌ی گنج مردمی که دارای راه‌حل درست برای مشکلاتشان هستند برایتان صحبت کنم. آن‌ها از نقشه‌ای بسیار ساده و بسیار عملی پیروی می‌کنند. در هر مورد نتایج بدست آمده خوشحال‌کننده و موفقیت‌آمیز بوده است. این افراد فرقی با شما ندارند آن‌ها همان مشکلات و سختی‌هایی را دارند که شما هم دارید. ولی فرمولی پیداکرده‌اند که به آن‌ها کمک می‌کند با پاسخ‌های درستی برای سوالات سختی که مقابلشان هست پیدا کنند. این فرمول اگر توسط شما هم استفاده شود نتایج مشابهی خواهد داشت. اول بگذارید داستانی درباره‌ی یک زن و شوهر که از زمان قدیم دوستان من هستند بگویم. شوهر سال‌ها سخت کار می‌کرد تا زمانی که به مقام دوم شرکت خود رسید. او در انتظار ریاست شرکت بود ولی اطمینان داشت که بعد از بازنشسته شدن رئیس او به مقام ریاست خواهد رسید. دلیل واضحی وجود نداشت که جاه‌طلبی او به نتیجه نرسد؛ زیرا با توانایی و تجربه‌ای که داشت لایق این مقام بود.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب صوتی نیروی بیکران تفکر مثبت بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی روانشناسی می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
492.۸۷ مگابایت
مدت زمان
۰۸:۵۵:۲۶
نویسنده نورمن وینسنت پیل
مترجمشهناز مجیدی
راویمسعود میرزایی
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۳/۲۹
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۹۲.۸۷ مگابایت
۰۸:۵۵:۲۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.7
از 5
براساس رأی 27 مخاطب
5
ستاره
48 ٪
4
ستاره
22 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
7 ٪
1
ستاره
22 ٪
12 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

من کتاب رو دوست نداشتم. چند تا فصل اول گوش کردم دیگه گوش ندادم.مفهومش در کل تکیه بر خدا بود در این چند تا فصل اول و در این زمینه توضیح میده به نظرم تکیه بر خدا خیلی خوبه ولی قطعا نکات دیگم تاثیر گذاره. من چون خسته شدم از مطالب تکراریش دیگه گوش ندادم.

4

من کتاب کاغذی ش رو خوندم،شاید توی حالت عادی این کتاب بدردتون نخوره،اما من توی یکی از بحران های بزرگ زندگیم،زمانی که به هیچ چیزی امید نداشتم خوندمش، و این کتاب سراسر امید هست،حتی بهت یاد میده به هیچ هم امیدوار باشی

1

خیلی هنر می خواد بعد از یه جمله سه چهار کلمه ای یه جوری نفس بگیری که انگار پنج دقیقه تحریر زدی ... بعد اسم خودت رو بذاری گوینده... هنر صداگذاری هم قابل توجه هست

5

اگر واقعا چشمتون به دنیا و زندگی باز شده باشه و حسش کنید این کتاب بسیار مفیده به درد من که خیلی خورد

5

با درود . کتاب صوتی زیاد استفاده کردم . این شاید بهترینش در این چند سال باشه . خیلی موثر و مفید

5

کتاب خوبیه و ارزش داره وقت بزاری واسش

1

به نظر من اصلاً کتاب خوبی نبود و سراسر کتاب در مورد دعا و مذهب و اینها بود

2

کتاب جذابی نبود، صدای نفس گرفتن گوینده هم که کاملا روی مخ و اذیت کنندس.

1

نصف نسخه نمونه معرفی و موزیک هستش

5

کتاب خیلی خوبیه

نمایش 2 نقد دیگر
3.7
(27)
58,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
نیروی بیکران تفکر مثبت
نیروی بیکران تفکر مثبت
نورمن وینسنت پیل
نوین کتاب
3.7
(27)
58,000
تومان