0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
همه چی درباره عادت ها

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی همه چی درباره عادت ها

نویسنده:
مارک منسون
ناشر:
سبکتو
درباره همه چی درباره عادت ها

«همه چی درباره‌ی عادت‌ها» کتابی است که محتوای آن از نامش پیداست. در این کتاب یاد می‌گیرید که چطور عادت‌های خود را بشناسید و آن‌ها را با عادت‌های خوب یا بهتر جایگزین کنید. در این کتاب  با «مارک منسون» همراه می‌شوید تا با تغییر عادت‌های روزمره‌ی خود، زندگی جدیدی را شروع کنید.

درباره کتاب صوتی همه چی درباره عادت ها

این کتاب در شش فصل نوشته شده است. پس از اطلاعاتی درباره‌ی نویسنده و مقدمه، وارد فصل‌های کتاب می‌شویم. با نیروی اراده آشنا می‌شویم و جادوی این قدرت درونی را در تغییر و تحول زندگی بهتر درک می‌کنیم. در ادامه می‌بینیم که انضباطِ نفس چه ارتباطی با عادت‌های سالم دارد. در اینجا پنج واقعیت درباره‌ی عادت‌ها و متداول‌ترین عادت‌های دلخواه را هم می‌شناسیم. مدت زمان شکل‌گیری این عادت‌ها و نحوه‌ی تثبیت آن‌ها هم از مطالبی است که با جزییات در این کتاب توضیح داده شده است. سه اصل اساسی در ایجاد عادت‌ها را هم می‌شناسیم: نشانه، رفتار و پاداش. در پایان باز هم از نیروی اراده برای حفظ عادت‌ها و شرایط جدید زندگی می‌شنویم.

چیزهایی که منسون در این کتاب از آن‌ها صحبت می‌کند شاید چندان پیچیده و دشوار نباشد، یا حتی فکر کنیم که پیش از این خودمان هم آن‌ها را می‌دانستیم، اما نکته اینجاست که چقدر از این روش‌ها و راهکارها خارج از فضای ذهنی خود، و در دنیای واقعی استفاده کرده‌ایم. اینجاست که منسون وارد می‌شود و با قلم قدرتمند و کلام نافذ خود وادارمان می‌کند تا یک بار دیگر این فرصت را به خودمان و دنیای اطراف‌مان بدهیم تا به آدم‌های بهتری تبدیل شویم. آموزه‌های این کتاب فقط برای صاحبان تجارت و افراد خاص نوشته نشده است. با انجام تمرینات و ایجاد عادت‌های جدید، پس از مدتی تاثیر این راهکارها را روی زندگی شخصی، اجتماعی و عاطفی خود هم می‌بینید.

به مارک منسون اعتماد کنید. او همان کسی است که خیلی از مطالب این کتاب را خودش از سر گذرانده و از روی تجربه حرف می‌زند و نه صرفا شعارهایی تبلیغاتی در بازار داغ کتاب‌های روان‌شناسی و خودپروری. زبان کتاب خیلی راحت و خودمانی است. نویسنده و گروه مترجمان سعی کرده‌اند تا جای ممکن از کلمه‌ها و اصطلاحات تخصصی و سنگین استفاده نکنند. لحن و سرعت خوانش کتاب طوری است که کمک می‌کند تمرکزتان را از دست ندهید و هم‌پای حرف‌های منسون پیش بروید. راهکارها و توصیه‌های ساده و کوچکی که در این کتاب معرفی شده‌اند، بسیار کارآمد هستند. به کار گرفتن این روش‌ها به این معنی است که می‌توانید خیلی زود تاثیر آن‌ها را در زندگی‌تان ببینید. هر چند تمرین بیشتر و پایداری در اجرای این روش‌ها می‌تواند تاثیرات ماندگارتر و عمیق‌تری داشته باشد. پس توصیه‌های این کتاب را نباید فقط بشنوید. باید آن‌ها را تمرین کنید. یک دفترچه و مداد برای یادداشت نکات اصلی و کلیدی کتاب، می‌تواند کمک زیادی به ثبت و یادآوری مطالب کتاب کند.

درباره مارک منسون

مارک منسون در سال 1984 در آمریکا به دنیا آمده است. او که تخصص حرفه‌ای‌اش مدیریت مالی است، با علاقه و شور زیادی که در دنیای روان‌شناسی دارد، توانسته کتاب‌های محبوبی بنویسد و ناگهان از یک وبلاگ‌نویس محلی، به یک نویسنده‌ی معروف جهانی تبدیل شود. حالا حتی وبلاگ این نویسنده هم جزو پربازدیدترین وبلاگ‌های دنیاست. کتاب‌های منسون بین شش کتاب برتر در لیست نیویورک تایمز قرار دارند. این نویسنده‌ و مشاور جوان، طرف‌داران زیادی در تمام دنیا دارد و توانسته زندگی‌های زیادی را تحت تاثیر حرف‌هایش قرار دهد.

در بخشی از کتاب صوتی همه چی درباره عادت ها می‌شنویم

برای مدتی روان‌شناسان بر این باور بودند که نیروی اراده، غریزی و تغییرناپذیر است. بنابراین در این مورد، نیروی اراده بدون فکر قبلی عمل کرده است. میشل بیشتر علاقه‌مند بود به این موضوع پی ببرد که آیا سن کودک با توانایی تحمل او در قبال برآورده شدنِ خواسته‌اش مرتبط است. در حقیقت این آزمایشی در زمینه‌ی روان‌شناسی رشد بود، نه شخصیت. قطعا  این مساله با ذهن کودک مرتبط بود. بچه‌های بزرگ‌تر به طور متوسط توانستند مدت زمان طولانی‌تری منتظر بمانند و بعد تسلیم وسوسه شوند. نتیجه‌ی این آزمایش منتشر شد.

میشل و بچه‌ها هر یک به زندگی خودشان ادامه دادند. با این که آزمایش شیرینی موفقیت‌آمیز بود، اما به طور کلی فراموش شد. با این حال آزمایش شیرینی هنوز به سرانجام نرسیده بود. حدود بیست سال بعد، میشل به غیر منتظره‌ای این آزمایش را بازبینی کرد و این بار یافته‌های‌اش دنیای روان‌شناسی را تکان داد.

بر حسب اتفاق دختر پنج ساله‌ی میشل و تعدادی از هم‌کلاسی‌های‌اش نمونه‌ی اصلی آزمایش بودند. هم‌چنان که سال‌ها از پی هم می‌گذشتند و دخترش به همراه دوستان او بزرگ می‌شدند، نادیده گرفتن این واقعیت برای میشل دشوار و دشوارتر می‌شد. بچه‌هایی که هیچ توانایی برای تحمل برآورده شدن خواسته‌شان از خود نشان نداده بودند، در مدرسه دچار مشکل می‌شدند. در عین حال آن‌هایی که ثابت کرده بودند می‌توانند برای برآورده شدن خواسته‌شان، مدت‌ زمانی را تحمل کنند، در آزمون اِس. اِی. تی. نمره‌های بالایی می‌گرفتند و در دانشگاه‌های معتبر پذیرفته می‌شدند.

به همین دلیل میشل تصمیم گرفت بعد از بیست سال، دوباره بچه‌ها را تحت نظر قرار دهد. و بررسی کند که آن‌ها چه زمانی به جوانانی بالغ تبدیل می‌شوند. با این حال نتایج به دست آمده بی‌ثبات بودند. و به همین دلیل این آزمایش، امروزه نیز همچنان در جریان است. براساس نتایج به دست آمده می‌توان گفت توانایی تحمل کودک برای برآورده شدن خواسته‌اش، بیش از هر مقیاس دیگری، نظیر هوش، آزمون‌های استاندارد، آزمون‌های شخصیت‌شناسی و جنسیت، درآمد خانواده، مذهب و غیره با موفقیت حرفه‌ای و علمی او ارتباط دارد.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
52.۱۶ مگابایت
مدت زمان
۴۶:۰۷
نویسندهمارک منسون
مترجمگروه مترجمان
راویدادبه دادمهر
ناشرسبکتو
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۱۰/۱۸
قیمت ارزی
2.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۲.۱۶ مگابایت
۴۶:۰۷

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.8
از 5
براساس رأی 24 مخاطب
5
ستاره
41 ٪
4
ستاره
33 ٪
3
ستاره
8 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
16 ٪
12 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

اینهمه کانال تلگرامی هست، بنظر شما همین اندک مبالغ برای کتابهای باین مهمی عاقلانه است،؟ رایگان بذارید سنگین تر هستید حداقل.....

5

بهترین کتاب صوتیه که تا بحال گوش کردم بسیار مختصر و مفیده

4

دیدگاه جالبی بود...احساس میکنم توی ترجمه بعضی جاها اشتباه شده...اما در کل خوب بود

4

من از شنیدنش لذت بردم و بسیار کتاب خوبی بود

5

میکرو کتاب خوبی بود

4

کوتاه وبسیار کاریردی ?

3

کتاب خوبی بود.

5

کوتاه و مفید?

3

کتاب خوبیه

4

بد نبود

نمایش 2 نقد دیگر
3.8
(24)
9,800
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
همه چی درباره عادت ها
همه چی درباره عادت ها
مارک منسون
سبکتو
3.8
(24)
9,800
تومان