0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
جنون قدرت و قدرت نامشروع
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب جنون قدرت و قدرت نامشروع

در باب فاشیسم توتالیتاریسم و کاپیتالیسم
درباره جنون قدرت و قدرت نامشروع
مجموعه‌ای که تقدیم شما می‌گردد شامل مقالات مستقلی است که وجه مشترک آن‌ها شناخت و نقد قدرت نامشروع و فرایندهای شکل‌گیری و دوام آن است. این مقالات نگاهی میان رشته‌ای دارند و از اسطوره‌شناسی و فلسفه گرفته تا روان‌شناسی اجتماعی برای درک این‌که چگونه نهادهای قدرت نامشروع بر زندگی ما اعمال سلطه می‌کنند بهره برده‌ام. نگاه چندوجهی این مجموعه از یک سو نقطه‌ی قوّت آن است و از سوی دیگر نقطه‌ی ضعف آن. قوّت از این حیث که گستره‌ی وسیعی از نظریه‌ها و اندیشمندان را به خواننده معرفی می‌کند و خواننده بر اساس علاقه و رشته‌ی خود هر نظریه‌ای را که انتخاب کند پیگیری خواهد کرد. ضعف از این جهت که نتوانسته‌ام هیچ یک از نظریه‌ها را آن‌گونه که کارشناس آن حوزه در یک کتاب تخصصی به آن می‌پردازد وسیع و عمیق بشناسانم. از آن‌جا که انگیزه‌ی اصلی من در فراهم آوردن این مجموعه دغدغه‌ی اجتماعی بوده نه هدف آکادمیک، با اذعان به ضعف فوق تصمیم به ارائه‌ی آن به هم‌وطنانی که دغدغه‌ی مشابه دارند گرفتم با این امید که دغدغه‌های مشترک ما تبدیل به برنامه و اقدام جمعی شوند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
714.۲۵ کیلوبایت
تعداد صفحات
113 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۳:۴۶:۰۰
نویسندهمحمدرضا سرگلزایی
ناشرنشر قطره
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۹/۲۵
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
55,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۷۱۴.۲۵ کیلوبایت
۱۱۳ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 119 مخاطب
5
ستاره
75 ٪
4
ستاره
10 ٪
3
ستاره
1 ٪
2
ستاره
3 ٪
1
ستاره
8 ٪
68 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

من کتاب رو در هم‌خوانی با یلدا علایی مطالعه کردم، شاید اگر به خودم بود هرگز سمت این‌چنین موضوعاتی نمی‌رفتم و بسی خوشبختی بود که رفتم. زبان مقالات ساده‌ست و موضوعات پیچیده رو به راحتی توضیح میده شاید اگر مثل من کلا اطلاعات کمی در این حوزه داشته باشید هنوز هم با ایسم ها به مشکل بخورید اما خب این می‌تونه شروع راه باشه

5

رواشناس و روانپزشک،متفکر،نظریه پرداز ، نویسنده و سخنور و معلمی عالی هستند اگه حال خوندن کتابهای فراوان رو ندارین، پیشنهاد میکنم آثار دکتر سرگلزایی رو مطالعه یا گوش کنید،کتابها و سخنرانی های ایشون مثل سنتزی برای تزها و آنتی تزهای مختلف در روانشناسی و فلسفه هست. چیزهای زیادی از ایشون یاد گرفتم.

5

نگاهم به خودم و سهم اجتماعی ای که در قبال اجتماعم دارم رو تغییر داد. تا به حال جلسه های کتاب خوانی زیادی رو با خواندن این کتاب برگزار کردیم که علاوه بر خوراک لذید فکری موجود در خود کتاب، بحث هایی که درباره متن توسط خوانندگان شده هم بسیار کاربردی و تکان دهنده بودن. لطفا شماهم امتحان کنید

5

با سلام خدمت شما اهالی فیدیبو.خواستم بگم که آقای دکتر سرگلزایی از دانشمندان بزرگ و برجسته کشورمان هستند و کار خوبی کردید که این اثر ایشان را بصورت مجازی تهیه و در اختیار سایر ین قرار دادید. برای شما آرزوی موفقیت و برای دکتر سرگلزایی عزیز آرزوی سلامتی دارم.

5

کتاب فوق‌العاده ایه! نویسنده برای نوشتن این کتاب منابع و مطالعات زیادی داشته و منظورش رو به روشنی رسونده. این کتاب مثل باز کردن دری به روی درهای متعدده از نظر ارجاعات نویسنده به تئوری‌ها و نظریات نویسندگان دیگه.

4

نویسنده با اطلاعات علمی بالا و قلم شیوا، کتابی ساده و مختصر از سیاست توتالیتاریسم در کشورها نوشته است که برای ایرانیان علاقه مند نیز بسیار مفید است. نقطه قوت دیگر کتاب معرفی منابع مفید فراوان در موضوع مورد بحث کتاب است...

5

کاش دکتر سرگلزایی بیشتر بنویسند. قلمشون شدیدا جذاب و گیراست و مطالب رو بسیار خلاصه و دقیق بیان میکنن. مطالعه کتاب‌هاشون رو به همه پیشنهاد میکنم.

5

کتاب خوبیه. دکتر سرگلزایی از روانشناسانی هستند که مطالعات فراوان دارن و قلمشون در کتاب هایی که نوشتن روان و شیواس

5

تاب بسیار فوق العاده با بیان ساده به خصوص برای آشنایی با مکاتب سیاسی...آثار دکتر سرگلزایی فوق العاده هستند و ایشان از بهترین نویسندگان معاصرند.

5

این کتاب رو دوبار خوندم و هر بار مطلب جدیدی ازش یاد گرفتم، قلم دکتر سرگلزایی مانند کلامشون روان و سلیسه بدون جانبداری و علمی صحبت میکنند پیشنهاد میکنم آثار ایشون رو بخونید و بشنوید

نمایش 58 نقد دیگر
4.4
(125)
40,000
٪50
20,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
جنون قدرت و قدرت نامشروع
٪50
جنون قدرت و قدرت نامشروع
در باب فاشیسم توتالیتاریسم و کاپیتالیسم
نشر قطره
4.4
(125)
40,000
٪50
20,000
تومان