0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
برنامه ی اقدام مثبت
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب برنامه ی اقدام مثبت

توصیه هایی ارزشمند برای دستیابی به موفقیت در هر روز زندگی
نویسنده:
ناپلئون هیل
درباره برنامه ی اقدام مثبت

ناپلئون هيل:

«در فیزیک قانونی هست که می‌گوید برای هر کنش و عملی، واکنشی به همان اندازه در جهت مخالفت وجود دارد. همین مطلب در زندگی ما نیز صدق می‌کند. هر چه بکارید همان را برداشت می‌کنید. وقتی در مورد زمان و تلاش خود سخاوت به خرج دهید، پاداشی که به دست می‌آورید سخاوتمندانه است.»

درباره کتاب برنامه‌‌ی اقدام مثبت

کتاب «برنامه‌‌ی اقدام مثبت» اثر «ناپلئون هيل» در دسته‌ی کتاب‌های روانشناسی و خودشناسی قرار دارد و شامل نکات مثبت و انگیزه‌بخش برای بهبود زندگی است. نویسنده در این اثر سعی دارد خوانندگانش به  شخصیتی شاد، خوشبخت، شخصیتی مولد و مثبت و موفق تبدیل شوند و به امیدها، آرزوها و هدف‌های گوناگونی که در سر می‌پرورانند دست یابند. این نویسنده که خود استاد موفقیت است این کتاب را براساس سال‌ها تجربه درزمینه‌ی مشاوره و موفقیت نگاشته است. او با افراد مهم طی سال‌ها مصاحبه کرد و نکات موفقیت آن‌ها را از طریق این اثر و کتاب‌های دیگرش به گوش بقیه جهان رسانده است.

کتاب «برنامه‌‌ی اقدام مثبت» اثر «ناپلئون هيل» شامل چندین فصل است که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از خصلت‌های نیکو، ذهن شما، نگرش برنده، عمل و اقدام، شکست و ناکامی، امید و ایمان و هدف‌گذاری. این نویسنده این اثر را با نثری روان و ساده نوشته است تا همه‌ی افراد که به دنبال بهبود روابط فردی و اجتماعی و رسیدن به موفقیت هستند بتوانند از آن بهره ببرند.

درباره ناپلئون هيل

«ناپلئون هيل» Napoleon Hill نویسنده‌ی موفق آمریکایی در تاریخ 26 اکتبر سال 1883 در ویرجینیا به دنیا آمد. او را یکی از پیشگامان سبک مدرن ادبیات موفقیت می‌دانند که کتاب‌هایش در سراسر دنیا مخاطب دارد. او در خانواده‌ای فقیر و ضعیف کودکی‌اش را گذراند ولی از همان زمان مطالعه‌ی کتاب را دنبال می‌کرد. او در سن کم در روزنامه‌های محلی مشغول به کار شد و توانست تحصیلاتش را دنبال کند. او با تلاش‌های بی‌وقفه‌اش وارد مدرسه‌ی حقوق شد ولی به دلیل مسائل مالی آن را رها کرد. او پس از این دوران وقت بیشتری را صرف کار در مطبوعات کرد و توانست با بزرگانی همچون «توماس ادیسون»، «الکساندر گراهام بل» و «هنری فورد» مصاحبه کند.

«ناپلئون هيل» از جوانی یاغی که در کودکی در حسرت یک زندگی معمولی بود به فردی تبدیل شد که نوشته‌هایش در روزنامه‌ها به چاپ می‌رسید. او توانست استعداد نویسندگی‌اش را پرورش بدهد و آثار ماندگاری از خودش به‌جا بگذارد. او از رهنمودهای افراد مختلف استفاده کرد و زندگی‌اش را تغییر داد. او در سال 1928 اولین کتابش به نام «قوانین موفقیت» را منتشر کرد که بسیار توجه علاقه‌مندان به حوزه‌ی موفقیت و مدیریت را به خود جلب کرد. او نوشتن را پس از این اثر دنبال کرد و در سال 1941 کتاب دیگری درزمینه‌ی موفقیت منتشر کرد. او مسیر موفقیت را پیمود و رهنمودهایش را منتشر می‌کرد، لقب استاد موفقیت را از آن خودش کرد و توانست از سال ۱۹۳۳ تا سال ۱۹۳۵ مشاور «فرانکلین روزولت» رئیس‌جمهور آمریکا شود. این نویسنده و مشاور موفقیت سال‌های پایانی زندگی‌اش را وقف نوشتن کرد و در تاریخ 8 نوامبر سال 1970 درگذشت.

«ناپلئون هيل» با کتاب «بیندیشید و ثروتمند شوید» Think and Grow Rich در ایران بسیار شناخته شده است. این کتاب راهکارهای کاربردی و عملی برای رسیدن به ثروت واقعی را آموزش می‌دهد. این نویسنده‌ی موفق در این اثر درباره‌ی قدرت فکر، اشتیاق، ایمان، تلقین به خود، تخیل، تصمیم و پشتکار صحبت می‌کند و مسیری که بارها توسط افراد دیگر پیموده شده است را برای مخاطبانشان ترسیم می‌کند. این اثر در ایران از سوی ناشرین متعدد و با ترجمه‌های متفاوت به چاپ رسیده است، در سایت و اپلیکیشن فیدیبو این اثر با ترجمه‌ها‌ی «تکتم سعید نیا»، «مهدی نکوئی» و «مریم تقدیسی» برای خرید و مطالعه موجود است.

در بخشی از کتاب برنامه‌‌ی اقدام مثبت می‌خوانیم

اگر اعتقاد داشته باشید که می‌توانید، حتماً می‌توانید.

به هر چه اعتقاد داشته باشیم، همان رخ می‌دهد. به اين اصطلاحاً تحقق باور می‌گویند. ذهن انسان به‌گونه‌ای است که پیوسته می‌خواهد به آنچه بیشتر درباره‌اش فکر می‌کند، تحقق بخشد. اغلب ما هرگز متوجه نمی‌شویم که از چه نیروی عظیمی برخورداریم زیرا نمی‌خواهیم به انجام دادن کارهایی تن بدهیم که در نظر دیگران امکان انجام دادنش وجود ندارد. کارهای غیرممکن به تلاش و تمرکز بیشتری نیاز دارد، اما وقتی این‌ها تحقق پیدا کنند، پاداشی گران حاصل می‌شود. ممکن است نتوانید به هر چه دوست دارید دسترسی پیدا کنید، اما تا معتقد نباشید که توان انجام کاری را دارید، هرگز موفق نمی‌شوید انجامش دهید.

اگر مطلبی را به‌دفعات برای خود تکرار کنید، ذهن نیمه هشیارتان آن را به‌عنوان واقعیت می‌پذیرد. وقتی ذهن نیمه هشیار مطلبی را به‌عنوان واقعیت بپذیرد، آن را به واقعیتی فیزیکی تبدیل می‌کند. می‌توانید از این موقعیت بهره ببرید و به جنبه‌های مثبت امور توجه کنید. از عوامل انگیزه‌بخش یا از عبارات تأکیدی مثبت برای متقاعد کردن ذهن نیمه هشیارتان که توانایی انجام هر کاری را که بخواهید دارید، استفاده کنید. عبارت انگیزه‌بخش را روزی چند بار تکرار کنید تا هرآینه به توانایی‌های خود تردید کردید، به شکل واکنشی خودبه‌خود به ذهنتان خطور کند. جای عبارت «می‌توانم این کار را بکنم» را با «اين کار را خواهم کرد» عوض کنید.

غیرممکن است که تردید و احساس عدم امنیت خاطر خود را از طریق زبان بدن، لحن صدا، حالات چهره، انتخاب کلمات و غیره، به اطرافیان خود انتقال ندهید. وقتی با اعمال خود نشان دهید که فاقد اعتمادبه‌نفس هستید، دیگران نیز به قابلیت‌ها و توانمندی‌های شما تردید می‌کنند. می‌توانید احترام و اطمینان دیگران را به دست آورید. ببینید که چه چیزهایی را دوست دارید و چه چیزهایی را می‌خواهید تغییر دهید. عزم خود را جزم کنید که توانمندی‌های مثبت خود را به کار بگیرید و نقطه‌ضعف‌هایتان را اصلاح کنید. ممکن است آسان نباشد، اما اگر خود را به‌طور عینی ارزیابی کنید و تلاش‌های ادامه‌دار داشته باشید، سرانجام به خواسته‌های خود می‌رسید.

ما انسان‌ها تنها موجوداتی هستیم که می‌توانیم موضوعی را باور کنیم. این توانمندی همراه با توانایی درونی انسان به تمیز دادن میان درست و اشتباه، به ما قدرتی شگرف می‌بخشد تا زندگی غنی‌تر و سرشارتری پیدا کنیم. وقتی برای خود هدف‌هایی در نظر می‌گیرید، دقت کنید که این هدف‌ها با منافع خانواده، دوستان، کارکنان و خود شما سازگار باشد. وقتی دیگران ببینند که شما در برخورد با آن‌ها شرایط انصاف را رعایت می‌کنید، وقتی ببینند که دارای سخاوت هستید و از اصول پیروی می‌کنید، زمین و آسمان را برایتان تکان می‌دهند.

ترجمه کتاب برنامه‌‌ی اقدام مثبت به زبان فارسی

کتاب «برنامه‌‌ی اقدام مثبت» اثر «ناپلئون هيل» را «مهدی قراچه‌داغی» به فارسی ترجمه کرده و آن را «نشر لیوسا» سال 1388 منتشر کرده است. نسخه‌ی الکترونیک این اثر در این صفحه از فیدیبو برای خرید و دانلود موجود است. «مهدی قراچه‌داغی» مترجم این اثر، متولد سال 1326 در کاشان است، او تحصیلاتش را در دانشگاه ملی ایران در رشته‌ی اقتصاد را به سرانجام رساند و کار ترجمه را از دهه‌ی پنجاه به‌صورت جدی دنبال کرده است. او مترجم آثار حوزه‌ی روانشناسی، خودشناسی و مدیریت است و کتاب‌های او در لیست پرفروش‌های ایران قرار دارند. از ترجمه‌های دیگر او می‌توان به کتاب‌های «روانشناسی خودیار» اثر «رابرت داف»، «زندگی مثبت با ده اقدام» اثر «ویندی دریدن»، «آزمون اشتیاق» اثر «کریس اتودد» و «کسب درآمد» اثر «برایان تریسی» اشاره کرد که نسخه‎‌ی الکترونیک همه‌ی آن‌ها در سایت و اپلیکیشن فیدیبو برای خرید و دانلود موجود است.   

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۰۲ مگابایت
تعداد صفحات
192 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۲۴:۰۰
نویسندهناپلئون هیل
مترجم مهدی قراچه داغی
ناشرانتشارات لیوسا
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
positive action plan 365 meditations
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۹/۱۳
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۰۲ مگابایت
۱۹۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
100 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

کتاب جالبی نبود.گفته های خوده ناپلئون هیل بود ولی نویسندش دوستش بود.

2
(1)
30,000
٪50
15,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
برنامه ی اقدام مثبت
٪50
برنامه ی اقدام مثبت
توصیه هایی ارزشمند برای دستیابی به موفقیت در هر روز زندگی
انتشارات لیوسا
2
(1)
30,000
٪50
15,000
تومان