0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
میکروبوک صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد

معرفی، خرید و دانلود میکروبوک صوتی میکروبوک صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد

درباره میکروبوک صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد

نوشتن، بشر از روزی که این مهارت را یاد گرفت زندگی‌اش دگرگون شد، آموختن نوشتن را شاید بتوان آغاز زندگی متمدن برای بشر دانست. زمانی که انسان توانست بنویسد پیشرفتش سرعت چشم‌گیری به خود گرفت و هنوز هم این مهارت مهم‌ترین مهارت خودآموخته‌ی بشر است. هنریت کلاوسر، نویسنده‌ی کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد این بار از جنبه‌ای خاص به این مهارت بشری نگاه کرده است و معتقد است نوشتن اهداف و برنامه‌های زندگی می‌تواند همه‌چیز را دگرگون کند. بنویس تا اتفاق بیفتد کتابی است که نه‌تنها باید آن را خواند که باید تجربه کرد.

‌درباره‌ی کتاب میکروبوک صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد اثر هنریت کلاوسر

«بنویس تا اتفاق بیفتد» با عنوان اصلی «write it down, make it happen: knowing what you want and getting it » اولین بار سال 2000 منتشر شد. این کتاب را می‌توان یکی از کتاب‌های حوزه‌ی روانشناسی موفقیت دانست اما به طور کلی کتابی متفاوت نسبت به آثار رایج روانشناسی موفقیت است. نویسنده‌ی بنویس تا اتفاق بیفتد حرف عجیبی نمی‌زند او تنها به اثر برنامه‌ریزی مکتوب اشاره‌کرده است. هنریت کلاوسر معتقد است نوشتن کارها و برنامه‌ها به ذهن انسان نظم می‌دهد و او را در مسیر هدف نگه ‌می‌دارد چیزی که در ظاهر شاید ساده باشد اما نتیجه‌ی شگفت‌انگیزی در پی دارد.

مروری بر فصل‌های کتاب میکروبوک صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد

بنویس تا اتفاق بیفتد با مقدمه‌ی هنریت کلاوسر آغازشده است. او در این بخش ایده‌ی شکل‌گیری کتاب را توضیح داده است و بیان کرده بیشتر محتوای این کتاب را در قهوه‌های سیاتل نوشته است. در گفت‌وگوی با مردم و در میان معاشرت‌هایش ایده‌های آن را یافته است و آن‌ها را روی کاغذ آورده است.

این کتاب بیست فصل دارد که عنوان آن‌ها به شرح زیر است:

1 – بنویس تا اتفاق بیفتد

2- آگاهی نسبت به خواسته: تعیین اهداف

3- جمع‌بندی در نظریه‌ها: صندوق پیشنهادهای مغز

4- آماده دریافت شدن

5- بررسی ترس‌ها و احساس‌ها

6- دستیابی به آزادی: تمام و کمال نوشتن تا رسیدن به نتیجه

7- ساده گرفتن کار: فهرست کردن

8- تمرکز روی نتیجه

9- محیط را تغییر دهید: رفتن به کنار آب برای نوشتن

10- زندگی روزمره‌ی خود را مکتوب کنید.

11- متعهد شدن

12- روی‌هم چیدن اهداف: بالا بردن راه‌بند

13- یک گروه تشکیل دهید: چه چیزی و چه موقع؟

14- به دست گرفتن ابتکار عمل

15- نامه نوشتن به خدا

16- مقاومت پرمعناست

17- ایجاد یک مراسم آیینی

18- رها کردن: برقراری تعادل

19: سپاسگزاری

20: از پس شکست برآمدن

هنریت کلاوسر پس از پایان فصل‌های اصلی کتاب از تجربیات شخصی خودش و اثر نوشتن در زندگی‌اش سخن گفته است.

‌درباره‌ی هنریت کلاوسر نویسنده‌ی کتاب میکروبوک صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد

هنریت کلاوسر یکی از سخنرانان انگیزشی برجسته در آمریکاست. او در رشته‌ی ادبیات انگلیسی درس‌خوانده و مدرک دکترای خود را دریافت کرده است. هنریت کلاوسر سابقه‌ی استادی در دانشگاه‎‌هایی مانند نیویورک، لس انجلس و آلبرتا را در کارنامه دارد. او نوشتن را هدف زندگی‌اش می‌داند و بسیار به این کار علاقه‌مند‌است. او تاکنون چندین کتاب نوشته و در نگارش تعداد زیادی هم همکاری داشته است.

او معتقد است نوشتن اتفاقات روزمره اعتمادبه‌نفس را به زندگی افراد برمی‌گرداند و باعث می‌شود آن‌ها این شجاعت را پیدا کنند زندگی‌شان را تغیر دهند. هنریت کلاوسر این مسئله را در سخنرانی‌هایش در سراسر آمریکا تبلیغ می‌کند و امیدوار است این مسئله تغییر بزرگی ایجاد کند. او در تمام کتاب‌هایش نیز همین مسیر را در پیش‌گرفته است. عنوان کتاب‌های دیگر او «با دو طرف مغزت بنویس»، «قلبت را روی کاغذ بیاور» و «با قلمی در دست» است.

ترجمه‌ی کتاب میکروبوک صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد به فارسی

بنویس تا اتفاق بیفتد در ایران نیز مانند سراسر جهان با استقبال مخاطبان مواجه شده است. «محمد گذر آبادی» اولین بار سال 877 این کتاب را به فارسی برگرداند و نشر رسا انتشار آن را بر عهده گرفت. پس‌ازآن «مینا عسگری» برای انتشارات طاهریان، «گیتی شهیدی» برای انتشارات آگاه و «جهان قطب شاهی» و «ندا رشیدی» برای انتشارات کتیبه فارسی این کتاب را ترجمه کردند.

انتشارات نوین کتاب گویا کتاب میکروبوک صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد را با ترجمه‌ی سمیرا توسلی عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

چرا باید کتاب میکروبوک صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد را خواند؟

بنویس تا اتفاق بیفتد پر از ماجراهای واقعی است. قصه‌ی آدم‌هایی که نوشتن روند زندگی‌شان را متفاوت کرده است. هنریت کلاوسر معتقد است همه‌ی کسانی که آرزوهای بزرگی در سردارند باید این شیوه را در زندگی در پیش بگیرند. او این شیوه را حتی به تمام کسانی که برنامه‌ریزی کردن را بلد نیستند و همیشه در میان اهداف و برنامه‌ریزی‌هایشان سرگردان‌اند هم توصیه کرده است.

جوانان و نوجوانانی که در آغاز مسیر قرار دارند و تصمیم گرفته‌اند اهداف خود را مشخص کنند نیز می‌توانند از این تکنیک بهره بگیرند.

کتاب میکروبوک صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد در دسته‌ی کتاب‌های روانشناسی موفقیت قرار دارد.

کتاب میکروبوک صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است.

خوانش کتاب صوتی میکروبوک صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد را حسین محمدرضایی به عهده داشته است

آنچه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب میکروبوک صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد اثر هنریت کلاوسر بود.خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. همچنین دانلود کامل این کتاب در فیدیبو در دسترس است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی روانشناسی موفقیت می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

 

 

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
19.۸۳ مگابایت
مدت زمان
۲۱:۰۶
نویسنده هنریت آنه کلاوسر
مترجمسمیرا توسلی
راویحسین محمدرضایی
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۲/۱۰
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۹.۸۳ مگابایت
۲۱:۰۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 76 مخاطب
5
ستاره
32 ٪
4
ستاره
40 ٪
3
ستاره
13 ٪
2
ستاره
7 ٪
1
ستاره
5 ٪
39 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

بسیار از تلاشتون سپاس گزارم، من قبلا این کتاب رو مطالعه کرده بودم و الان مشتاق شدم میکروبوک رو هم خریداری کنم اما بعد از شنیدن متاسفانه رضایت بخش نبود برام، به چند دلیل؛ اول این که بخش ها به قدر کافی تفکیک نشده بودند و این باعث عدم تمرکز ذهن من در حین شنیدن کتاب شده بود. دوم این سبک کتاب ها برپایه ی مثال های بسیار زیادی است که نویسنده استفاده میکنه و مطلب اصلی کتاب همون اسم کتابه، لذا برای تفهیم بیشتر فکر میکنم اگر به جای بحث اصلی، اون ها رو در قالب مثال ها بیان کنید، بسیار تاثیر گذار تر‌خواهد بود. با این حال از وقتی که گذاشتید ممنونم

4

درود!! نظری در مورد کتاب های صوتی داشتم که فکر کردم این صفحه جای خوبیه! بهتره که قابلیت افزایش سرعت صوت برای فایل های صوتی تا حداقل ۲ و ۳ برابر باشه. البته اگر این موضوع همچنان برای شما مبهم هست پیشنهاد میکنم که در این مورد تحقیق بکنید! افزایش سرعت صوت باعث بالا رفتن تمرکز میشه و البته توی صرفه جویی در زمان هم کاربرد داره. به امید روزی به بهترین حالت بتونید محصول و کالا تون رو ارائه کنید.

4

بسیار کوتاه ،در حد مقدمه،ارزش خرید نداره،به نظرم باید رایگان کنید چون چیزی دستگیر شنونده نمیشه کتاب بیش از ۲۴۰ صفحه هست و فایل صوتی ۲۰ دقیقه. نوشته نشده فایل صوتی خلاصه کتاب! در عوض نوشتید فایل کامل!

1

شاید گفتن نکته‌ها پشت هم خیلی جذابتر بود تا اینکه یکعالمه افکت صوتی که فقط ذهن رو منحرف می‌کنه، من توی راه و ماشین بهش گوش دادم، مشکلی که هست اینه که دامییز برای خونده شدن نوشته شده نه گوش دادن. دوستانی که کتاب‌ها رو صوتی می‌کنند توجه کنن کتاب صوتی با برنامه رادیویی تفاوت داره!

4

این کتاب و کتابهای صوتی دیگه اصلا ارزش پرداخت پول را ندارن.

4

من داشتم تازه دنبال هنذفریم میگشتم تموم شد که 😂😂😂،خسته نباشین بخدا سرکاریم؟؟؟؟

4

این کتاب صوتی و اکثر کتاب ها از جمله کتاب های دارن هاردی و برایان تریسی ، روی چندتا نکته فقط تاکید دارند ؛ قانون جذب ، هدف گذاری ، رویاپردازی ، برنامه ریزی و مهمترین بخش عمل گرایی

3

خوب بود ولی اگه زمانش بیشتر بود و کمتر کلی گویی می کرد بهتر بود ولی باید حتما کتاب رو بخونی بعدش گوش کنی که بفهمی وگرنه کتابش رو نخوانده باشی زیاد اثر بخش نیست

5

برای شروع یک ایده ی خوب عالیست ، اما کتاب های میکرو خیلی کلی هستن و این از لذت و کیفیت مطالعه و گوش کردن کم میکنه ، بهتره در نشر کتاب های میکرو بازنگری بشه

4

درسته که میکروبوک هست ولی بالاخره باید یه کاربردی هم داشته باشه بنظر من واقعا مطلب خاصی رو ارائه نمیده فقط یک سری حرفهای کلیشه ای ولی باز هم ممنون?

نمایش 29 نقد دیگر
3.9
(76)
4,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
میکروبوک صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد
میکروبوک صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد
هنریت آنه کلاوسر
نوین کتاب
3.9
(76)
4,000
تومان