0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
راز دختران موفق
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب راز دختران موفق

رمزگشایی از توفیق،سلامت و شادمانی دختران کارآفرین
درباره راز دختران موفق
مدیریت کسب‌وکار، دشوار است و حتی پس از استخدام بهترین مربیان کسب‌وکار، خواندن همۀ خبرنامه‌های بازاریابی در زیر آفتاب و تماشای هزاران وبینار(۲)، تا زمانی که ذهنیت و نگرش خود را تغییر ندهید، پیروز نخواهید شد. پیروزی زمانی از آنِ شما خواهد بود که توانمندی‌های خود را باور کنید، زمانی که برای همیشه به افکار منفی پایان دهید و به همۀ چیزهایی که در خدمت هدف شما نیستند، یک «نۀ» بلند بگویید. شاهد پیروزی را زمانی در آغوش خواهید گرفت که خودتان را در احاطۀ زنانی مثبت، قدرتمند و ثابت قدم قرار دهید. هنگامی که زنان برای حمایت از هم صادقانه به پا می‌خیزند، وقتی ظواهر فریبنده را به بوتۀ فراموشی می‌رساند، وقتی گفتن حرف‌های بیهوده را کنار می‌گذارند و وقتی محکم پشت هم می‌ایستند، رویدادی پویا و زنده رخ می‌دهد. وقتی از این تظاهر که همه‌چیز خوب و عالی‌ست دست برمی‌داریم و بخش‌های به هم ریخته اما دوست داشتنی وجودمان را می‌پذیریم و آن‌ها را با قدرت نشان می‌دهیم، وقتی در مورد ترس‌هایمان حرف می‌زنیم، از شکست‌ها و عقب‌گردهایمان می‌گوییم و، از همه مهم‌تر، هنگامی‌که از شادی‌ها، پیروزی‌ها، تلاش‌ها و توفیق‌هایمان حرف می‌زنیم، پدیده‌ای ناب به وقوع می‌پیوندد. زنان زیادی با الگوهای ذهنی منفی رفتارهای تضعیف کننده، زندگی می‌کنند. آنان به حمایت، عشق و هدایت نیاز دارند تا بتوانند زندگی و شغل خود را طرزی سپری کنند که معتبر، مطمئن و الهام‌بخش به نظر رسد. آنان در جست‌وجوی شبکه‌ای از دیگر زنان هستند که رؤیاهای خود را دنبال می‌کنند، زندگی خوبی برای خود آفریده و، با وقاری مثال زدنی، با همان کفش‌های پاشنه بلند، قدم‌هایی محکم بر زمین گذاشته‌اند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
896.۲۳ کیلوبایت
تعداد صفحات
168 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۳۶:۰۰
نویسندهکاراالویل لیبا
مترجمفاطمه باغستانی
ناشرانتشارات البرز
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Girl code, 2,015
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۴/۱۷
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
29,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۸۹۶.۲۳ کیلوبایت
۱۶۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 117 مخاطب
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
5
ستاره
73 ٪
4
ستاره
11 ٪
3
ستاره
5 ٪
2
ستاره
5 ٪
1
ستاره
4 ٪
68 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

از همه نظر کتاب خیلی خوبی بود و اگر یه دختر باشی باید این کتاب رو بخونی، فرقی نداره که چند سالته و یا کارآفرین هستی یا نه؛ این کتاب به ما نکته های به ظاهر کوچیک ولی عمیقی رو یاد داد که ما هر روز درگیرشون هستیم و به مسائل ناخوشایند و راهکار هایش اشاره کرد که ممکنه هست واسه هر کسی پی بیاد. در این کتاب من یادگرفتم که چجوری براحساسات منفی غلبه کنم و محیط پیرامونم رو سرشار از انرژی مثبت کنم تا در نهایت به کامیابی برسم، پیشنهاد میکنم این کتاب رو بخونید.

4

کتابی است که سعی کرده انرژی مثبت بدهد و از تو میخواهد که خودت را بپذیری و از ادم ها با حس های منفی دور شوی. اهل عمل بودن و رفتن به سمت خواسته هات بدون ترس و نگرانی از مهم ترین هاست. و باور به اینکه تو تک هستی و کسی شبیه به تو نیست پس خودت را باور داشته باش. ❗ در کل کتابی است که راهکار ارایه نداده... من کتاب حباب ترس را برای متوجه شدن علت ترس ها و کتاب چطور از خودم راضی باشم را پیشنهاد میکنم.

2

من این کتاب رو نتونستم کامل بخونم بنابراین نظر دقیقی نمیتونم بدم،ولی تا اونجایی که خوندم چیز مفیدی بهم اضافه نکرد.اما اگر به این موضوع و سبک کتاب علاقمند هستید پیشنهاد میکنم کتاب زنان به پیش از شریل سندبرگ(نشر دنیای اقتصاد)را بخونید.

5

کتاب خوبی بود واسه ما دخترها... توصیه میکنم اسامی افرادی که در کتاب قید شده که سبک فکری مشابه با شما را داشتند در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام هم سرچ کنید تا بیشتر درباره آنها بدانید?

5

کتاب خوبی هستش. خیلی برای ارائه مطالب زیاده گویی نکرده.. خیلی روون و دوستانه نکاتی رو بیان میکنه که تو دنیای زنان بویژه زنان کارآفرین باهاشون روبرو هستیم و راهکار متناسب میده.. ایده مصاحبه با زنان کارآفرین در انتهای هر فصل هم جالب و مفیده.

4

کتاب خوبیه و واقعیت ها رو بیان می‌کنه. و با خانم هایی که تو زمینه مورد علاقشون موفق شدن مصاحبه میکنه. کتابیه که می‌تونه به خانوما یاد بده که از شکست ها دلسرد نشن و خونواده و کاراشونو کنار هم داشته باشن.

5

کتاب بسیار مفیدی هست. نکات مهم زیادی رو بیان می کنه که نه تنها برای مسائل کاری و شغلی، بلکه در زندگی شخصی هم به درد میخوره. من خیلی جاهاشو هایلایت کردم تا با یه نگاه نکات مهم و انرژی بخش رو پیدا کنم. واقعا راضی بودم.

4

کتاب خوبی بود من برای ارائه ی درس کارآفرینی ازش استفاده کردم... کمی بعضی از راز ها رو زیاد تکرار کرده بود حین متن ولی در کل کتاب خوبی بود خصوصا فصلی که راجبع حسادت میگفت قلم روانی هم داشت

5

کتاب فوق العادس مخصوصا وقتی ک کار آفرین ها میگن ما زن ها باید برای پیشرفت به هم کمک کنیم و حسادت و پنهان کاری رو کنار بذاریم پیشنهاد میکنم حتما بخونینش

5

من خیلی دنبال راز های کارآفرینی برا یه زن بودم و به دردم خورد

نمایش 58 نقد دیگر
4.5
(117)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
20,000
٪50
10,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
راز دختران موفق
٪50
راز دختران موفق
رمزگشایی از توفیق،سلامت و شادمانی دختران کارآفرین
انتشارات البرز
4.5
(117)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
20,000
٪50
10,000
تومان