0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
پیامبر و رازهای دل

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی پیامبر و رازهای دل

درباره پیامبر و رازهای دل
آنگاه المیترا گفت: با ما از عشق سخن بگوی. پس او سربرآورد و به مردمان نگریست و سکوتی ژرف آنها را فرا گرفت. سپس با صدایی ژرف و رسا گفت: هنگامی که عشق فرا می‌خواندتان، از پی‌اش بروید، هر چند راهش سخت و ناهموار باشد. هنگامی که بال‌های عشق در بر می‌گیردتان، خود را در آن بال‌ها رها کنید گرچه در لابه‌لای پرهایش تیغ باشد و زخمی‌تان کند. و هنگامی که عشق با شما سخن گوید، باورش کنید.گرچه طنین کلامش رویایتان را برهم زند، چونان که باد ناملایم از باغ و گلستانتان سرزمینی بی‌حاصل می‌سازد. این عبارات بخشی از عاشقانه‌ترین و حس‌برانگیزترین عبارات و جملات جبران خلیل جبران، نویسنده و شاعر لبنانی، است که در کتاب جاودانه‌اش با عنوان پیامبر آمده است. به اعتقاد تمام مخاطبان جبران خلیل جبران، زیبایی و عشق دو عنصر کلیدی تمامی آثار او به شمار می‌روند. اما هنر او در بیان عاشقانه‌ از عشق ورزیدن و نگاه محبت‌آمیز به جهان داشتن است که تا پیش از این در آثار دیگری تجربه نشده است. او شاعری عاشق‌پیشه است و آثارش نیز با زبانی عاشقانه به ستایش آن چیزی می‌پردازد که به اعتقاد او بر زیبایی حیات انسانی می‌افزاید و بر همین مبنا او بر این باور است که عشق، استحاله‌ای پیرامون بسیاری از احساسات پست بشری است تا انسان با توسل به آن بتواند به رستگاری حقیقی و شادمانی دست پیدا کند. جبران خلیل جبران کتاب پیامبر را برای نخستین بار در سال ۱۹۲۳ و در دومین دوره زندگی‌اش در آمریکا منتشر کرد. او در این کتاب از زبان پیر خردمندی به نام المصطفی ۲۶۶ شعر منثور گفته است که همگی آنها روایتی است از اشتیاق او به زادگاهش و این اشتیاق و تمنای عاشقانه ستون‌های فکری او در تالیف این اثر را شکل می‌دهد و میلیون‌ها نسخه از آن را میهمان خلوت انسان‌های روی زمین می‌کند. او در این اشعار منثور می‌گوید که بسیاری از رویدادهای طبیعی با عبور از بستر زندگی طبیعی می‌توانند به زندگانی حقیقی دست پیدا کنند. جبران در پیامبر دستهایش را پیش روی می‌گشاید تا بخشش را بستاییم، میان بدان و پاکان از منظر انسانی مرزی نبینیم، در شور و اشتیاق غیر‌واقعی از آزادی باقی نمانیم و در کلامی خلاصه، او در اشعارش برگزیده‌ای از حقیقت، زیبایی، نیکی، عشق و عاشقانه زیستن با جهان و مخلوقاتش را پیش چشمان ما باز می‌کند. این کتاب صوتی بر پایه این متن جاودانه از جبران خلیل جبران و بر مبنای نسخه مکتوب کتاب پیامبر و رازهای دل تولید شده است. کتابی صوتی که در آن صدا و بیان جادویی مسیحا برزگر پوسته کلام جبران را شکافته و مخاطب خود را همسفر مغز و بطن عاشقانه‌های شاعرانه او می‌کند. انتخاب موسیقی ملایم و معنوی سپهر عباسی برای همراهی این صدا و نوا در کنار بخش بندی‌های دقیق در انتخاب روایت کتاب نیز در تاثیر‌گذاری این کتاب صوتی بی‌اثر نبوده است. تجربه همسفر شدن با جبران خلیل جبران به روایت مسیحا برزگر تجربه‌ای برای رسیدن به تمنای حقیقی عشق است. پس اگر عاشقید و تمنایی دارید، اگر آرزوی آب شدن در جویبارها و نغمه‌خوانی برای آسمان را در سر دارید، اگر میل همراهی با زخم‌های مسیحایی عشق را در سر دارید، معجزه پیامبر و رازهای دل پیش روی شماست؛ راهی به نرمی تکه‌های سپید ابر در آسمان و به سکوت دشت‌های سر به باد سپرده.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
270.۴۳ مگابایت
مدت زمان
۰۲:۳۹:۳۶
نویسنده جبران خلیل جبران
مترجممسیحا برزگر
راویمسیحا برزگر
ناشرذهن‌آویز
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۳/۰۳
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۷۰.۴۳ مگابایت
۰۲:۳۹:۳۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 37 مخاطب
5
ستاره
64 ٪
4
ستاره
13 ٪
3
ستاره
5 ٪
2
ستاره
10 ٪
1
ستاره
5 ٪
19 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

بسیار بسیار عالی است .از ۲۰ سال پش تا کنون چندین و چند بار این کتاب رو خونده ام به نظرم راه زندگی رو به آدم نشون میده .کتاب صوتی اش هم فوق العاده است ممنون از فیدیبو

5

همراه با کتاب صوتی پی دی اف اش هم برامون میفرستین؟ یا فقط این کتاب ها صوتی (بدون نوشته) هستن؟! چون من ۳ تا کتاب صوتی دانلود کردم ولی نوشته اش برام نیومده، چیکار کنم؟!

5

من این کتاب صوتی رو قبلا هدیه گرفتم و بار ها بار ها و بارهاااا گوش کردم ... نمیشه گفت عالی حتی... روح رو تازه میکنه

5

عااااالی ارزش چند بار گوش کردن را دارد حتما دریافت کنید عاااالی پنجاه ستاره هم براش کم هست

5

من صدای آقای مسیحابرزگرودوست دارم واین کتاب میتونه توردیف کتابهای مقدس باشه، الهام بخش

3

خوب بود،تامل برانگیز بود

5

کتاب خوبی است دو بار شنیدمش اما قطعا باید چندین بار این کتاب را گوش بدهیم

5

یکی از بهترین کتابهایی که خوندم.... مخصوصا همون اولش که در مورد عشق بود

3

در این ترجمه و خوانش فصل همسران که دقیقا بعد از عشق هست رو حذف کردید.

2

آموزه های مسیح در قالب استعاره ها و تمثیل سلیقه من نبود

نمایش 9 نقد دیگر
4.2
(37)
28,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
پیامبر و رازهای دل
پیامبر و رازهای دل
جبران خلیل جبران

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
پیامبر و رازهای دل
پیامبر و رازهای دل
جبران خلیل جبران
ذهن‌آویز
4.2
(37)
28,000
تومان