0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
معجزه ی شهود

معرفی، خرید و دانلود کتاب معجزه ی شهود

درباره معجزه ی شهود

«دعا تلفن کردن شما به خداوند است، و شهود تلفن کردن شما به خداوند است.»

جمله‌ی بالا نخستین جمله از کتاب معجزه‌ی شهود است. فلورانس اسکاول شین، که کتاب چهار اثرش تا کنون بیش از شصت بار تجدید چاپ شده است، در کتاب معجزه‌ی شهود ده درس مهم را درباره‌ی شهود به خواننده می‌دهد. ‌

درباره‌ی کتاب معجزه‌‌ی شهود اثر فلورانس اسکاول شین

کتاب معجزه‌ی شود نوشته‌ی فلورانس اسکاول شین است. مینا اعظامی، مترجم، در مقدمه‌ی این کتاب می‌گوید:«او در این کتاب، معجزه‌ی شهود، از افکاری می‌گوید که به جای خواسته‎هایمان، مجموعه‌ای از ناخواسته‌هایمان است؛ از قدرت کلام می‌گوید که ندانسته و بی محابا بر زبان جاری می‌کنیم و بدین ترتیب رویدادهایی را برای خود رقم می‌زنیم که به تصورمان نتیجه‌ی دخالت عوامل دیگری است جزخودمان، شری است که از بیرون بر ما نازل شده است. از رهنمودهای شهودی سخن می‌راند که چه بسیار مواقع با ناآگاهی و ناآشنایی و گاه از سر تردید و دودلی و بیشتر مواقع به دلیل ترس‌های آشکار و نهان وجودمان، آنها را سراسر نادیده می‌گیریم و به راهی که نباید درمی‌افتیم. از ایمانی راسخ می‌گوید که به راستی قفل‌های بسته را می‌گشاید، ایمان به اينکه خدای متعال، تنها یاری‌رسان و حمایتگر بی‌مثال است که باید آسوده و مطمئن چشم به سویش گشاییم و دل به او بسپاریم. از دشمنان خانگی می‌گوید که همان افکار و تجسماتی هستند که از ناخواسته‌هایمان، در ذهن می‌پرورانیم. از خیرطلبیدن و برکت خواستن برای فرد یا شرایطی حرف می زند که خواهانش نیستیم و می‌خواهین از صحنه‌ی زندگی‌مان محو شود.»

مروری بر فصل‌های کتاب معجزه‌‌ی شهود

کتاب معجزه‌ی شهود از ده درس مهم تشکیل شده است.

درس اول: ایمان معجزه آفرین شهود

درس دوم: چگونه از نظر مالی توفیق یابید

درس سوم: مسیر معجزه‌ آفرین شهود

درس چهارم: چگونه الگو‌های فکری کهنه را فرو ریزیم

درس پنجم: سلامتی و شادمانی

درس ششم: آینده‌تان را در اکنون متجلی کنید

درس هفتم: خانه‌ای که از سر ایمان بنا شد

درس هشتم: نگذارید خواسته‌ی قلبتان به بیماری قلبی تبدیل شود

درس نهم:هشیاری لایتناهی، معجزه‌های بزرگ

درس دهم: همه‌ی امکانات فضای چهاربعدی متعلق به شماست

‌درباره‌ی فلورانس اسکاول شین نویسنده‌ی کتاب معجزه‌‌ی شهود

فلورانس اسکاول شین نویسنده، تصویرگر و استاد معنوی آمریکایی متولد 24 سپتامبر است. او در خانواده‌ای اصیل فیلادلفیا‌یی به  دنیا آمد. فلورانس از کودکی به نقاشی علاقه‌ی شدیدی داشت و نقاشی‌های زیبایی می‌کشید. یکی از توانایی‌های فاحش فلورانس قدرت بیان احساساتش از طریق نقاشی‌هایش بود که بعدا این توانایی‌ در نوشته‌هایش هم به چشم می‌آمد.

اسکاول شین در رشته‌ی نقاشی تحصیل کرد و در آن‌جا با همسرش آشنا شد. او برای مدتی در نشریات معتبر به عنوان تصویرگر فعالیت می‌کرد. در همین دوان تصویرگری چند کتاب کودک را نیز انجام داد که مورد توجه ناشرین زیادی قرار گرفت. او در سال 1903 وارد انجمن تصویرگران آمریکا شد، جایی که تا پیش از او هیچ زنی را به عضویت نپذیرفته بودند.

فلورانس اسکاول شین با کتاب بازی زندگی و روش بازی کردن آن وارد دنیای نویسندگی شد. او از اولین نویسندگان حوزه‌ی خودشناسی بر اساس معنویت بود. او را می‌توان پایه‌گذار سبکی جدید در کتاب‌های خودشناسی، موفقیت و معنویت دانست.

ترجمه‌ی کتاب معجزه‌‌ی شهود به فارسی

انتشارات درسا کتاب معجزه‌‌ی شهود  را با ترجمه‌ی مینا اعظامی عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است. انتشارات درسا یکی از ناشرانی است که با وجود اینکه حدود سی سال از تاسیس آن می‌گذرد سهم به سزایی در معرفی کتاب‌های روانشناسی و خودشناسی به خوانندگان داشته است. این انتشارات تاکنون بیشتر از صد عنوان کتاب منتشر کرده است و امروزه انتشارات معتبری میان ناشران شناخته می‌شود.

چرا باید کتاب معجزه‌‌ی شهود را خواند؟

کتاب معجزه‌ی شهود با درون مایه‌ای متافیزیک به خوانندگان لزوم ایمان و خوش بینی را یاد‌آور می‌شود. خواندن این کتاب کوتاه را به همه‌ی خوانندگان پیشنهاد می‌کنیم.

کتاب معجزه‌‌ی شهود در دسته‌ی کتاب‌های روانشناسی قرار دارد.

کتاب معجزه‌‌ی شهود  مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است.

تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 80 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 4 روز بخوانید.

کتاب معجزه‌‌ی شهود  حجم اندکی دارد و برای افرادی که وقت کافی برای خواندن کتاب‌های طولانی را ندارند و قصد دارند کتابی مختصر با موضوع روانشناسی را بخوانند مفید خواهد بود.

در بخشی از کتاب معجزه‌ی شهود می‌خوانیم

کاستی و زیان بر سلامتی تأثیر می‌گذارند. از جمله سردردهای ناشی از مسائل مالی را در پی دارند. انتقاد و عیب‌جویی‌های مداوم موجب ترشح اسید و ته نشین شدن آن در خون می‌شود که حاصلش رماتیسم است. نفرت و رنجش سمی در سامانه‌ی بدن ایجاد می‌کند که سبب بیماری هاست. با تغییر ناگهانی از مقطع نومیدی به شادی، تغییری شیمیایی در جسم فرد به وجود می‌آید. ترس و یأس، گرفتگی و بیماری ایجاد می کند؛ حال آنکه سرور و شادی موجب گردش خون درست و عادی می‌شود و سلامتی را باز می‌گرداند.

مرگ و زندگی، در قدرت زبان نهان است، همان گونه که توفیق یا شکست و فقدان با وفور چنین هستند؛ زیرا کلام و افکار شکلی از پرتوافشانی هستند. آدم‍‌ها باید یاد بگیرند که هر چیزی را از خزانه‌ی کائنات بیرون بکشند. این امر افکار، فقر و محدودیت‌ها را که حالت‌های ذهن هستند، دور می‌کند.

ما در اقیانوس عظیم نیروهای مغناطیسی زندگی می‌کنیم که مسائل ذهن نامیده می‌شود و پیوسته به شکل خواسته‌های فرد در می‌آید. جسم می‌تواند با درمان، یعنی دیدگاهی شفاف و عبارتی تأکیدی تغییراتی بنیادی بیابد. زمانی به بیماری گفتم خودش را ببیند که در نور سفید خیره کننده‌ی جان لایتناهی شست وشو می‌کند و آنچه را غیرالهی است، از میان برمی دارد. خود را ببینید که هر روز، در فروغ خیره‌کننده‌ی انوار شست وشو می‌کنید و سن و سال در سلول‌های جسم تان تأثیر نمی‌کند. «افسرده و غمگین نباشید، زیرا شادی خداوند، نیرو و قدرت شماست.» شادی و سرور، نیرو، توان و انرژی تازه‌ای ایجاد می‌کند. نگرانی و ترس، سلول‌های جسم را متلاشی می‌کند.

بسیاری افراد سالم به دلیل از دست دادن پول از نظر عصبی داغان می‌شوند و موهایشان زودهنگام خاکستری می‌شود. افرادی که از حقیقت معنوی آگاهند، به باخت های بزرگ مالی به گونه ای می‌نگرند که انگار هميشه در نوک موج هستند. وقتی از ضرر و زیان آزرده نشوید، پول به شما بازگردانده می‌شود.

 

آنچه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب معجزه‌‌ی شهود  اثر فلورانس اسکاول شین بود.خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی روانشناسی می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
367.۶۹ کیلوبایت
تعداد صفحات
80 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۲:۴۰:۰۰
نویسنده فلورنس اسکاول شین
مترجممینا اعظامی
ناشرانتشارات درسا
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The magic path of intuition.
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۱۱/۱۳
قیمت ارزی
2.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳۶۷.۶۹ کیلوبایت
۸۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 72 مخاطب
آرامش‌بخش 🌱 (1)
5
ستاره
76 ٪
4
ستاره
4 ٪
3
ستاره
13 ٪
2
ستاره
2 ٪
1
ستاره
2 ٪
49 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

تنها همین کتاب کافیست برای کل جنبه های زندگی. نباید گفت این کتاب را خوانده ام ، هر بار که میخونی یک مرتبه بالاتر میروی ، هر بار یک شکوه تازه به ذهن میدهد، این کتاب مبنایی بوده برای کتابهای استر هیکس و لوئیس هی و وین دایر و خیلی از نویسندگان دیگر. من تقریبا با خواندن چندین بار این کتاب به باورهای عمیقی در مورد جهان ، و خود رسیدم ، فهمیدم که هیچ منبعی برای بیماری ، شکست و نگرانی و غم نیست ، ما یک خالق کامل هستیم و نیازمند هیچ چیز و هیچکس نیستیم و تمام منابع در درون ماست و درس عظیمی که این کتاب و سایر کتب اسکاول شین دارد اینست که دنیای درون ما از هر نظر داراتر و ثروتمندتر و وسیعتر و گسترده تر از دنیای بیرون است ، چه نظری میتوان درمورد این کتاب داد ، سراسر این گفته ها شفا و رحمت بیکران است ، این کتاب آموخت که ما همین الآن در تمام زمینه ها ثروتمندیم و خوشبخت و هیچ بهانه و هیچ عامل و هیچ شرایطی نیاز نیست که احساس خوشبختی و سعادت کنیم ، ما خود خود خود سعادت و خوشبختی هستیم .

5

این کتاب به ساده ترین شکل ممکن نشون میده که بیشتر اتفاقاتی که اطرافمون میفته چیزی جز گفته های خودمون نیست ، مادامی که متوجه تک تک کلماتی که به کار میبریم در طی روز نباشیم از اتفاقهای پیرامونمون شگفت زده میشیم . این کتاب باعث یه تلنگر هست که حواسمون رو موقع صحبت کردن جمع کنیم ، چه کلماتی رو اغلب به کار میبریم .

5

من عاشق کتابهای اسکاولشین هستم ولی صوتی اونو بیشتر میپسندم انگار درهمه سلولهای بدنم رسوخ میکنه چهار اثرش را بشدت دوست دارم وصدها بار گوش دادم موقع خوابیدن کار کردن .جمله های تاکیدیشو مینویسم تکرار میکنم وواقعا نتیجه گرفتم .این اثرش ضعیف تر بود ولی بازم عالی عالی حتما بخونین ویاداشت کنین

5

خوندن کتاب چهاراثر خانم شین جادو میکنه ادم و انرژی بسیار بالایی داره. من همیشه همراه خودم یه نسخه دارم ازش تو ماشین خونه محل کار تا یخرده بهم میرزم یه نگاه به صفحاتی که مطالبش برام مفیده و زیرشون باخودکار خط کشیدم میندازم روحیه و انرژی میگیرم توصیه میکنم دوستان همیشه همراه خودشون داشته باشن

5

هرچقدر کتاب اسکاول شین خونده شه بازم کمه معجزه میکنه

5

از وقتی خریدمش همیشه میخونمش و هربار ازش یه چیز جدید یاد میگیرم . از اون کتابهایی ست که باید همیشه چند ورق ازش رو خوند که روحیه گرفت . ساده اما امیدبخش .

5

جز بهترین کتاب هاییه که تا حالا خوندم.درواقع این کتاب کلا شیوه ای زندگی منو تغییر داد رفتا افکار همه چیمو فوقالعادس👌🏻 ب هرکی میرسم پیشنهاد میکنم.اکثر اونایی که بهشون پیشنهاد دادم کتابو تغییر کردن و خیلی راضی بودن 🤗🤗

5

وقتی کتاب نیروی حال و خوندم دیگه از هیچ کتابی لذت نمیبرم

3

اگر شما پیش زمینه یا کتابهای مشابه را مطالعه میکنید به وضوح وقت خوندن این کتاب انرژی این کلمات وقدرت احساسی رو میتونید حس کنید سپاسگذارم که منو شریک این لحظات کردید

5

عالیه یه کتاب فوق العادست این کتاب جواب خدا به من بود عاشقشم عاشق خدام

نمایش 39 نقد دیگر
4.5
(75)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
23,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
معجزه ی شهود
معجزه ی شهود
فلورنس اسکاول شین
انتشارات درسا
4.5
(75)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
23,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر