0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
در مخفی به سوی موفقیت

معرفی، خرید و دانلود کتاب در مخفی به سوی موفقیت

درباره در مخفی به سوی موفقیت

درباره‌ی کتاب در مخفی به سوی موفقیت اثر فلورانس اسکاول شین

فلورانس اسکاول شین را بیشتر با کتاب چهار اثر می‌شناسیم. در مخفی به سوی موفقیت یکی از کتاب‌ها مجموعه‌ی چهار اثر است که با نام در مخفی توفیق و در مخفی کامیابی نیز توسط مترجمان دیگر ترجمه شده و در مجموعه‌ی چهار اثر از فلورانس اسکاول شین جای گرفته است. کتاب در مخفی به سوی موفقیت مجموعه‌ای از گفته‌ها و سخنرانی‌هایی است که خانم شین برای راهنمایی و گسترش نیروی روحانی علاقه‌مندانش ارائه کرده است.

مروری بر فصل‌های کتاب در مخفی به سوی موفقیت

این کتاب در 13 فصل به نام‌های زیر نوشته شده است:

  • در مخفی به سوی موفقیت
  • خشت‌های بی کاه
  • و پنج تن از آنان عاقل بودند
  • انتظار چه چیزی را دارد؟
  • بازوان بلند خدا
  • دو راهی جاده
  • از دریای سرختان بگذرید
  • نگهبان دروازه
  • راه فراوانی
  • من هرگز محتاج نخواهم بود
  • با شگفتی بنگر
  • خیر و نیکی‌ات را به چنگ آور!
  • رودهایی در بیابان

‌‌در بخشی از کتاب در مخفی به سوی موفقیت می‌خوانیم

دوستی داشتم که در محله‌ی بروکلین در نزدیکی پراسپکت پارک زندگی می کرد. او دوست داشت کارهای نامعمول انجام بدهد مثلا به من می گفت:«یه شب بیا خونه‌مون تا صبح زود بیدار بشینیم و طلوع خورشید را در پراسپکت پارک ببینیم».

من ابتدا خودداری کردم. اما بعد شهودم گفت که ممکن است تجربه‌ی جالبی باشد. تابستان بود. ما ساعت چهار صبح بیدار شدیم. من و دوستم و دختر کوچکش. هوا حسابی تاریک بود و ما گردش کنان از خیابان به طرف ورودی پارک رفتیم. چند پلیس با کنجکاوی به ما نگاه می‌کردند. دوستم با اقتخار به آن ها گفت:«ما می رویم طلوع خورشید رو ببینیم»: به نظر می‌رسید که آن ها قانع شده‌اند. بعد وارد پارک و محوطه ی گل های سرخ زیبایش شدیم.

ابتدا رگه‌ی باریک صورتی رنگی در شرق پدیدار شد. بعد ناگهان غرش بسیار قدرت‌مندی شنیدیم. ما نزدیک باغ وحش پارک بودیم. و همه‌ی حیوانات داشتند به طلوع خورشید سلام می‌کردند. شیرها و ببرها می غریدند. کفتارها می خندیدند و صدای جیغ ها و زوزه‌های حیوانات به گوش می رسید. همه‌ی حیوانات حرفی داشتند. چون روز دیگری داشت آغاز می‌شد. به راستی که بسیار الهام بخش بود. نور خورشید از میان شاخه‌های درختان اریب می‌تابید.

همه چیز حالتی آن دنیایی داشت.

بعد، همین طور که هوا روشن تر می شد. سایه ی ما به جای اين که پشت سرمان باشد. پیش رویمان افتاد. روز دیگری طلوع کرده بود! این همان طلوع شگفت انگیزی است که پس از دوره‌ای از ظلمت و تاریکی سراغ تک تک ما می آید. طلوع موفقیت و سعادت و فراوانی شما قطعاً فرا می رسد.

هر روزی مهم است. چون در اشعار عالی سانسکریت می خوانیم که «پس نیک بنگر به این روز، سلام سر را بنگر». امروز خداوند

شبان شماست. امروز شما محتاج هیچ چیزی نخواهید بود. چرا که شما و این اصل اخلاق بزرگ یکی هستید.

مزمورسی و چهار نیز مربوط به امنیت است. این مزمور با شکرگزاری از خدا آغاز می شود:«هميشه و در همه‌ی زمان ها خدا را شکر می‌گویم و حمد و ثنای او مدام برزبان من جاری است.»

«آن هایی که خدا را می‌جویند محتاج هیچ چیز نخواهند بود». جست وجوی خدا به اين معناست که انسان باید قدم اول را بردارد.

«خداوند به تو می گوید.به من نزدیک شو تا من نیز به تو نزدیک شوم».

با تکرار جمله‌های تأکیدی و با انتظار داشتن و تدارک دیدن برای خیر و نیکی خدا را می جویید. اگر موفقیت بخواهید. اما برای شکست تدارک ببینید،همان چیزی را دریاقت خواهید کرد که برایش تدارک دیده اید.

من در کتابم «بازی زندگی و قاعده‌ی این بازی»‌ از مردی می‌گویم که به من گفت جمله ای نشانش دهم که با آن قرض‌هایش به کلی تمام شود.

بعد از جلسه گفت:«حالا دارم فکر می کتم که وقتی هیچ پولی ندارم که به طلب کارها بدهم به آن ها چه بگویم». اگر به مطالب این جلسات ایمان نداشته باشید. هیچ فایده ای برایتان نخواهدداشت. چون ایمان و انتظار بر ضمیر ناخودآگاه اثر می گذارد و در مزمور ۲۳ می خوانیم:«او روحم را احیا می کند». روح شما ضمیر ناخودآگاه شماست و باید با ایده های درست زنده و احیا شود. هر آنچه که عمیقاً احساسش کنید بر ضمیر ناخودآگاه اثرمی گذارد و در امورتان متجلی می شود.

‌ترجمه‌ی کتاب در مخفی به سوی موفقیت به فارسی

انتشارات حوض نقره کتاب در مخفی به سوی موفقیت را با ترجمه‌ی سیمین موحد عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است. از این کتاب در سال 1368 ترجمه‌ی دیگری به همت گیتی خوشدل به چاپ رسیده است. در ترجمه‌ی خانم گیتی خوشدل عنوان کتاب به شکل در مخفی توفیق ترجمه شده است. چاپ اول ترجمه سیمین موحد به زبان فارسی در سال 1388 انجام شده است. کتاب در مخفی به سوی موفقیت ترجمه‌ای است از کتاب The Secret Door To Success که در سال 2008 میلادی به چاپ رسید.

 

کتاب در مخفی به سوی موفقیت در دسته‌ی کتاب‌های انگیزشی و موفقیت قرار دارد.

کتاب در مخفی به سوی موفقیت مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است.

تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 136 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 6 روز بخوانید.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب در مخفی به سوی موفقیت اثر فلورانس اسکاول شین بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی انگیزشی و موفقیت می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
901.۱۳ کیلوبایت
تعداد صفحات
136 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۳۲:۰۰
نویسنده فلورنس اسکاول شین
مترجمسیمین موحد
ناشرانتشارات حوض نقره
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The secret door to success 2,008
تاریخ انتشار
۱۳۹۴/۰۶/۱۱
قیمت ارزی
2 دلار
قیمت چاپی
6,500 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۹۰۱.۱۳ کیلوبایت
۱۳۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 41 مخاطب
5
ستاره
51 ٪
4
ستاره
24 ٪
3
ستاره
4 ٪
2
ستاره
12 ٪
1
ستاره
7 ٪
17 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

من کتاب ۴ اثر رو خوندم و باعث شد ک آدم دیگه ای بشم شجاع و بی باک و خوشحال و خیر خواه این کتاب باعث شد من بتونم در درون خودم کسانی رو ک ازشون متنفر بودم ببخشم ولی برای همیشه اونها رو از سرزمین وجودم بندازم ب قول معروف نه اینکه اونها لایق بخشش بودن من لایق آرامشم از شما ممنونم و از روح بزرگ این زن سپاسگزارم و خدارو شکر میکنم ک با این کتاب آشنا شدم و مسیر زندگیم عوض شد

5

مجموعه کتابهای این نویسنده دانا همگی ارزشی بالاتر از اینها داره...حتما کمی وقت بزارید و حداقل یک کتابش را بارها و بارها بخوانید...به یکبار خواندن بسنده نکنید..پس از هربار خواندن نکته ی جدید و فوق العاده ای کسب میکنی که یک تلنگر برای زندگی تو رو به بهبودی میشود....به امید داشتن ذهنی سرشار از نیکی و خیر..

4

کتابی عالی هست. فقط کسانی که میخواهند این کتاب را بخوانند ،اول باید قانون جذب و کتاب راز را بخوانند تا متوجه اصل مطلب بشوند. عالی بود و تاثیر گذار

5

فلورانس اسکاول شین از رهبران و آموزگاران قوانین معنویت و ابعاد روحانی بشریست . این اثر رو باید بار ها و بار ها مطالعه کرد

1

حیف وقتی که برای خواندن چند صفحه اش کردم .فقط زندگی روی شانس از طریق ماورا رو منتقل می کنه .انجیلو بخونید بهتره.

4

آیا این واقعا همین کتاب در مخفی توفیق بود؟؟؟؟بنظر نخسه های بریده شده از کتاب ۴ اثرش بودا ینی چی چجوری میشه

2

فوق العاده اس من بارها و بارها خوندمش و باز هم میخونم روح خانم اسکاول شین شاددددد

2

بد نیست موفقیت برای بعضی کیمیاست که هرگز به سراغشان نمی آید

4

سلام سرفصلشو خوندم به نظر کتاب خوبی میاد

4

کتاب جالبی واسه اینکه ۱روزِ بخونیش ✌

نمایش 7 نقد دیگر
4
(41)
3,250
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
در مخفی به سوی موفقیت
در مخفی به سوی موفقیت
فلورنس اسکاول شین
انتشارات حوض نقره
4
(41)
3,250
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر