0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
گفتگوهای فلسفی

معرفی، خرید و دانلود کتاب گفتگوهای فلسفی

درباره گفتگوهای فلسفی
گفتگوهای فلسفی درآمدی امروزی به مطالعه فلسفه است که زبانی روشن و محاوره‌ای دارد. رابرت اِم. مارتین مسائل مرسوم فلسفه را با استفاده از قالب دیالوگ به شیوه‌ای نوشته است که به نظر خواننده جذاب باشد و او را درگیر کند. در این گفتگوهای پرمایه و در عین حال لذت‌بخش تأکید بر مسائل فلسفی‌ای است که حل‌نشده و محل مناقشه‌اند. شخصیت‌های هر گفتگو به طور برابر از پاسخ‌های متفاوت به مسائلِ در باب دین، اخلاق، اجتماع، ذهن، شناخت، معنی و مباحث دیگر دفاع می‌کنند، بدون این‌که کسی برنده مسلم بحث معرفی شود. مواضع فلسفی با نهایت وضوح و اقناع‌کنندگی معرفی می‌شوند، به این ترتیب خواننده می‌تواند تمام جوانب یک مسئله را ارزیابی کند و خود تصمیم بگیرد. گفتگوهای فلسفی ابزاری عالی است برای نوآموزان فلسفه، زیرا در عین حال که زمینه لازم برای مطالعه بیشتر را فراهم می‌کند مباحثه استدلالی جدلی را که برای روش فلسفی ضروری است به صورتی بسیار زنده و شفاف به تصویر می‌کشد. «کتاب رابرت اِم. مارتین برای تدریس به دانشجویان بسیار ارزشمند است. در گفتگوها طیف گسترده‌ای از بحث‌های فلسفی با زبانی روشن و جذاب مطرح می‌شوند، اشتباه‌های فراگیر اما تکراری به‌سرعت کشف می‌شوند، مسائل مورد کند و کاو قرار می‌گیرند اما برای بحث بیشتر گشوده گذاشته می‌شوند.» پیتر جِی. کینگ، کالج پیمبروک، دانشگاه آکسفورد «درآمدی است عالی به فلسفه. با اندیشه‌ها و نظریه‌های مهم آکنده شده است؛ روشن و جذاب است؛ گفتگوهای آن بر اثر برخورد فکری در پی هم می‌آیند، بنابراین نشان می‌دهد بحث‌های فلسفی چگونه روی می‌دهند و پیش می‌روند.» پروفسور استیفن هدرینگتن، دانشگاه نیو ساوت ولز «بهترین درآمد فلسفی در تمام دهه‌های گذشته است. مسائل اصلی فلسفه تحلیلی و فلسفه قاره‌ای هر دو را در بر می‌گیرد، استدلال‌ها را همراه با استدلال‌های مخالفشان به صورتی مطرح می‌کند که خواننده می‌تواند دریابد چرا بحث فلسفی می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد.» پروفسور شلدون وِین، دانشگاه سنت مری
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
3.۶۸ مگابایت
تعداد صفحات
495 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۶:۳۰:۰۰
نویسنده رابرت ام مارتین
مترجم راضیه سلیم زاده
ناشرگروه انتشاراتی ققنوس
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Philosophical conversation, c۲۰۰۶
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۹/۰۲
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳.۶۸ مگابایت
۴۹۵ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 55 مخاطب
5
ستاره
69 ٪
4
ستاره
12 ٪
3
ستاره
14 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
3 ٪
28 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

کتابی فوق‌العاده که در نقشِ ناظر ٬ در هر فصل گفت‌وگوهایی منطقی و فلسفی بین چند شخص پیرامون ِ مسایلی چالش برانگیز و پرمجادله‌(خدا، دین ،اخلاق،اجتماع و ...) می‌خوانید تا به صورت کاربردی با استدلال و فلسفیدن آشنا شوید. کتاب برای دانشجویان فلسفه نوشته شده اما همانگونه که نویسنده ادعا کرده بدون داشتن پیش‌زمینه فلسفی هم کاملا مفید خواهد بود. #بهتربخوانیم

4

برای شروع مطالعه فلسفه کتاب خیلی خوبیه؛ یک مزیتی که داره بی طرف بودن‌شه. برای پرورش بهتر خودتون، ترجیحاً سعی بحث‌های داخل متن رو فعالانه دنبال کنید و خودتون برای خودتون شرح بدید و نقد کنید تا بهره وری بیشتری داشته باشید.

4

کتاب خوبی در حد ۴۰ صفحه خوندم متوجه شدم که از جملات قصار فلسفی پرهیز اما انباشته از مفهوم..دوستانی که که کتاب زیبای لذات فلسفه دورانت خوندن این کتاب از دست ندین..

5

من این کتاب رو نمونه اش رو که دریافت کردم تونستم مطالعه کنم، الان که خریداری کردم باز نمی کنه! ای کاش روی نرم افزار هم کار می کردن، ی طبقه بندی ساده هم نمیشه داخل کتابخونه مون بکنیم!

5

کتابی پر محتوا و خواندنی. به شدت پیشنهاد می شود

5

بقیه ی کتاب ها ( تا جایی که من دیدم) زیاد جبهه گیری کردن ولی این کتاب بخاطر اینکه جبهه خاصی نداره نظرمو جلب کرد

4

فکر میکنم برای افرادی که به مباحث فلسفی علاقه دارن و میخان کمی ساده تر به این حوزه وارد بشن مناسبه

5

میشه نمونه های دیگه مثل این کتاب به من معرفی کنید که فلسفه رو اینقدر ساده و قابل درک توضیح داده باشه ؟!

5

این کتاب عالیه بنظرم هر کسی باید این کتاب بخونه دید انسان نسبت به زندگی باز می کنه

5

من خواندن این کتاب را به همه کسانی که دنبال معرفت فلسفی هستند توصیه میکنم.

نمایش 18 نقد دیگر
4.4
(59)
125,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
گفتگوهای فلسفی
گفتگوهای فلسفی
رابرت ام مارتین
گروه انتشاراتی ققنوس
4.4
(59)
125,000
تومان