0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
رازهای بارداری و زایمان
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب رازهای بارداری و زایمان

نویسنده:
یاسین قاسمی
درباره رازهای بارداری و زایمان

نه ماه انتظار برای به دنیا آمدن کودک فرصت خوبی برای مادران و پدران است تا دغدغه‌های خود را نسبت به این دوره و بعد از تولد کودک بشناسند و برای پیدا کردن پاسخ‌های خود زمان بگذارند. هزاران کتاب و مقاله‌ی مفید درباره‌ی بارداری و زایمان، مراقبت از نوزاد و تربیت فرزند وجود دارد که هرکدام می‌تواند بخشی از سوالات زوج‌ها را پاسخ دهد. کتاب رازهای بارداری و زایمان اثر یاسمین قاسمی یکی از منابع خوب برای زنان و مردان است که مطالب مفید و کاربردی که از قبل از انتخاب همسر تا بعد از به دنیا آمدن کودک به آن نیاز دارند را در آن بخوانند. این کتاب با استناد به آموزه‌های دینی نه‌تنها شما را تبدیل به همسرانی همراه که تبدیل به پدران و مادرانی نمونه می‌کند.

درباره کتاب رازهای بارداری و زایمان

کتاب رازهای بارداری و زایمان سومین اثر یاسمین قاسمی بعد از کتاب رازهای جنسی و زناشویی و زندگینامه و خاطرات آلکس فرگوسن می‌باشد. این کتاب در دسته کتاب‌های بارداری، زناشویی و مسائل جنسی به زبان ساده است. این کتاب در سال 1392 از سوی انتشارات البرز منتشر شد.

یاسمین قاسمی در نگارش کتاب حاضر تمام مواردی که ممکن است زن و مرد در زندگی خود با آن مواجه باشند را در نظر گرفته است. او به زبان ساده و روان مسائلی را که تقریبا همه زوج‌ها در دوره بارداری نسبت به آن‌ها نیاز به اطلاعات و آگاهی دارند را در این کتاب توضیح داده است. مسائلی همچون حفظ تناسب‌اندام، آشنایی با تغذیه مناسب، توصیه‌های لازم و ضروری، مثبت اندیشی در دوران بارداری، آسان کردن زایمان و از بین بردن استرس و ترس و ... همه جزو مفاهیم کاربردی و مورد بحث این کتاب هستند. همچنین این کتاب آموزه‌های اسلامی در هر بخش را هم بیان کرده است. یکی از نکات جالب درباره کتاب رازهای بارداری و زایمان توجه به سوالاتی است که برای بسیاری قبل از بچه‌دار شدن پیش می‌آید سوالاتی مثل تعیین جنسیت فرزند قبل از بارداری. توجه به این نکات و این مسائل برای مادران خانه‌دار و شاغل مفید و کاربردی است. کتاب رازهای بارداری و زایمان جزو کتاب‌های حجیم و بلند با موضوع بارداری، زناشویی است. این کتاب برای افرادی که وقت بیشتری برای مطالعه دارند و می‌خواهند در زمینه‌ی بارداری، زناشویی زمان بیشتری را به مطالعه اختصاص دهند انتخاب مناسبی است چرا که بسیاری از زنان در این دوره با هجوم بی‌وقفه چه کنیم چه نکنیم ها مواجه هستند؛ اما وجود یک منبع که بتوانند با استناد از آن سلامت جنین و مادر را تضمین کنند نکته مهمی است.

کتاب رازهای بارداری و زایمان مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است و تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 424 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توان آن را در کمتر از 20 روز خواند.

نگاهی بر فصل‌های کتاب رازهای بارداری و زایمان

کتاب رازهای بارداری و زایمان از هفت فصل تشکیل شده است که راهنمای خوبی از انتخاب همسر تا بعد از تولد نوزاد را در بر می‌گیرد.

فصل اول. انتخاب همسر

فصل دوم. قبل از بارداری

فصل سوم. دوران بارداری

فصل چهارم. وضع حمل

فصل پنجم. نوزاد

فصل ششم. شیردهی به نوزاد

فصل هفتم. تربیت فرزند صالح

در بخشی از کتاب رازهای بارداری و زایمان می‌خوانیم

اگر بر مبنای دلایل غلط و غیرمنطقی صاحب فرزند شوید، لذت شیرین پدر و مادر شدن را از دست داده خود و

فرزندانتان دچار پشیمانی و عذاب ابدی می‌شوید.

البته فرزند با خود شادی‌های بسیاری به همراه می‌آورد، اما در عین حال مشکلات فراوانی نیز پیش روی شما قرار می‌دهد. داشتن فرزند، روابط، فعالیت‌های روزمره، شغل، اوضاع مالی و به طور کلی سبک زندگی شما را تغییر خواهد داد.

به همین دلیل قبل از بچه‌دار شدن باید برای آینده خود برنامه‌ریزی کنید و ببینید حضور فرزند چه تغییراتی ایجاد می‌کند. یکی از مهم‌ترین اقدامات قبل از بچه‌دار شدن این است که حتما درباره نحوه پرورش کودک با همسرتان گفتگو کنید و به توافق‌های اصولی برسید. از افرادی که به‌تازگی صاحب فرزند شده‌اند، در مورد مشکلات فرزند دار شدن و نگهداری کودک سؤال کنید و صادقانه ببینید می‌توانید از عهده آن‌ها بربیایید یا خیر.

بسیاری از مادران پس از تولد فرزندشان دچار افسردگی پس از زایمان می‌شوند که از دلایل عمده آن عدم آمادگی برای مادر شدن، ناتوانی در درک حقایق زندگی، توقعات نامعقول و عدم برنامه‌ریزی قبلی است. تصمیم برای بچه‌دار شدن، تصمیم مهمی است که نباید آن را دست کم بگیرید. داشتن یک نوزاد کوچک می‌تواند جالب و مفرح باشد؛ حتی می‌تواند برخی نیازهای درونی شما را ارضا کند، به نحوی که قبل از بچه‌دار شدن شاید تصور آن را هم نمی‌کردید، اما پذیرش مسئولیت یک نوزاد قدری دشوار است.

وقت و انرژی زیادی از شما گرفته و زمان کمی برای استراحت و تجدید قوا باقی می‌ماند و معمولا زمان، پول، حمایت عاطفی، آموزش یا آمادگی لازم برای کارهایی که باید انجام دهید، نخواهید داشت، بنابراین، قبل از بچه‌دار شدن به همه جوانب آن خوب فکر کنید و منطقی تصمیم بگیرید، زیرا توافق پدر و مادر برای بچه‌دار شدن در سلامت روح و روان کودک بسیار مؤثر است و باعث می‌شود فرزند مورد توجه و محبت قرار بگیرد.

 

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب رازهای بارداری و زایمان اثر یاسمین قاسمی بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی بارداری، زناشویی می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۹۹ مگابایت
تعداد صفحات
424 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۴:۰۸:۰۰
نویسندهیاسین قاسمی
ناشرانتشارات البرز
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۱/۲۳
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
17,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۹۹ مگابایت
۴۲۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.7
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
33 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

مطلب نوشته شده در قسمت "درباره کتاب" و همینطور نمونه قابل دانلود، در مورد انتخاب همسر هست و هیییچ ارتباطی با عنوان کتاب نداره

4.7
(3)
10,200
٪50
5,100
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
رازهای بارداری و زایمان
٪50
رازهای بارداری و زایمان
یاسین قاسمی
انتشارات البرز
4.7
(3)
10,200
٪50
5,100
تومان